Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:winnie2000 schreef op 10 januari 2015 @ 11:55:

[...]

als het waar is zou ik niet bij hem in de buurt willen zijn, en ontspannen koffie drinkenZe is ook niet in zijn buurt, maar in zo'n huis? En misschien dat ze even wil bekomen van alle stress?
Hoe vinden de mensen die jou helpen met een veilige haven het dat je dat allemaal in gevaar brengt door dit soort sites en netwerken te gebruiken, terwijl je ex je via deze weg ook kan bereiken. Je delete toch elke keer je historie enzo thuis en toch heeft hij je hier gevonden???

Ik heb zelf in een gevaarlijke situatie gezeten met dreiging en heb toen in overleg alles moeten afsluiten. Mijn facebook, mijn profielen, mijn foto's, ik heb mijn vrienden een persoonlijke mail gestuurd dat ik online niet meer te bereiken was.

Ik vind dit allemaal erg vreemd en wanneer het echt is vooral onverstandig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:winnie2000 schreef op 10 januari 2015 @ 11:55:

[...]

als het waar is zou ik niet bij hem in de buurt willen zijn, en ontspannen koffie drinken

Je weet niet waar ze is, dat is nooit bekend gemaakt.

En in een safe house kun je na alle chaos even ontspannen.
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 11:47:

[...]

Nope.

En helaas voor ons was mijn verhaal waar, anders zaten we nu niet hier. En dat ik hem heb gebruikt voor een verblijfsvergunning is te gek voor woorden. Ja waarschijnlijk blijf ik een tijdje hier in Zweden, maar in de eerste plaats omdat het echt niet makkelijk is om weer terug naar Nederland te verhuizen zonder verblijfplaats. Wachttijden voor een woning zijn absurt hoog, zelfs met urgentie.. Maar wees maar niet bang Feffe, we gaan echt wel weer terug.

En natuurlijk had ik hetzelfde ip adres als hem, als ik in huis was daar. Wij woonden immers samen

Voor iemand die net is gevucht voor een bedreigende ex die je zelfs op dit forum weet te traceren, reageer je opvallend luchtig.

Ik zou denken dat er weinig te lachen valt en dat het verre van leuk is als je digitaal bent achterhaald.
quote:EvenWatAnders schreef op 10 januari 2015 @ 11:56:

[...]

Misschien van te voren even bellen?Dat dacht ik al. Ik bel even.
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:11:

[...]

Zelfde als bij die Nathan, er is iets aan de hand en dan wordt re langzaam naar een climax toegewerkt... Steeds iets meer info, steeds iets nieuws.

Bij die Nathan kon je er donder op zeggen dat er op een gegeven moment binnen twee dagen uit zou komen dat die vrouw keihard vreemdging en er vandoor ging met de directeur,

Bij dit topic zat die poging om weg te komen er zo aan te komen.. Jemig, er werd zelfs afgeteld en het tijdstip was bekend. Hoe dom ben je dan?

Is dat wat er gebeurde in zijn topic? Want ik heb daar ook meegelezen/-gedcht/-geschreven en de laatste ontwikkeling die ik daar las ging over dat zij boos was en 'naar een vriendin' was gegaan. Maar daarna is het nog verder naar een climax toegewerkt?

Topic over die vrouw en haar rare ex heb ik niet gevolgd.
quote:Istar_ schreef op 10 januari 2015 @ 11:54:

Zou een kind bij de apotheek iets tegen het hoesten meekrijgen voor mij?Denk het wel. Zeker als het gewoon verkocht mag worden, zonder recept. En anders laat je kind even naar huis bellen als hij bij de apotheek staat. Of je belt even met de apotheek en vertelt dat kind er aan komt en of hij dat mee kan krijgen?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Istar_ schreef op 10 januari 2015 @ 11:54:

Zou een kind bij de apotheek iets tegen het hoesten meekrijgen voor mij?hoe oud?
quote:eend1993 schreef op 10 januari 2015 @ 11:50:

Trek je niets aan van degenen die hier schijnen te "weten" dat je topic fake was.Niemand weet iets, wel worden er vragen gesteld. Daar hoeft Lucivera niets mee, als ze denkt dat dat haar veiligheid in gevaar brengt. Ook niet als ze wel Feffe is. 't Zou wel een geniale manier zijn om legaal te dubbelnicken trouwens.
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 januari 2015 @ 11:17:

[...]

Waarom richt je dit aan mij?

God knows dat ik het Napraat-kletstopic in de lucht probeerde te houden, maar er was geen animo voor.

En het Spuugpaleis.....heb je er gelezen? Ik kan er geen touw aan vastknopen maar dat zal wel aan mij liggen.Haha, daar heb ik ook wel moeite mee moet ik zeggen en ik sta nog wel in de tabel.
quote:kerol schreef op 10 januari 2015 @ 11:46:

I sure hope Feffe will read here, because he should know we are melting the cheeses right now.
Zodat ex mij weer kan stalken via dit forum? En in de gaten te houden waar ik ben en wat ik doe? En dit alles alleen om wat spulletjes te komen brengen? En forumberichten opslaan als bewijs? Voor wat? Het enige wat het bewijst is dat het zo'n enorme stalker is dat hij mij zelfs terugvind op het viva forum :s
En een vraag voor de moeders hier: als je weet dat je op de vlucht gaat en je datgene wat je aan spullen achterlaat nooit weer krijgt, laat je dan de babyalbums van je kinderen achter en neem je de Wi wel mee?
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 januari 2015 @ 11:57:

[...]

Voor iemand die net is gevucht voor een bedreigende ex die je zelfs op dit forum weet te traceren, reageer je opvallend luchtig.

Ik zou denken dat er weinig te lachen valt en dat het verre van leuk is als je digitaal bent achterhaald. helemaal mee eens
quote:Fangtasia schreef op 10 januari 2015 @ 11:29:

Solo

Kan iemand me een beetje moed geven vandaag? Ik moet even naar de IKEA en en en... dat vind ik drama...

Op zaterdagmiddag

Dapper, erg dapper.

Hopelijk tot later
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:35:

[...]

Ik ook hoor tot vorig jaar ofzo zelfs Bestaat dat nog joh? Is dat niet niveau paarden, puistjes en help hoe moet je zoenen?
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 januari 2015 @ 12:01:

En een vraag voor de moeders hier: als je weet dat je op de vlucht gaat en je datgene wat je aan spullen achterlaat nooit weer krijgt, laat je dan de babyalbums van je kinderen achter en neem je de Wi wel mee? amen
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 12:00:

Zodat ex mij weer kan stalken via dit forum? En in de gaten te houden waar ik ben en wat ik doe? En dit alles alleen om wat spulletjes te komen brengen? En forumberichten opslaan als bewijs? Voor wat? Het enige wat het bewijst is dat het zo'n enorme stalker is dat hij mij zelfs terugvind op het viva forum :sAan wie stel je die vragen nou?

En een vraag voor de moeders hier: als je weet dat je op de vlucht gaat en je datgene wat je aan spullen achterlaat nooit weer krijgt, laat je dan de babyalbums van je kinderen achter en neem je de Wi wel mee?Echt niet! Wat te vervangen is laat je achter. Zulke belangrijke dingen zou ik echt wel meenemen en geen WI.....
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..

En een vraag voor de moeders hier: als je weet dat je op de vlucht gaat en je datgene wat je aan spullen achterlaat nooit weer krijgt, laat je dan de babyalbums van je kinderen achter en neem je de Wi wel mee?Nooit.
quote:BrutusExemplaar schreef op 10 januari 2015 @ 12:03:

[...]

Bestaat dat nog joh? Is dat niet niveau paarden, puistjes en help hoe moet je zoenen?De gemiddelde leeftijd zal dat achterhaald hebben denk ik.
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 januari 2015 @ 11:57:

[...]

Ik zou denken dat er weinig te lachen valt en dat het verre van leuk is als je digitaal bent achterhaald. Ja wat moet ik dan?? Ik ga hier echt geen traan om laten en dat hij mij digitaal weet te achterhalen hier, waar ik verder totaal geen info over mijn verblijfplaats heb neer gezet, is hooguit een ergernis. Niemand behalve wij en de sociale zorg weet waar wij zijn maar ik zal dit zeker even doorspreken met ze, zien wat ze hiervan vinden..
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 12:00:

Zodat ex mij weer kan stalken via dit forum? En in de gaten te houden waar ik ben en wat ik doe? En dit alles alleen om wat spulletjes te komen brengen? En forumberichten opslaan als bewijs? Voor wat? Het enige wat het bewijst is dat het zo'n enorme stalker is dat hij mij zelfs terugvind op het viva forum :sWaarom kom je hier dan? Ik zou het risico echt niet lopen.
quote:misspoez schreef op 10 januari 2015 @ 12:06:

[...]

Aan wie stel je die vragen nou?
quote:elfje12 schreef op 10 januari 2015 @ 11:45:

Hallo iedereen Elfje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven