Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Kan iemand mezelf en de anderen die van niets weten vertellen wat er gebeurd is?
Heb vanmorgen haar update gelezen dat ze veilig met de kids in een safe house zat, daar heb ik nog enthousiast op gereageerd.

Maar blijkbaar daarna nog iets gebeurd met haar ex? Was zij dat zelf dan ofzo?
Ik zie ook niet in waarom het topic niet echt was.
To schreef dat ze veilig was aangekomen. En daarna kwam er een reactie in het engels, en die gene bevestigde dat ze veilig was.En bedankte iedereen voor alle hulp En dat was niet sarcastisch bedoeld.

To reageerde daarop dat ex haar zelfs op een nederlands vrouwen forum kon vinden.
Bijpraat: ze zat veilig en ineens was daar de ex met een post in het Engels en met een ingevuld profiel met woonplaats. Een minuut later was het topic weg.

Echt, nep, we zullen het nooit weten.

Zieke vent.
Het ging supersnel.
quote:bartjes schreef op 10 januari 2015 @ 10:23:

To schreef dat ze veilig was aangekomen. En daarna kwam er een reactie in het engels, en die gene bevestigde dat ze veilig was.En bedankte iedereen voor alle hulp En dat was niet sarcastisch bedoeld.

To reageerde daarop dat hij haar zelfs op een nederlands vrouwen forum kon vinden.

Ik heb toevallig net dat topic voor het eerst gelezen.

Ik gok dat de reactie van TO vanuit het safe house vanaf dezelfde IP kwam als voorheen, of zoiets?

Dan kun je wel stellen dat het fake was blijkbaar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Pff, als dit serieus fake was... Wat voor zieke figuren lopen er dan rond, maar kan het gewoon bijna niet geloven.
Ik denk toch echt.

Ex is woest, zoekt haar geschiedenis na, komt op het Vivaforum. Translate, profieltje (met woonplaats) en reageren maar.

En de mods sluiten ivm privacy, anders hadden ze wel gezegd dat het ivm trollen was.
Dat vertelt het verhaal niet Miss. Vreemd was het wel.

De mods gooien het op privacy. Misschien veranderen ze dat nog?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 10 januari 2015 @ 10:27:

Ik denk toch echt.

Ex is woest, zoekt haar geschiedenis na, komt op het Vivaforum. Translate, profieltje (met woonplaats) en reageren maar.Ik dacht dat TO haar geschiedenis verwijderde? En waarom komt hij dan met de reactie "dat ze veilig is"? Vind ik maar een beetje onrustwekkend eigenlijk.
Echt? Fake? Nee toch?
Hmm, fake of niet... we zullen het niet weten ben ik bang.. Of de mods moeten nog wat IP-achtergrond geven Ik dacht dat ze toch wel zo voorzichtig was om alles te wissen.
Ik kan ook bijna niet geloven dat het nep is. Onvoorstelbaar.
quote:eend1993 schreef op 10 januari 2015 @ 10:28:

[...]

Ik dacht dat TO haar geschiedenis verwijderde? En waarom komt hij dan met de reactie "dat ze veilig is"? Vind ik maar een beetje onrustwekkend eigenlijk.Als je een beetje handig bent haal je verwijderde geschiedenis zo terug. En she's safe klinkt behoorlijk sarcastisch.
De ex reageerde niet woest. En of je met translate zo duidelijk iets kunt vinden? En to wiste telkens heel goed haar geschiedenis, dat heeft ze zelf geschreven.
Kan me niet voorstellen dat het nep was zeg, ergens hoop ik dat wel. Als het wel echt is, vind ik het wel eng worden. Bah, wat een nare ex dan.
Nee, ik geloof het ook niet (dat het niet echt is). Komaan...
quote:bootje_op_de_golven schreef op 10 januari 2015 @ 10:30:

[...]

En she's safe klinkt behoorlijk sarcastisch.Daarom dus.

Ruik ik hier vers bloed?

Gezellig! Eens wat andere gezichten in de napraat!
TO is ook niet geband wegens trollen.
Dan had de mod wel 'verwijderd wegens trollen' geschreven. Denk ook niet dat het nep was.
Life is short. Eat dessert first.
Gaat dit over het topic van die vrouw die naar het buitenland was verhuisd en nu compleet geïsoleerd werd door haar vriend (incl afpakken van haar buskaart en pinpas)?
Nee, dat helpT amaqanda! Nu weten we hoe ex eruit ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven