Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ff wat anders hoor...

die rdvv, wat een irritante blaag vind ik dat! Die zit echt in mijn irritatiezone, overal waar ik haar lees. Ik haal er niks anders uit dan schijnheiligheid.
Kan iemand even een samenvatting geven van wat ex wist en gezegd heeft?
Ik zei gisteren al dat ik dacht dat het nep was. Ik verwachtte al een climax vandaag. En ja hoor, dan is het nep.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sorry dat ik een topic heb geopend, zal me in het vervolg hier melden. Ik ga mij nu ook serieus afvragen of dit echt is. Te onwaarschijnlijk.

Vroeger.... Toen ik nog een lief klein schattig onschuldig meisje was, toen was er op het yes forum ook iemand die echt van leugens aan elkaar hing. Totdat ze werd ontmaskert. Mensen kunnen heel ver gaan.
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 10:49:

Ff wat anders hoor...

die rdvv, wat een irritante blaag vind ik dat! Die zit echt in mijn irritatiezone, overal waar ik haar lees. Ik haal er niks anders uit dan schijnheiligheid.

Er is destijds een club opgericht. Welkom bij de club.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Ephina schreef op 10 januari 2015 @ 10:49:

Kan iemand even een samenvatting geven van wat ex wist en gezegd heeft?Dan moet je de ex even loepen.

Feffe
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Kan het niet zijn dat TO wel echt is maar de ex een trol?
Ik vind hier dingen van.
Goh wat een relatieve rust hier; normaal moet ik 40 pagina's bijlezen en nu maar 4. Zouden alle posts zijn weggewaaid?

Edit: iedereen die een mod bedreigt (of überhaupt aan bedreigingen doet) tikt imho niet helemaal lekker.
Als het allemaal zo in het geheim moet ga je toch geen hele conversaties op internet zetten? Zou te stom voor woorden zijn. Ze had al contact met een safehouse dus dan wacht je tot je daar zit en komt dan pas weer een update geven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is eindelijk een napraat MissI en er is een kletstopic
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 januari 2015 @ 10:51:

[...]

Er is destijds een club opgericht. Welkom bij de club.

Overigens is mijn club groter dan alleen diegene..........
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 10:54:

Dit is eindelijk een napraat MissI en er is een kletstopic Kletstopic? Waar, waar, waar?
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 10:53:

Als het allemaal zo in het geheim moet ga je toch geen hele conversaties op internet zetten? Zou te stom voor woorden zijn. Ze had al contact met een safehouse dus dan wacht je tot je daar zit en komt dan pas weer een update geven.Daar zit ze ook. Vandaar de laatste update, ze kreeg na 2 dagen haar mobiel terug, met uitgeschakelde gps.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik gooi nog ff olie op het vuur: To schreef , voor ex zich meldde, dat ze zat te ontspannen met een kop koffie. Op dat moment twijfelde ik: in haar situatie zit je niet te ontspannen. Je probeert het.

En ik weet ook wel dat wat je typt niet altijd goed weergeeft wat je bedoelt. Maar dit vond ik apart. Plus dat de ex zo snel overal op reageert. Ik heb al moeite met Google translate. Dan moet ik 3 x lezen voor ik het snap.
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 10:55:

[...]

Kletstopic? Waar, waar, waar?Spuugpaleis heet het.
TO gebruikte nog wel zijn echte naam volgens mij in een laatste reactie.
quote:bartjes schreef op 10 januari 2015 @ 10:59:

Ik gooi nog ff olie op het vuur: To schreef , voor ex zich meldde, dat ze zat te ontspannen met een kop koffie. Op dat moment twijfelde ik: in haar situatie zit je niet te ontspannen. Je probeert het.

En ik weet ook wel dat wat je typt niet altijd goed weergeeft wat je bedoelt. Maar dit vond ik apart. Plus dat de ex zo snel overal op reageert. Ik heb al moeite met Google translate. Dan moet ik 3 x lezen voor ik het snap.Spijkers en laag water.
Ik geloof niet dat die ex de daadwerkelijke ex is.

De smaken zijn: het is de TO en TO is een trol. Of een of andere grappenmaker vond het leuk er in te springen op deze manier.

Aldus eitje
Kan een telefoon overigens uitgezet/ geblokkeerd worden voor bellen, appen etc?

Dat had het safehouse nl gedaan.
quote:Tickel schreef op 10 januari 2015 @ 10:58:

[...]

Daar zit ze ook. Vandaar de laatste update, ze kreeg na 2 dagen haar mobiel terug, met uitgeschakelde gps.Ja weet ik maar ik bedoel de laatste weken. Dat je hier een topic opent dat kan maar je gaat het hele proces toch niet hier neerzetten?
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 10:52:

Edit: iedereen die een mod bedreigt (of überhaupt aan bedreigingen doet) tikt imho niet helemaal lekker. Zijn er serieus mensen die zich hiermee bezighouden?
Lily: spijkers en laag water?
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 11:02:

[...]

Ja weet ik maar ik bedoel de laatste weken. Dat je hier een topic opent dat kan maar je gaat het hele proces toch niet hier neerzetten?

Precies.

Plus daarbij dat ze niets had daar: geen vrienden, geen werk, geen verleden en dan toch perse daar willen blijven: zo zitten mensen niet in elkaar.
quote:Suze02 schreef op 10 januari 2015 @ 10:35:

Luister, ze typte alles op foon. Die ze gewoon mee had. Dus of ze nou wel of niet wiste: hij moet heel stom toevallig hier terecht gekomen zijn want via geschiedenis is onmogelijk.

Best knap voor iemand die geen Nederlands spreekt.

Echt, dikke vette onzin, dat hele topic.Dat.
quote:eend1993 schreef op 10 januari 2015 @ 10:38:

Ik denk dat je figuren als die ex niet moet onderschatten als het gaat over haar vinden op internet, zelfs op een NL site.Hoe dan in godsnaam? Google? En waar wil hij dan op googleen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven