Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 januari 2015 om 22:47
quote:fluim schreef op 09 januari 2015 @ 22:41:
aaaaah mn buik/!!!!!
[img]http://partyflock.nl/images/user/13955_ ... 15047o.gif[/img]
aaaaah mn buik/!!!!!
[img]http://partyflock.nl/images/user/13955_ ... 15047o.gif[/img]
vrijdag 9 januari 2015 om 23:00
vrijdag 9 januari 2015 om 23:02
Beste forummers,
Aangezien iedereen hier erg op zijn privacy gesteld is wil ik vragen of jullie het respect kunnen opbrengen voor mijn moderator om de persoonsgegevens niet te verspreiden. Een ieder die dat wel doet zal een perma ban krijgen op het forum. Anders laten jullie mij geen andere keuze dan de napraat te sluiten.
Groeten,
Community Manager Viva Forum.
Aangezien iedereen hier erg op zijn privacy gesteld is wil ik vragen of jullie het respect kunnen opbrengen voor mijn moderator om de persoonsgegevens niet te verspreiden. Een ieder die dat wel doet zal een perma ban krijgen op het forum. Anders laten jullie mij geen andere keuze dan de napraat te sluiten.
Groeten,
vrijdag 9 januari 2015 om 23:24
quote:[message=17450551,noline]CommunityManagerViva schreef op 09 januari 2015 @ 23:02[i/message]:
Beste forummers,
Groeten,
Begrijpelijk.
Ik zou het niet eens willen weten.
Ik zou niet meer onbevangen tegenover die forum(st)er kunnen posten.
Laat mij maar in zalige onwetendheid.
Hee, zitten jullie hier?!
Alle mede-lappenmanders... gaat het al beter met jullie?
Beste forummers,
Groeten,
Begrijpelijk.
Ik zou het niet eens willen weten.
Ik zou niet meer onbevangen tegenover die forum(st)er kunnen posten.
Laat mij maar in zalige onwetendheid.
Hee, zitten jullie hier?!
Alle mede-lappenmanders... gaat het al beter met jullie?
Huts!
vrijdag 9 januari 2015 om 23:30
zaterdag 10 januari 2015 om 00:16
Ik snap er niets meer van. Maar goed, het maakt ook niet uit.
Er is ooit al eens gespeculeerd over wie de Juuns zijn.
En of dat nou waar was of niet, ik vind het niet zo boeiend.
Zal me er ook nooit over uitlaten. Ik weet wat voor een ellende ervan kan komen, dat is in het verleden ooit al eens gebleken.
Kan een behoorlijk ondankbaar baantje zijn hoor, dat modereren.
Er is ooit al eens gespeculeerd over wie de Juuns zijn.
En of dat nou waar was of niet, ik vind het niet zo boeiend.
Zal me er ook nooit over uitlaten. Ik weet wat voor een ellende ervan kan komen, dat is in het verleden ooit al eens gebleken.
Kan een behoorlijk ondankbaar baantje zijn hoor, dat modereren.
anoniem_15987 wijzigde dit bericht op 10-01-2015 00:22
Reden: never mind
Reden: never mind
% gewijzigd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 10 januari 2015 om 00:16
quote:Bieb2.0 schreef op 09 januari 2015 @ 23:30:
[...]
Dit.
Oppermod het is niet nodig om te waarschuwen hoor. Dat hadden we volgens mij allemaal al wel bedacht. En een grapje maken zonder naam te noemen moet mogen toch.
Beste Bieb2.0,
Wat voor jullie een onschuldig grapje lijkt, is voor ons als moderators een stuk minder grappig. Uitgescholden worden en (be)dreigende e-mails zijn helaas onderdeel van ons werk. Daarom kan ik er niet om lachen als er toespelingen worden gemaakt over onze identiteiten en vraag ik jullie hier rekening mee te houden. Wij doen er ook alles aan om die van jullie te beschermen. Ik ben erg blij te horen (en zien) dat jullie hetzelfde voor ons doen, waarvoor dank. Weltrusten alvast en een fijn weekend.
[...]
Dit.
Oppermod het is niet nodig om te waarschuwen hoor. Dat hadden we volgens mij allemaal al wel bedacht. En een grapje maken zonder naam te noemen moet mogen toch.
Beste Bieb2.0,
Wat voor jullie een onschuldig grapje lijkt, is voor ons als moderators een stuk minder grappig. Uitgescholden worden en (be)dreigende e-mails zijn helaas onderdeel van ons werk. Daarom kan ik er niet om lachen als er toespelingen worden gemaakt over onze identiteiten en vraag ik jullie hier rekening mee te houden. Wij doen er ook alles aan om die van jullie te beschermen. Ik ben erg blij te horen (en zien) dat jullie hetzelfde voor ons doen, waarvoor dank. Weltrusten alvast en een fijn weekend.