Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:sunshineforever schreef op 31 juli 2008 @ 18:10:

Ehm Prinses, een ovenwant scheelt ook al heeeel veel..

*vindt dat Sun het leven van een Prinses niet goed begrijpt en niet meer in dit topic zou mogen meeschrijven*

Ik dacht dat De Gemiddelde Mens het roostertje (waar de aardappeltjes op liggen) wel zonder kleerscheuren in de voorverwarme oven zou kunnen schuiven.

Er zijn twee opties:

1. De Gemiddelde Mens doet dat met ovenwanten

2. Prinses is Geen Gemiddeld Mens
Peas on earth!
Ik denk toch echt optie 2 Prinses. Want Prinses is een Prinses. En Prinses slaapt niet voor niets op tig matrassen om de erwt niet te voelen? Toch?

Nou dames, en een enkele heer, ik ga ook eventjes koken en me voorbereiden op VL. Tot later!
Eetze en als ik je hier niet meer zie vóór je deet... veel plezier/sterkte/succes... wat er dan ook maar nodig is
Peas on earth!
*100 gepastje jurkjes en 6 liter zweet verlorend later.....nog steeds geen bruids outfit*

Zo nog ff snel hier de winkelstraat door....

Prinses, voel ff aan je voorhoofd,volgens mij heb je koorts

Wie gaat er nou met deze temperaturen het huis poetsen??

Vleer, gesmoltuh sjokkela + Chocolademelk....ook NIETS mis mee

Sun, tis ontzettend mosterd ik weet het, maar mag ik een verkorte versie over het VL meneer?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sun is vast aan't eten... korte samenvatting:

VL=ValentijnsLover, omdat ze 'm met valentijn tegenkwam. Sunnetje en VL waren een tijdje samen, Sun verliefd... VL bleek iets minder verliefd, maar kwam daar niet echt voor uit terwijl Sun 't wel aanvoelde. Sun heeft uiteindelijk zélf de knoop doorgehakt en is ermee gestopt, maar heeft er veel verdriet van (gehad)...

Poetsen heb ik ook maar weer afgeschaft... denk dat ik nog even een wasje doe zodat de K2 slinkt, even afwasmachine inruimen, en kleeein beetje opruimen, maar daar blijft 't bij.

Pfff wat een afschuwelijk weer om kleding te passen.

Ik wil slippers van Teva, maar kon ze niet vinden vandaag, grrr...
Peas on earth!
Tis trouwens wel echte uitverkoop, dus wat dat betreft goede winnkeltijd!
Peas on earth!
Kijk das weer een lekker verhelderend stukkie prinses, maar misschien word Sun nu wel boos omdat je haar leven zo op het forum gooit, misschien word je hier dan ook wel verbannen meiske...

*denkt echter dat het met zo'n vaart niet zal lopen*

Weet je waar ze die slippers hebben?

Volgens mij zag ik ze liggen bij de DAKA

Wil je teenslipperettes of met zo'n bandje over je wreef?
de uitverkoop was heerlijk, was alleen veul en veul ste warm om gewoon ff gezellig wat aan te passen

Bij jurkje nummer 5 bleef het al boven mijn schouders hangen van het geplak...

voel me een beetje een viezerd!
Wat zijn in de lieve vrede Teenslipperettes?!

*denkt dat SD tijdens het winkelen moeilijke woorden bedacht heeft om prinses af te troeven*

SD, als je een heleboel pagina's terugbladert, kun je het verhaal van Sun zelf ook lezen, daarom ging ik er maar vanuit dat ze het geen probleem zou vinden. Maar Sunnetje... zoja, dan delete ik dat meteen natuurlijk.

En wat is DAKA?

Kleding passen met warm weer is vies.

*gaat eens even googlen*
Peas on earth!
Aha, er zit hier geen Daka. Dat mysterie is opgelost.
Peas on earth!
Google kent geen teenslipperettes.

Ik zoe even een plaatje, monumentje
Peas on earth!
Zoiets, maar dan wel een ander kleurtje:

Peas on earth!
Vind die roze ook wel leuk hoor!

Teenslipperettes is mijn eigen benaming voor teenslippers ofwel flipflops...

DAKA is een sportzaakketen (maar daar was u ondertussen al achter)

en hallo...of ik ff 440 pagina's door wil lezen op zoek naar het verhaal van Sun, er gebeurd hier in 2 dagen al zo vreselijk veel dat het nu al bijna niet bij te houden is

En even voor ieders info, heb net ook weer een pagina doorgelezen bij de Engel, daar excuses gemaakt maar zal het hier ook nog even doen

Komt tie....

*tromgeroffel*

Geleerd, het was niet de bedoeling een hetze tegen je te starten, ik begreep je niet en denk niet dat ik je ooit zal begrijpen vandaar dat ik (en ik zeg met nadruk IK) je hier verder van commentaar zal ontzien

Was getekend; SD

*SD overweegt haar ontslag in te dienen zodat ze zich full time kan werpen op het forummen...ben daar veul beter in dan in mondjes kijken...het is simpelweg niet te combineren*
summerdance wijzigde dit bericht op 31-07-2008 19:14
Reden: ik en de namen blijft nog een beetje lastig ;-)
% gewijzigd
deze vinnik ook leuk!

*Snapt de overweging van SD ten aanzien van eventueel ontslag. Worstelt met eenzelfde dillemma omdat Het Werk en forummen moeilijk te combineren zijn, althans.. het moeilijk is om aan iedere partij in deze voldoende aandacht te schenken*

Die roze zijn wel leuk, maar ik heb geen roze kleding, dus dan matcht dat niet zo goed.

Als je terugleest, moet je wel op zoek naar Sun, want VL hoort bij Sun, niet bij Vleer

Verder vind ik persoonlijk dat excuses van jouw kant zeer vriendelijk maar niet noodzakelijk zijn. Ik vind dat jij op geen enkele manier een hetze hebt gestart. Je hebt alleen je ergernis kenbaar gemaakt...
Peas on earth!
Ohhh sms

*Duikt in tas om mobiel te zoeken*
Peas on earth!
Ohh die loopt vast heel lekker. Waar heb jij dat plaatje vandaan geplukt?
Peas on earth!
Ohh 'k zie het al, van de Teva-site. Ik moet echt even een winkel localiseren...
Peas on earth!
*schud haar blonde hoofdje....to many names...so little time*

Maar heb pen/papier/notuleer pen EN digitaal opname recordertje klaar gezet nu...mij ontgaat NIETS meer, ik beloof hierbij plechtig dat ik nooit meer namen ga verwarren (was niet de eerste x overigens...staan daar ook sacties op?)

Leuk he die roze...ik zeg, bij gebrek aan roze kleding...SHOPPEN

(maar niet nu)

En en en...van wie was de sms...van de niet meer Single Xan?

Wanneer komt tie thuis?

Lees namelijk net dat we over een maand of 9 de eerste Single Topic bevalling hebben

leuk, we hebben al een Gouden Kooi Baby, en straks ook een Viva Babie

*belt alvast de Story, Party en de Weekend voor de scoop*
Sssttt... niet verklappen dat het Xan is, anders moet ie ook gebannen worden....

Hoewel... anders gaan jullie natuurlijk allemaal naar 'm hengelen, want dan lijkt ie nog single

*is in dillemma nu*

Roze staat me alleen als ik heel bruin ben... das een probleem, want het is me nu echt té warm om in de zon te zitten.. hmmm... misschien twee kleuren slippers kopen? Zie er op de site van Teva trouwens nog meer die ik leuk vind

*geeft SD nog een laatste kans voor wat betreft de verwarring, maar spreekt haar wel streng toe: als je nu nóg een fout maakt, ga ik melding maken bij de Engelen en vragen of je een sanctie kunt krijgen!*

Volgens mij IS er al een viva-baby, maar dat weet ik niet zeker. Er is in ieder geval nog wél een vivastelletje.

Ik zal jullie op de hoogte houden hoor, maar zoals jullie wellicht gelezen hebben, heb ik zojuist een nieuwe GV-pil gehaald en heeft dat prioriteit
Peas on earth!
Hij komt trouwens morgen weer thuis.

Voordelen: gezellig (sorry voor deze smilie, ik hoop dat ik hier niemand jaloers mee maak )

Nadelen: niet meer overdwars in bed liggen en dan na een tijd een nieuw 'fris' stukje bed zoeken als de rest te warm geworden is
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 juli 2008 @ 18:10:

Ehm Prinses, een ovenwant scheelt ook al heeeel veel..Bestaan er ook ovenwanten tot aan je oksels?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
WHIEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!!!

Raadt eens, raadt eens...ik heb een JURKJE!!!

helemaal leuk, strak zwartig met witte dingetjes en het aller aller ALLER leukste komt nog....het is een maatje small!!

SD heeft zich per omgaande getrakteerd op een heerlijk broodje tonijn salade van de SubWay...

Jij mag lachen hoor Prinses, is toch heerlijk dat je Prins weet thuiskomt

(alleen...hij heeft wel het een en ander bij te lezen zeg)

echt echt echt beloofd dat ik nooit meer zulke domme versprekingen zal maken LM..o nee....Vleer....ships weer nie goed...euhmm...Donkey, nee die was het ook niet...pffff ze hoorde bij Xan...laat me denken

JAAAA...Prinses (of erwt moet ook zeggen dat die dubbele naam het ook niet makkelijker maakt hoor)
Tjeeeee het is echt niet bij te houden hier!!

Zo te zien vermaken jullie je wel!
quote:tonkje schreef op 31 juli 2008 @ 20:09:

[...]

Bestaan er ook ovenwanten tot aan je oksels? *meent hier een lotgenoot te zien *
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven