Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik volg het niet meer. Vrouw, als dit waar is kies voor je veiligheid en kinderen en vecht dit niet uit op een forum.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 12:09:

[...]

Iemand vroeg me of ik hier verder updates kon geven..

Oh en ik heb alle babyfotos van de kinderen digitaal, en de mooiste boeken meegenomen natuurlijk. Ik weet niet waarom hij beweerd dat ik alle boeken had achtergelaten, dit is absoluut niet waar!
Steinbeck!
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 12:00:

Zodat ex mij weer kan stalken via dit forum? En in de gaten te houden waar ik ben en wat ik doe? En dit alles alleen om wat spulletjes te komen brengen? En forumberichten opslaan als bewijs? Voor wat? Het enige wat het bewijst is dat het zo'n enorme stalker is dat hij mij zelfs terugvind op het viva forum :s

*herhaling*

Aan wie stel je die vragen nou?
quote:BrutusExemplaar schreef op 10 januari 2015 @ 12:12:

Ik volg het niet meer. Vrouw, als dit waar is kies voor je veiligheid en kinderen en vecht dit niet uit op een forum.Dat is waar. Dankzij hem ben ik nu dus zelfs deze uitlaatklep kwijtgeraakt. How low can you go? Maar ik ga niks meer uitvechten, dus dit was mijn laatste bericht. Bedankt voor al de steun die jullie me gaven in het gesloten topic, ik heb daar echt heel veel aan gehad.
Telt af tot Feffe het napraattopic vindt na het vertrek van Lucivera ... 10.00 - 9.59 - 9.58 - ...
quote:Myself82 schreef op 10 januari 2015 @ 12:07:

[...]

De gemiddelde leeftijd zal dat achterhaald hebben denk ik.

Tegenwoordig is het "help!!ben ik zwanger?"

O, nee... Het bestaat niet meer

En de Ikea is door de week savonds erg rustig
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Er zijn natuurlijk mensen luci die je wel geloven en graag horen of het goed met je gaat en alles is gelukt gister. Niemand vraagt hier om je adres en wanneer je op het vliegtuig terug stapt.
Ik kies ervoor om het gewoon wel te geloven, en wens je veel sterkte de komende tijd Lucivera!

(Ik ben ook weleens deelgenoot geweest van een verhaal dat door zo ongeveer een heel forum werd afgedaan als trollerij van de poster, terwijl het tot mijn grote spijt van A tot Z waar was)
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 12:07:

[...]

Ja wat moet ik dan?? Ik ga hier echt geen traan om laten en dat hij mij digitaal weet te achterhalen hier, waar ik verder totaal geen info over mijn verblijfplaats heb neer gezet, is hooguit een ergernis. Niemand behalve wij en de sociale zorg weet waar wij zijn maar ik zal dit zeker even doorspreken met ze, zien wat ze hiervan vinden..

Ik ben enigszins verbaasd over je manier van schrijven op dit moment. Het lijkt wel alsof jij je aangevallen voelt door de vragen die er op dit moment gesteld worden. Er zijn mensen die enorm met je meegeleefd hebben en die je nu vragen stellen of tips geven. De manier waarop je nu reageert en schrijft komt op mij totaal niet hetzelfde over als met de manier waarop je in je topic schreef voordat je weg zou gaan.

Je hebt ervoor gekozen om je verhaal te delen voordat je wegging. Met best veel details. Dan lijkt het me logisch dat mensen benieuwd zijn naar hoe het nu met jou en je kids gaat. Het verbaasd me dan ook dat je nu schrijft zoals je schrijft, maar dat is hoe het bij mij overkomt. Ik hoop, hoe het ook allemaal zit nu, dat het goed gaat met jou en de kids.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
quote:BrutusExemplaar schreef op 10 januari 2015 @ 12:03:

[...]

Bestaat dat nog joh? Is dat niet niveau paarden, puistjes en help hoe moet je zoenen?De harde kern komt er al jaren dus die zijn ook 10/15 jaar ouder geworden.
quote:kerol schreef op 10 januari 2015 @ 12:19:

Ik kies ervoor om het gewoon wel te geloven, en wens je veel sterkte de komende tijd Lucivera!

(Ik ben ook weleens deelgenoot geweest van een verhaal dat door zo ongeveer een heel forum werd afgedaan als trollerij van de poster, terwijl het tot mijn grote spijt van A tot Z waar was)Dat is waarom trollen zo vervelend is. Het gaat ten koste van de mensen die echt hun verhaal kwijt willen of hulp nodig hebben.
quote:minnimouse schreef op 10 januari 2015 @ 12:22:

[...]

De harde kern komt er al jaren dus die zijn ook 10/15 jaar ouder geworden.Ik geloof dat ik het verwar met de Tina.
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 11:32:

[...]

Solo wil wel in jouw plaats.Graag. Zeker als ik er ook nog iets mag kopen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:BrutusExemplaar schreef op 10 januari 2015 @ 12:23:

[...]

Dat is waarom trollen zo vervelend is. Het gaat ten koste van de mensen die echt hun verhaal kwijt willen of hulp nodig hebben.Het is vooral ook waarom trollhunten zo vervelend is.
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 januari 2015 @ 11:57:

[...]

Voor iemand die net is gevucht voor een bedreigende ex die je zelfs op dit forum weet te traceren, reageer je opvallend luchtig.

Ik zou denken dat er weinig te lachen valt en dat het verre van leuk is als je digitaal bent achterhaald. Dit. En als je topic weg moest ivm je privacy waarom kom je híer dan weer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fangtasia schreef op 10 januari 2015 @ 11:33:

[...]

YEAH!!! Thanks Nouschi! Solo, waar ben je?????????

Hier dus.

Aan het bijlezen, maar dat lijkt me duidelijk.
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 12:25:

[...]

Dit. En als je topic weg moest ivm je privacy waarom kom je híer dan weer?Dit idd,beetje ongeloofwaardig allemaal..
Wat een gedoe met die exen op het forum tegenwoordig
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 10 januari 2015 @ 12:27:

Wat een gedoe met die exen op het forum tegenwoordigZeg dat wel..
Nergens last van. Mijn ex laat helemaal niks meer van zich horen sinds hij een ander heeft.

Wat een gedoe met die exen op het forum tegenwoordigZouden ze samen een geheim forum hebben waar vrouwen geen weet van hebben? Misschien vertellen ze elkaar daar het bestaan van Viva.
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 12:25:

[...]

Dit. En als je topic weg moest ivm je privacy waarom kom je híer dan weer?Is weggehaald door de moderators. Die willen natuurlijk geen risico lopen.

Wat een gedoe met die exen op het forum tegenwoordigMijn laatste ex dateert geloof ik nog van voor het internet. Geen last van dus.
Ik heb geen exen

Geen groot gemis heb ik het idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven