VRLK
woensdag 30 juli 2008 om 22:54
woensdag 30 juli 2008 om 23:53
Welterusten! Nou, ik kom weer even uit mijn crypte. Seems like the old days! Fijne vakantie Mille, al had ik dat al gezegd in ak. Ik hoop dat Nano snel beter is, en fijn dat de uitslag van Mini after all toch goed was. Maar blijft zorgelijk wat er nou is, toch? En wat een goede plas-actie van Nano trouwens, leuk!
12 lampen aan 1 klant, kom ik aan met mijn 4 lampen! Maar toch, ik ben benieuwd!
Ik wil ook gaan hardlopen. Zweet al peentjes bij het idee, maar de vrijheid die het geeft t.o.v. een sportabonnement spreekt me toch wel erg aan. En de kosten. Ok, wel eerst goede schoenen een een ipod kopen, maar dan nog. En uithoudingsvermogen. Kun je dat ook ergens kopen? En een goede sportbeha, met mijn 75F moet ik wel goede ondersteuning bij hardlopen.
Hoe was het trouwens op het strand, Morrie?
12 lampen aan 1 klant, kom ik aan met mijn 4 lampen! Maar toch, ik ben benieuwd!
Ik wil ook gaan hardlopen. Zweet al peentjes bij het idee, maar de vrijheid die het geeft t.o.v. een sportabonnement spreekt me toch wel erg aan. En de kosten. Ok, wel eerst goede schoenen een een ipod kopen, maar dan nog. En uithoudingsvermogen. Kun je dat ook ergens kopen? En een goede sportbeha, met mijn 75F moet ik wel goede ondersteuning bij hardlopen.
Hoe was het trouwens op het strand, Morrie?
woensdag 30 juli 2008 om 23:55
We hebben trouwens vandaag via mijn ouders gehoord dat mijn oom en tante ons met ons nieuwe huis willen 'sponsoren' voor 1000 euro, ik wist niet wat ik hoorde. Voor ons een heel bedrag! Kunnen we de tuinschermen van kopen, en nog wat andere tuindingetjes, we waren even vergeten om een extra bedrag voor de tuin in ons bouwdepot op te nemen, en een tuin bij een nieuwbouwhuis cultiveren kost echt goud geld. Verder vanavond zitten brainstormen over de achtertuin, ik wil 'm helemaal omsloten en vent dus niet. Dat wordt nog leuk de komende dagen.....
donderdag 31 juli 2008 om 00:04
Onmsloten? Hoe bedoel je dat? Oh, omsloten. Ik dacht aan sloten, water. Maar jij bedoelt afgesloten?
Wij hebben acherin een schutting waar je doorheen kutn kijken, dus de planken zitten op afstand van elkaar. Daar groeit nu klimop tegenaan, maar toen Pebbeltjes kleiner waren vond ik het fijn dat ik ze kon zien achter de tuin. Links hebben we hogere struiken en de buren ook. Rechts appel-leibomen.
Ik hou niet van rondom door dichte schuttingen omsloten (jawel) tuinen. Heb dan zo'n opgesloten gevoel, alsof je in een schoenendoos zit.
Ik denk dat jouw lampen morgen de deur uit gaan, Drop. Hee, en 4 is ook super!
Ik ga naar bed. Truste!
Wij hebben acherin een schutting waar je doorheen kutn kijken, dus de planken zitten op afstand van elkaar. Daar groeit nu klimop tegenaan, maar toen Pebbeltjes kleiner waren vond ik het fijn dat ik ze kon zien achter de tuin. Links hebben we hogere struiken en de buren ook. Rechts appel-leibomen.
Ik hou niet van rondom door dichte schuttingen omsloten (jawel) tuinen. Heb dan zo'n opgesloten gevoel, alsof je in een schoenendoos zit.
Ik denk dat jouw lampen morgen de deur uit gaan, Drop. Hee, en 4 is ook super!
Ik ga naar bed. Truste!
donderdag 31 juli 2008 om 12:48
Strand was heerlijk Dropje. Ben wel een klein beetje verbrand op mijn rug helaas, precies bij de randjes van mijn bikini. Beetje irritant. Maar he, als dat alles is, ik vind het leven vurrukkeluk op het moment, 't is net vakantie zo!
Wij hebben ons dakterras aan 1 kans zonder schutting. Toevallig zat ik gisteren te bedenken dat ik aan die ene kant ook geen schutting wil, want dan zit je zo in een 'hok'. Maar aan de andere kant is privacy ook wel lekker. Al is het bij ons niet zo druk met mensen die je kunnen zien zitten.... Wat ik misschien nog wel zou willen is hoge bamboestruiken oid aan die kant, dat haalt het ergste zicht weg, maar is wel natuurlijk.
1000 euro is trouwens superlekker, wat lief dat ze dat zomaar doen Dropje!
Ga ff liggen zo, ben hele ochtend met mijn moeder een neefje op pad geweest, de werkster kwam namelijk .
O ja, Harrie heeft zijn rijbewijs gehaald gisteren, aanhangerrijbewijs wel te verstaan. Ik ben echt trots op hem want het lijkt me een crime als je nu weer af moet rijden. Hij mompelt ook de hele tijd: "binnenspiegel, buitenspiegel, over je schouder...." . En hij was best nerveus vooraf, maar doet nu heel mannig en zegt steeds: 'Tuurlijk heb ik het gehaald", erg aandoenlijk zo'n stoere vent
Wij hebben ons dakterras aan 1 kans zonder schutting. Toevallig zat ik gisteren te bedenken dat ik aan die ene kant ook geen schutting wil, want dan zit je zo in een 'hok'. Maar aan de andere kant is privacy ook wel lekker. Al is het bij ons niet zo druk met mensen die je kunnen zien zitten.... Wat ik misschien nog wel zou willen is hoge bamboestruiken oid aan die kant, dat haalt het ergste zicht weg, maar is wel natuurlijk.
1000 euro is trouwens superlekker, wat lief dat ze dat zomaar doen Dropje!
Ga ff liggen zo, ben hele ochtend met mijn moeder een neefje op pad geweest, de werkster kwam namelijk .
O ja, Harrie heeft zijn rijbewijs gehaald gisteren, aanhangerrijbewijs wel te verstaan. Ik ben echt trots op hem want het lijkt me een crime als je nu weer af moet rijden. Hij mompelt ook de hele tijd: "binnenspiegel, buitenspiegel, over je schouder...." . En hij was best nerveus vooraf, maar doet nu heel mannig en zegt steeds: 'Tuurlijk heb ik het gehaald", erg aandoenlijk zo'n stoere vent
donderdag 31 juli 2008 om 19:51
1000 euro is geweldig! Daar zou ik ook blij van worden 
Nieuwbouwhuis kost bakken met geld.
Warm he vandaag? Was blij dat ik binnen zat met de airco aan.
Of binnen of aan het strand moet je op dagen als vandaag zijn.
Ik ga zaterdag kijken voor goede hardloopschoenen.
Ipod: check
Kleding: check
Evy podcast: check
SportBH: check
Alleen inderdaad het uithoudingsvermogen! Arghh..
Nieuwbouwhuis kost bakken met geld.
Warm he vandaag? Was blij dat ik binnen zat met de airco aan.
Of binnen of aan het strand moet je op dagen als vandaag zijn.
Ik ga zaterdag kijken voor goede hardloopschoenen.
Ipod: check
Kleding: check
Evy podcast: check
SportBH: check
Alleen inderdaad het uithoudingsvermogen! Arghh..
donderdag 31 juli 2008 om 20:12
Ik heb mijn schoenen van runnersworld, inderdaad op zo'n band met video opnamen.
Inderdaad war-rem. Benjamin maar binnengehouden op een wandelingetje na. De oudsten in badje met emmers enzo, die vonden het wel prima. Lekkere vis op de BBQ en nu weer even bijtanken binnen. Iedereen ligt schoongewassen in bed en morgen mag creche en NSO het weer overnemen met de oudste twee.
Verder geen tekst eigenlijk.
Inderdaad war-rem. Benjamin maar binnengehouden op een wandelingetje na. De oudsten in badje met emmers enzo, die vonden het wel prima. Lekkere vis op de BBQ en nu weer even bijtanken binnen. Iedereen ligt schoongewassen in bed en morgen mag creche en NSO het weer overnemen met de oudste twee.
Verder geen tekst eigenlijk.
donderdag 31 juli 2008 om 20:38
Ik moet mijn kind nog naar bed brengen, maar hij is zoooo lief aan het spelen. Allemaal rollespelletjes met treintjes en auto's, en hij zingt er ook nog bij.
Hij heeft waarschijnlijk door dat als hij zo lief speelt, ik hem nog niet naar bed wil brengen .
Mijn andere kind is ingedaald, thank God. Hoef ik tenminste niet meer bang te zijn dat mijn vliezen breken op onhandige plaatsen en ik daar dan op de grond moet gaan liggen .
Hij heeft waarschijnlijk door dat als hij zo lief speelt, ik hem nog niet naar bed wil brengen .
Mijn andere kind is ingedaald, thank God. Hoef ik tenminste niet meer bang te zijn dat mijn vliezen breken op onhandige plaatsen en ik daar dan op de grond moet gaan liggen .
donderdag 31 juli 2008 om 20:43
Ingedaald en vastzittend dus, als in: plopt niet meer terug ?
Pffft, ik ga even container buiten zetten en dan met m'n voeten in bak koud water ofzo, vind warmte nooit erg, maar heb wel erg veel gedaan vandaag (klimop gekocht en in de bloedhitte gaten gegraven en door de schutting gepield, heb al wat grotere gekocht, want ik zag de buren de hele tijd ).
Pffft, ik ga even container buiten zetten en dan met m'n voeten in bak koud water ofzo, vind warmte nooit erg, maar heb wel erg veel gedaan vandaag (klimop gekocht en in de bloedhitte gaten gegraven en door de schutting gepield, heb al wat grotere gekocht, want ik zag de buren de hele tijd ).
donderdag 31 juli 2008 om 21:59
Sodeju, je bent ook elke keer weer een klein fortuin kwijt aan sprorten. Hardloopschoenen zijn duur! Moet ook nog fitness/steps schoenen kopen want huidige zijn echt versleten. Zat nog te bedenken dat ik een band voor Ipod moet hebben want gaat natuurlijk niet zo in je zak. Hmpf..denk dat ik maar ga beginnen met Evy in sept na mijn verjaardag
))
Morrie, kind is er klaar voor! Laat Knorrie maar komen.
Lien, bevallen jouw schoenen?
Morrie, kind is er klaar voor! Laat Knorrie maar komen.
Lien, bevallen jouw schoenen?
donderdag 31 juli 2008 om 22:12
donderdag 31 juli 2008 om 22:21
Ik ben niet zo'n Ipod mens, dat blijkt maar weer. We hebben er 2 en beiden gekregen. Ik flikker ze gewoon zo mijn tas in en gezien Vrolijkerd het niet aan kon zien, heeft hij zo'n hoes eromheen gekocht. Ik nam het vaak mee voor serie kijken in vliegtuig naar UK, maar gewoon los in tas.
Touch klinkt mooi! Wat doe je er allemaal mee eigenlijk?
Touch klinkt mooi! Wat doe je er allemaal mee eigenlijk?
donderdag 31 juli 2008 om 22:24
Wat ik ermee doe? Hetzelfde als jij, gewoon in mijn tas proppen, er zitten dus ook al allemaal krassen op, terwijl hij een half jaar oud is.
Ik heb er muziek op staan, en 1 film. Die is bedoeld voor Schorrie, voor als ik hem ooit nog eens zoet moet houden .
Maar Harrie gebruikt hem vaker dan ik, die gebruikt hem ook bij het wielrennen enzo, ik alleen maar in huis bij het koken enzo. Ik wil eigenlijk nog boxjes erbij, ooit.....
Ik heb er muziek op staan, en 1 film. Die is bedoeld voor Schorrie, voor als ik hem ooit nog eens zoet moet houden .
Maar Harrie gebruikt hem vaker dan ik, die gebruikt hem ook bij het wielrennen enzo, ik alleen maar in huis bij het koken enzo. Ik wil eigenlijk nog boxjes erbij, ooit.....