Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Hey all, ik kwam weer eens gluren hoe het hier gaat! Ik was eigenlijk van plan om bij te lezen, maar sjees wat schrijven jullie veel! Onmogelijke opgave!

Wel stoer dat er nu eindelijk een viva-date komt! Maanden geleden werd er ook wel eens over gesproken, maar toen is het nooit van de grond gekomen. Heel veel plezier!

En heel veel succes voor iedereen met het daten de komende tijd! Ik hoop dat er een hoop leukerds tussen zitten.

Ik ben verder nog steeds offline, want nog volledig in love met tinderman!
Lash is dat / ben jij Nadine? Of haal ik nu twee Tindermannen door elkaar?

Leentje: Balen van je date, maar als hij vooral over zichzelf praat zou ik er ook afknappen hoor. Het is balen, maar wel meteen duidelijk.

Koekske: Date 3, met date 2 was leuk en daarom wordt hij date 1! Oke!

Dana: Ik kan me je "baal gevoel"dat iedereen iemand lijkt te hebben gevonden wel voorstellen. Dat voelt ook gewoon kut soms.

Rasa: Ik ben het eens met Amy: als je je verder goed voelt bij hem zou ik het ook nog een kans geven. Al heeft Imo misschien ook weer een punt...

Amy: Klinkt als een hele vage date. Ik zou door gaan naar de volgende... Over FWB: Pas wel op. want nu loop je je al best een tijdje aan hem te irriteren en nu heb je dus kans dat het gaat "ontploffen." Omdat het nu alsmaar opstapelt. Misschien kun je beter gewoon zeggen hoe je erover denkt?

Beesie: Goed dat je hebt gebeld! Lullig voor hem dat hij er anders in stond inderdaad. Maar jij bent in ieder geval eerlijk geweest.

Maka: Ik bedoel dit niet vervelend maar ik heb soms het idee dat jij je "blind staart op je eisen lijst." Mij lijkt ( mijn mening dus) dat als je daar zo op gebrand bent, je niet meer open kan staan voor.... echt contact. Nu klink ik heel vaag. Ik bedoel het als met een interview: als je als journalist een vragenlijst maakt voor een interview krijg je vaak een gekunseld gesprekje, terwijl als je de vragenlijst loslaat je vaak een veel beter / mooier gesprek krijgt. Natuurlijk snap ik dat je bepaalde eisen hebt. Maar jij lijkt mij er wel heel erg op gefocust, waardoor er automatisch al veel deuren dicht gaan.

Ook snap ik het verlangen om knijter verliefd te worden niet zo goed. Knijter verliefd lees ik als: verliefd met roze bril. Dat duurt altijd maar 3 maanden, hooguit. Echte liefde gaat over in houden van. En ja inderdaad: Dan denk je: "Heeft hij POTVERDORIE (om niet een ander woord te gebruiken) alweer zijn sokken laten slingeren" in plaats van: "Ach, wat schattig, hij heeft zijn sokken laten liggen." Maar ik denk ( nogmaals mijn mening) dat het onrealistisch is om te denken dat je altijd knijter verliefd blijft.
anoniem_53480 wijzigde dit bericht op 13-01-2015 13:30
Reden: deel gewist i.v.m. herkenbaarheid
% gewijzigd
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
/* Heb de prikker geprikt. Alles op groen, ik heb zo'n druk leven */

4 pagina's bij te lezen.

@famkej, Dat is iets wat ik aan het leren ben afgelopen maanden/jaren.

Gewoon mezelf zijn, zowat overal. Maar vooral als het op dating aankomt.

Vanavond ga ik weer naar de film met de speciale lady. Gisteren leuk

naar de bios geweest met een andere dame (geen date). Weer wat goede

inzichten gekregen in hoe jullie het hele dating ervaren + wat ik wel

niet allemaal fout doe (ontstijgt jullie eisenlijst )

@Sybreed, hahahahaha, ik ken dat. Daten kost veel tijd en energie.

Had soms ook wel weken lang van 18:00 tot 21:00 die paiq op speeddate

staan. Telkens weer dat first-contact gechat. Brrrr. Ben blij dat ik

het nu super rustig aan doe. Maar met een beetje mazzel hoef ik

straks niet meer te daten

@Amy, Blegh is right. Maar dat heb ik ook vaak hoor

Als het online redelijk klikt dan willen voor zover ik weet beide

partijen elkaar wel graag ontmoeten. En dan vind je heus wel een

tijd/plaats.

Lees nu wel date gehad. 10 minuten stilte, dat is wel erg lang.

Dat lukt me echt niet, ik ga meestal na 3 minuten wel tegen mezelf

praten (ik houd van interessante conversaties).

Wat is dat toch met eten koken voor de ander. Ben ik de enige die

eten laag op de lijst van prioriteiten heeft staan? Ik eet als

een gevangene en ben niet dagelijks ziek.

@imogen, je mag zo scherp zijn als je wilt. Maar het mes snijdt aan

beide kanten. Veel mannen (ik in ieder geval) willen gewoon een lieve

vriendin. (natuurlijk wel met eigen mening/leven/dromen/ambities/hoop

/tandenborstel/plannen etc. maar dus niet opzettelijk akelig)

*ego-post*

Held van de week is zijn tinderdate van vorige week zondag verloren.

Ik had haar alleen maar op tinder, en dat staat op mijn ex-mobiel die

ergens is waar ik niet ben. Maar ik was toe aan een nieuwe, groter

scherm. etc. Echt, net de dag dat ik m'n oud-liefdes interesse vroeg

naar een selfie en die ook direct kreeg (Wooh! Nieuwe achtergrond!).

ze heeft beloofd de foto nog een keer te sturen voor m'n nieuwe mobiel.

Ze heeft zo haar lieve momenten.

Dus ik ben sinds mid afgelopen week niet te vinden met gps.

Voelt wel bevrijdend. En eigenlijk vind ik het niet eens zo erg dat

ik die tinderlady kwijt ben. Ik denk nog veel te veel aan de lady

waar ik afgelopen jaar een hele tijd mee heb gedate. En sinds ze

single is ga ik toch weer iets van een charme offensief cursus youtuben.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
I know Renske.. Maar kan er niets aan doen. Sta gewoon (nog?) niet zo open voor mannen die niet voldoen aan mijn 'eisen', denk ik. En een deel daarvan is zelfbescherming denk ik. Ik wil niet verliefd worden op iets dat toch niet gaat werken en ik weet denk ik ook waar ik wél gelukkig van kan worden. Maar probeer soms we open te staan voor iets dat er net buiten valt.. (met de handrem)

Knijterverliefd is niet realistisch nee. Maar het is niet dat ik dan niet meer realistisch kan denken (al is het moeilijk om er dan niet aan toe te blijven geven).

En op mijn ex ben ik wel langer dan 3 maanden heel erg verliefd geweest. De eerste 3 jaar ofzo waren goed.

En verschil tussen echt verliefd en verliefd door afwijzing zeg maar, dat voel/zie ik ook wel. Met foute man weet ik heel goed dat ik dat niet wil. Niet voor niets dat we zoveel 'ruzie' hadden.

En dikke knuffel voor jou! Dat is echt rot als je 's nachts wakker ligt van een foute man. Herkenbaar (nu gelukkig niet meer)..
** Date update **

Willen de volgende mensen de prikker invullen, zodat we een definitieve datum en locatie kunnen prikken:

- Amy

- Qian

- Elefide

- Winkje

Nadat we compleet zijn ga ik puzzelen ('misschiens', roosters vakantie/stage/werk/omgang, locatie) zodat de groep zo groot mogelijk is.

** einde update **
@Famke; net gedaan! Moest even m'n werk/reis agenda erbij hebben.

@Systeem; op zich vind ik het wel leuk als er voor me gekookt wordt, ik ben zelf namelijk geen keukenprinses Het is een beetje moeilijk te beschrijven maar het was niet nagelbijtend ongemakkelijk, maar een soort rust die er is als je 10 jaar getrouwd bent of zo. Al is dat natuurlijk ook niet de bedoeling.

@Renske; hoe kom je aan je foute man?
@Famke, gedaan! (het stond 7/7 voor Utrecht/Amsterdam )

@Amy: Zou hij overspannen kunnen zijn?

Op de een of andere manier doet wat je over hem schrijft denken aan mijn overspannenheid. Dat stilvallen herken ik, (nog stiller dan ik al ben), en dat er zo`n soort diepe rust ontstaat. (want ik ging wel door, maar eigenlijk was de voorraad energie op, en eigenlijk was stilte waar ik behoefte aan had)
@Qian; geen idee! Goeie wel. Hj werkt momenteel niet, heeft zich de afgelopen jaren afgebeuld en zit er nu warmpjes bij waardoor hij het zich kan veroorloven. Hij vertelde wel dat hij sollicitaties had lopen (en er zin in had).
@ winkje, zie je wel! Buit binnen...

@ Bessie, jammer dat hij er anders in stond, maar maak je er niet te druk over dat hij er misschien mee zit. Je kunt geen date vinden zonder wat harten te breken (inclusief het jouwe).

@ systeem, cool dat het nu een goede kant uit gaat.

@ rasa, misschien moet hij nog aan je wennen in bed.

Knijterverliefd? Ben ik maar een paar keer geweest en altijd op duidelijk niet-passende vrouwen. Lijkt bij mij alsof mijn hormonen slechter in relaties zoeken zijn dan ik. De laatste was voor mij wel het signaal dat ik eens een vrouw moest zoeken, want niet alleen duurde het eeuwen voor ik verliefd werd, ik ben achteraf altijd blij geweest dat ik ben afgewezen. Meestal vindt ik iemand geweldig zonder roze bril en loopt dat geleidelijk over in houden van. Als het slecht afloopt, dan komen de heftige gevoelens pas, al beleef ik daar dan weinig lol aan. Ik vrees dat ik ook te goed mensen kan lezen om echt verliefd te worden.

Ik ben dus echt sceptisch over verliefdheid en merk ook dat die relaties vaak geen lange duur hebben.
quote:AmyFarahFowler schreef op 12 januari 2015 @ 17:53:

@Qian; geen idee! Goeie wel. Hj werkt momenteel niet, heeft zich de afgelopen jaren afgebeuld en zit er nu warmpjes bij waardoor hij het zich kan veroorloven. Hij vertelde wel dat hij sollicitaties had lopen (en er zin in had).Wel typisch verhaal+beide keren dat jij hem zag moe.
@Qian; het warmpjes erbij zitten geloof ik absoluut. Ik ben bij hem thuis geweest, dat liet niet veel ruimte voor twijfel zullen we maar zeggen. Maar inderdaad, die moeheid moet hij wat aan doen. Of gewoon niet daten als hij moe is. Beetje raar.
Nog even iets uitgebreider over de laatste date met Kerstman. Ik wil niet meteen zeggen dat de tegenvallende seks aan hem lag. Ik ben zelf niet bepaald ervaren en dat heeft zonder meer meegespeeld. En eerlijk gezegd vond ik de seks met de man vóór Kerstman eigenlijk ook niet zoveel aan. Ik geloof dat ik het nogal overrated vind. Ik kan in ieder geval erg goed zonder. Nou vind ik het zeker wel een slecht teken hoor. Het past in het patroon dat het allemaal iets te vertrouwd met hem aanvoelt. Het is gewoon niet zo spannend.

.

quote:imogen75 schreef op 12 januari 2015 @ 08:28:

Rasa, niet om lullig te doen en het is maar vanaf een verhaaltje, maar jouw date klinkt eigenlijk ook zo. Je voelt je ok, dus is hij goed. Zolang je er maar gelukkig van wordt, meid! Do not settle for less! (Than you need..)

Ik snap dat je dit zegt. Mijn trackrecord laat wel iets anders zien dan 'settle for less'. Ik ben nu (op wat losse flodders na) zo'n 16 jaar single. Heb bij elkaar zeker wel 60 à 70 mannen gedate. Ik vond niet vaak iemand leuk genoeg voor een tweede date. Ik heb het fijn in mijn eentje. Als iemand erbij mijn leven niet fijner maakt, is hij geen optie.

Ik heb met Kerstman een open gesprek gehad over hoe het nu verder moest. We hebben afgesproken dat we, zolang we het allebei leuk vinden, gewoon doordaten. En dat we eerlijk zijn tegen elkaar als een van de twee er anders over gaat denken. En ja, ik vind het wel echt fijn om samen te zijn. Dat heb ik niet vaak met iemand.

Ik ben er wel een beetje door van mijn stuk gebracht, omdat dit voor mij iets unieks is. Ik denk er regelmatig over na, ook naar aanleiding van de posts hier van andere vrouwen over hun eisenpakket. Nee, het is niet spetterend of spannend. Maar spetterend en spannend heeft me alleen heel tijdelijk maar iets gebracht (los van ellende). En voor het eerst gaat het anders. Ik vind een man leuk waarmee een relatie gewoon ongecompliceerd zou kunnen zijn. Voorlopig ben ik er nog niet bij mezelf achter wat ik daarvan vind. Is het erg als het nooit geknetterd heeft? Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed. Feit is: ik geef er niets voor op en heb geen enkele behoefte om weer die datingvisvijver in te gaan. Het is nu even Kerstman of niemand. Ik vind er - zolang ik het niet weet - niets op tegen om hem te blijven zien.
Rasa, je laatste alinea zet me wel een beetje aan het denken hoor.
Maar ik moet toch wel een beetje verliefd zijn om seks te kunnen hebben, of iemand gewoon erg lekker vinden (laatste geval met latter). Mannen die ontzettend lekker zijn zijjn vaak weer geen relatiemateriaal. Pff lastig hoor.

Dan dat samenwonen: ergens zou ik het ook wel willen maar ik weet dat het niet bereikbaar is. Zolang mn kids thuiswonen.

Het komt er eigenlijk op neer dat ik de hoop heb opgegeven en het wel zie. Chat een beetje en haal mn knuffels voorlopig bij latter... Heb nog ergens een zitten die ook wel een fwb zou kunnen zijn, maar latter is vertrouwder...
Rasa, het gaat erom dat als je aan hem denkt, je graag dichtbij hem wil zijn. Als dat het geval is dan go girl! Knetteren is voor iedereen anders. Maar dat moet je graag willen. Onze belgische zuiderburen zeggen niet voor niets ik zie u graag! Graag bij elkaar zijn, een warm gevoel krijgen als je hem ziet, dat is ook knetteren, maar dan anders...
Hm.. interessante inzichten..

Denk ook wel eens dat ik nu eventjes nog een of een paar keer keihard mijn kop moet stoten aan hele lekkere foute mannen, om erachter te komen dat een normale man veel beter is op termijn.

Niet te spetterende mannen die aan mijn eisen voldoen zijn er best. Maar als ik daar nu al voor settle, dan krijg ik daar misschien weer spijt van, omdat ik nu niet genoeg 'genoten' heb van spanning om erachter te komen.. enz..

Anderzijds vind ik ook wat Imo zegt.. ik moet wel minstens een beetje verliefd zijn of iemand iig lekker genoeg vinden om sex mee te willen.. En dat vind ik dus het enge. Gaat dat niet altijd over na verloop van tijd.. zeker als we ouder worden.
Dzjees Rasa 16 jaar single, da's lang. Maarja, it takes 2 to tango.

Ik kan er ook wel zonder (moet wel in mijn geval -_-), maar het moet wel goed zitten anders ga ik niet een vaste relatie met een dame aan. Ondertussen weet ik uit ervaring dat het ook erg goed kan gaan en dat alles wel lukt vanuit mijn kant.

Maar 60-70 mannen versleten, begin je de hoop dan niet op te geven? Waar denk je dat het aan ligt? Zit je in de verkeerde vijver te hengelen? Of heb je een overgeromantiseerd beeld van een relatie? Lees je teveel van de bouquet reeks? Of past een bepaalde levensstijl bij je waar je nog niet achter bent gekomen?

Ik ben een man, oplossingsgericht, stel mezelf ook constant vragen waarom het niet lukt. En met die antwoorden (goed of slecht) ga ik wel aan de slag.

Over dat hele "knijterverliefd", ik ken het niet. Enige wat ik voel is dat ik graag bij m'n liefdes-interesse wil zijn.

En dat ik wel met haar iets wil opbouwen. Volgens mij is dat meer dan genoeg om weer serieus te daten-stel zijn-samenwonen en te zien of we ook echt daarvoor bij elkaar passen.

Alleen moet ik haar dat nog duidelijk zien te maken, afgelopen jaar is dat dus compleet niet gelukt.

Hopelijk nu wel, plan is 'luister naar je gevoel', en aanhoudend maar toch geduldig zijn.

En nog een bult paradoxen wat het lekker makkelijk maakt.

Bios is naar morgenavond verschoven, maar ze wil daarna nog wel een drankje doen.
quote:imogen75 schreef op 12 januari 2015 @ 20:21:

Mannen die ontzettend lekker zijn zijjn vaak weer geen relatiemateriaal. Pff lastig hoor.

Jou ben ik dus nog nooit tegen gekomen
Famke, ik heb het ingevuld

Amy, heb jij ze niet gewoon afgepeigerd? ;P

Bessie, altijd vervelend om iemand teleur te moeten stellen. Wel goed dat je het zo hebt gedaan.

Leentje, O, dat klinkt niet echt leuk.. Zoiets had ik ook een tijdje terug. Een man die maar aan het pochen over zichzelf was. Hij vroeg niet eens wat ik deed, en was alleen maar opmerkingen naar mij aan het maken over hoe sexy ik wel niet was. Na 1 drankje vroeg hij of ik nog een drankje wilde, ik zei 'nee', legde wat geld op tafel en ben weggelopen.

Rasa, vonken zijn bij mij ook zeldzaam in het begin. Dus gewoon lekker doordaten. Klinkt alsof je het nog wat tijd kan geven. Seks die zozo is is wel een beetje een domper

Dana, dat heb ik ook om me heen. Ach, ik denk dat het een kwestie van timing is.

Knetterverliefd ben ik nog maar 2 keer geweest. Toen was ik 18 en een keer rond mijn 24e.

Ik merk dat het bij mij beter werkt als ik wat minder heftig verliefd ben. Het kan zo vermoeiend zijn, alsof je 24/7 aan de xtc zit.

Ik hoef niet verliefd te zijn om met iemand seks te kunnen hebben, als ik me op mijn gemak bij iemand voel en de seks is fijn, dan kan het bij mij na een tijdje groeien van fwb naar meer. Dat is in het verleden wel gebeurd. En dat was heel fijn, minder onzekerheden enzo, het ging gewoon geleidelijk.
quote:imogen75 schreef op 12 januari 2015 @ 20:25:

Rasa, het gaat erom dat als je aan hem denkt, je graag dichtbij hem wil zijn. (...) Graag bij elkaar zijn, een warm gevoel krijgen als je hem ziet, dat is ook knetteren, maar dan anders...Dit en dit. Dank imogen, ik geloof dat dit het is. Ja, ik denk veel aan hem. En ja, ik vind het fijn om bij hem te zijn. Ik ken verliefdheid eigenlijk alleen maar als heimelijk verliefd zijn. Over iemand zwijmelen op afstand. Gewoon omdat de man in kwestie bezet is, omdat hij mij niet op die manier ziet of omdat ik te schijterig ben om hem überhaupt te laten merken dat ik hem leuk vind. Het gevoel dat ik bij Kerstman heb is anders. En ik geloof dat het groeiende is. Op het fysieke vlak moeten we dan maar zien hoe het zich ontwikkelt. Ik ben iig bereid tot experimenteren
quote:winkje87 schreef op 12 januari 2015 @ 20:50:

Ik hoef niet verliefd te zijn om met iemand seks te kunnen hebben, als ik me op mijn gemak bij iemand voel en de seks is fijn, dan kan het bij mij na een tijdje groeien van fwb naar meer. Precies dit. En neuh, geloof niet dat ik ze afpeiger hoor
@Amy, ik weet ook niet precies wat ik nu meemaak en wat ik ermee aan moet. Ik val normaal gesproken altijd voor de eerder besproken swept-off-my-feet mannen. Stoere, mannelijke hunks. Het soort mannen dat mij overigens meestal niet ziet staan. Het soort mannen dat je bovendien zelden alleen of voor de eeuwigheid hebt. Bovendien: als je tegen iemand op kijkt is er geen balans. Ik heb ooit zo'n relatie gehad. Ik een jonge studente, hij een stoere, werkende vent. Ik keek tegen hem op en trok me aan hem op. Toen ik afstudeerde was ik hem ontgroeid. De balans was volledig doorgeslagen naar de andere kant.

Ik vind het al langer rationeel een stuk verstandiger om voor een man te vallen waarmee het niet gecompliceerd is en waarbij sprake is van gelijkwaardigheid. Maar ja, dat kun je wel verstandig vinden, gevoel kun je niet dwingen. Ik vind het dus best bijzonder dat ik nu iets voel (wat dat iets ook is) voor een man waar ik volgens mij wél een gezonde relatie mee zou kunnen opbouwen. Of het genoeg is? De tijd zal het leren. Het klinkt nu ook nog wel simpel. Ik vind mijn leven alleen sowieso al leuk. Of het wordt met hem nog leuker, of het wordt minder leuk. Alleen als het ongeveer even leuk is, heb ik een dilemma

.

quote:systeemkast schreef op 12 januari 2015 @ 20:37:

Maar 60-70 mannen versleten, begin je de hoop dan niet op te geven? Waar denk je dat het aan ligt? Zit je in de verkeerde vijver te hengelen? Of heb je een overgeromantiseerd beeld van een relatie? Lees je teveel van de bouquet reeks? Of past een bepaalde levensstijl bij je waar je nog niet achter bent gekomen?

Ik ben een man, oplossingsgericht, stel mezelf ook constant vragen waarom het niet lukt. En met die antwoorden (goed of slecht) ga ik wel aan de slag.

(...)

Hopelijk nu wel, plan is 'luister naar je gevoel', en aanhoudend maar toch geduldig zijn.

En nog een bult paradoxen wat het lekker makkelijk maakt.

Ik vind wat je hier schrijft inderdaad tegenstellingen. Ik heb juist altijd naar mijn gevoel geluisterd. Bij veruit de meeste mannen waar ik mee gedate heb, moest ik er niet aan denken om daar alleen maar mee te zoenen. Ik weet niet waarom dat is, maar zo is het gewoon. Ik weet niet zo goed hoe ik dat 'oplossingsgericht' moet benaderen. Heb ook regelmatig een 2e keer afgesproken met mannen die ik maar zozo vond. Alleen maar om het een kans te geven. Werkte nooit.

En nee, ik ben niet zo romantisch aangelegd, heb mijn laatste bouquetboekje op mijn 13e gelezen. Mijn 'eisenpakket' valt ook wel mee. En in de praktijk laat ik zo een paar eisen vallen als ik iemand leuk vind. Het is juist het gevoel dat er meestal niet was. Ik maak zelden een rationele afweging (hooguit: foute man, niets mee doen), maar als je er tegenop ziet om iemand te zien, dan werkt het niet hè?
Ik ben wel vaker heel erg verliefd geweest hoor..

De eerste paar waren 'onbereikbaar'. Iig toen was ik nog zo jong en verlegen dat ik daar niets mee durfde te doen. Op school, dus kwam ze vaak tegen.

Verder nog een paar keer met jongens waar ik 1x mee had gezoend of heel kort gedate, maar die daarna niet meer wilden.

Mijn ex dus.. dat was wel de heftigste..

En tijdens onze relatie ook nog een paar keer, dat was echt heel vervelend. Vanwege de spanning, dat het niet kon ws (?).

Dus ja, ik ben daar geloof ik wel heel gevoelig voor. Zal mogelijk ook wel met onzekerheid te maken hebben ofzo..

Maar ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat het heel geleidelijk groeit. Maar ook nog maar 1 echte relatie gehad natuurlijk.

Ik kán wel sex hebben met iemand waar ik niet echt iets voor voel. Maar dan is het zoooooveel minder fijn.. en dan heb ik er ook niet echt veel zin in. Ik vind het gewoon heerlijk als iemand waar ik verliefd op ben of die ik heel lekker vind, míj wil.. ja, dat zal wel onzekerheid zijn..? Het is een soort drug dan ofzo :/.

Ben ik heel gek?
quote:Rasa* schreef op 12 januari 2015 @ 21:28:

@Amy, ik weet ook niet precies wat ik nu meemaak en wat ik ermee aan moet. Ik val normaal gesproken altijd voor de eerder besproken swept-off-my-feet mannen. Stoere, mannelijke hunks. Het soort mannen dat mij overigens meestal niet ziet staan. Het soort mannen dat je bovendien zelden alleen of voor de eeuwigheid hebt. Ik denk dat dat precies is wat het is ja. Ik probeer dat wel bewust in te zien en daarom ook bijvoorbeeld een 2e date te doen met een man waar niets mis mee is, maar die ik niet het voordeel van de twijfel zou geven door nog een keer te daten. Vandaar denk ik ook de date met vage man gisteren.
Zo, even een tijdje niet geweest.. dat is niet bij te houden...

Ik sluit me ergens wel bij Systeemkast aan. Als je 60 of 70 mannen hebt gedate dan gaat iets niet helemaal goed. Zijn het vaak dates die jou uitpikken of andersom? Plak je er meteen een sticker op? Ik denk dat je de helft zo door kan strepen als je goed erin verdiept, ook tussen de regels door leest, zeg maar. Doopceel lichten gaat natuurlijk te ver, een beetje romantiek en spanning mag wel blijven, maar het voorkomt ook veel teleurstellingen. Het gaat niet om de vijver waar je in vist, maar meer met welk aas je vist en waar je op vist. Er zijn echt wel genoeg kerels die gewoon een leuke vriendin willen...
"Look deep into nature, and then you will understand everything better."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven