Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
@Fonz, ik heb op papier een prima selectieneus. Van alle mannen met wie ik heb afgesproken, heb ik één hork getroffen en één no-shower. De rest was in meer of mindere mate aardig, normaal en goedbedoelend. Ik heb zeer regelmatig gewenst dat ik iets zou voelen voor de man tegenover me. De meerderheid van al mijn avonden was op zijn minst gezellig. Een enkele keer voelde ik wel wat, maar dan was het niet wederzijds. Ik weet niet waar het aan ligt. Iets met een speld en een hooiberg, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Rasa, i feel you. Niet zoveel mannen maar hetzelfde resultaat. Zo leuk en aardig dat je zou wensen dat je iets ging voelen. Mss ligt het toch aan onze papieren neus en zoeken we te veilig.

En systeemkast, het zou zomaar kunnen dat we door oom ferdinand elkaar wel tegenkomen! Lol. Nou aan je humor zal het iig niet liggen.... ;)

Fonz, ja ff niet kijken is meteen pagina's missen hier... Heb dat al na een dag werken... Kom jij eigenlijk nog naar die meet of heb je dat ook gemist?
Ik heb de prikker ook ingevuld hoor, sorry dat het even duurde!

Vorige week op date geweest met wel de meeste sneue man tot nu toe denk ik. Man van 50 die volgens mij nog nooit een vrouw heeft aangeraakt. Hij had wel een kadootje voor me, dat was voor het eerst haha. Had hij bij Boer zoekt vrouw gezien dat mannen dat doen... Het waren Cupido chocolaatjes en zei er ook nog bij dat hij hoopte dat Cupido een handje ging helpen. Nouja, duidelijk dat hier geen 2e date komt!
** date update **

De prikker is door iedereen ingevuld en nu kan het puzzelen beginnen. Even iets uitleggen want jullie zien procenten en stemmen voor locaties, maar jullie zien niet de 'maren en misschiens'. Zo kan iemand invullen: ja, maar ligt aan rooster werk/kinderen dus niet zeker of Amsterdam en Utrecht op ja, maar een vraagteken bij een van de locaties. Ik probeer dus ook te kijken naar de dag waarop het de meeste mensen zeker kunnen en dat kan dus eventueel afwijken van de procenten.

Ik wil nog even een paar mensen benaderen i.v.m. hun vraagtekens bij bepaalde locatie of datum, zodat ik goed in kan schatten welke datum en locatie de meeste forumdeelnemers oplevert.

Imogen, wil jij je mail even checken.

** einde update **
Toppie Famkej,

Leuk dat je het regelt en ons op de hoogte houdt.

Dank daarvoor
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Graag gedaan hoor Systeemkast! Nog 2 antwoorden van mensen nodig en dan komt er een datum en locatie te voorschijn in je mailbox

Ligt er even aan wanneer de desbetreffende personen reageren, dus nog heel even geduld.
Durven jullie iemand lang in de ogen te kijken? Schijnt dat daarmee 'echte' verbinding ontstaat..
@Qian, wel in de ogen, niet te lang want dan draai ik weg. Echte verbinding?? Ik zou dan meer aan seks denken maar om dat nou met iedere man te doen om de verbinding te zoeken (al las ik op het Tinder draadje wel iemand die het met 2-3 in de week doet toch Systeemkast?).

@Efelide, dat klinkt wel echt erg ja. Zo'n zonderling, was dat ook zo? Heb je hem al geappt en wat was zijn reactie? En hoe oud ben jij omdat je 50 date?

@Rasa, ik vind het over 16 jaar niet eens zo heel erg veel. De teller loopt snel op als je redelijk veel date. Stel 1 per maand en dan 16 jaar lang, is 192 dates. Zo gek staan we hier niet te kijken van mensen die iedere maand een date hebben. En vraag me ook af of het wel iets met eisen te maken heeft, want de een is nu eenmaal sneller verliefd dan de ander (ik helemaal niet snel) en als je heel veel mensen leuk vindt kennelijk maar niet bijzonder genoeg dan is dat zo. Je kunt moeilijk iets beginnen met iemand die je niet ligt. V.w.b. date, klinkt best goed vind ik. Gewoon aankijken, van genieten en aan wennen

@Lash, wat fijn dat het nog steeds zo goed voelt! Nu wij nog

@Fonz, hoe is het bij jou in je datevijver? nog lopende dingen? en ga je mee op date of heb je dat gemist?

@Maka, lijkt me heerlijk om snel verliefd te zijn (al is het in een relatie een lastige haha).

@Systeemkast, ik hoop echt dat dit jaar je gaat brengen wat je hoopt, dat zij het licht gaat zien. We kunnen een strategie bedenken op date?

@Imo, er staat me iets van bij dat je met latter alleen nog FWB bent, maar dat jullie wel alleen seks met elkaar hebben? Ik vraag me af of dat een goede afspraak is. Dan kom je er toch niet los van? Elke potentieel interessante man (voor seks of relatie) ga je naast latter leggen, want seks met hem is exit latter. Ik snap ook wel dat het voor nu een prima tijdsbesteding is, maar kijk je uit dat je de 'regeling' niet goedpraat voor jezelf en straks heel erg gekwetst wordt als hij iemand anders treft en jij alles hebt afgeschoven om hem? Just worried

Heb vast e.e.a. gemist, maar moet weer verder ook. Ik zet G. uit mijn hoofd, want het moet a. van hem komen, b. is het nu niet aan de orde en c. wie zegt dat het gevoel er echt zal zijn. Dus hup Tinder maar weer aan. Leuk gesprek met een man, maar doet me wat denken aan ex-date (voor wie nog weet wie dat is). Sterke, communicatief sterke man, wellicht te sterk voor mij. Qua foto's leuk, al kijkt hij wat raar (kan het niet uitleggen, te herkenbaar haha). Heb hem net toch maar geappt (nooit zo snel met nr), want gesprek is leuk en blokkeren kan altijd nog. Gaan we weer..... pfff......
Rasa: Ik zou je willen adviseren vooral te genieten en het op je af te laten komen. Er is weinig mis met een "eisen pakket ", iedereeen heeft eisen. Maar uiteindelijk gaat het er om hoe je je bij iemand voelt. Dat kan ( als je geen kinderen hebt tenminste) al je eisen ook doen vervagen of bijstellen.

Ik heb pas geschreven dat het lijkt alsof mensen snel tevreden zijn en dat ik dat niet altijd begrijp. Aan de andere kant willen mensen misschien ook soms teveel. De waarheid zal (zoals zo vaak) ergens in het midden liggen. Liefde is niet automatisch een synoniem voor spetterende seks. Liefde is ook gewoon je fijn voelen bij elkaar en op een andere manier intiem zijn kan ook fijn zijn.

Mijn eerste relatie was qua seks ook verre van spetterend, omdat dat fysiek niet ging. Maar wat heb ik een mooie tijd met hem gehad. Ik had het niet willen missen.

Het ligt er ook aan wat voor jezelf belangrijk is denk ik en hoe zwaar iets ( het hebben van een goed seksleven) weegt.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Joepie, date zei liefje tegen me.... allebei verliefd
@Koekske; niet single meer!!

@Reske; die jeuk ja, herkenbaar. Als hij single is zie ik het probleem niet echt, maar het is gevaarlijk spel met al die gevoelens. Misschien eens waard om uit te zoeken waarom hij toch elke keer contact opneemt.

@Famke; toch meer weer aan de Tinder? Je weet nooit

@Efelide;

@Rasa; ik vind zoveel dates in 16 jaar single helemaal niet overdreven veel hoor. Sommigen doen er gewoon wat lager te vinden om iets wederzijds te vinden en weigeren te settelen voor minder. Ben ik er ook een van. Al hoop ik op minder dan 16 jaar

Mijn stille date van zondag appt me nog steeds, terwijl hij vandaag op vakantie gaat. Misschien toch geinteresseerd, maar dan op een manier die ik niet ken.

Donderdag een date met een nieuwe Tinderman, waarmee ik al een week leuk klets. Hij gaf eerder deze week wel aan nog bij zijn ex te wonen... is wel hard op zoek naar iets nieuws, maar toch. Ik schrik er niet per se van af, maar ligt er donderdag wel een beetje aan hoe hij erin staat.
Misschien had meneer een zetje nodig. Nu vloeien de berichten ineens rijkelijk. Vanavond date no 2. Ben benieuwd of ik 'm nou echt zo leuk vind, of dat het de seks/knufffelroes was.
quote:famkej schreef op 13 januari 2015 @ 12:37:

@Efelide, dat klinkt wel echt erg ja. Zo'n zonderling, was dat ook zo? Heb je hem al geappt en wat was zijn reactie? En hoe oud ben jij omdat je 50 date?

Hij was wel een beetje een zonderling ja. Zo'n man waar ik vantevoren van hoopte dat hij irl mee zou vallen, omdat ik al mijn twijfels had. Maar helaas, viel tegen dus;-) Ik heb hem dag erna geappt dat het bij 1 date bleef. Hij stuurde terug dat hij er ook zo in stond, dat hij ook niet dacht dat er 'een romance' zou ontstaan. Brrr, never met hem. Ik ben zelf 45, dus 50 is voor mij niet te oud, alleen het klinkt wel zo vreselijk oud. En de ene 50-jarige is de andere niet. Sommige hebben echt al zo'n ouwe mannenlichaam. Maar goed, dat is weer een andere discussie haha. Ik val ook weer niet echt op jongere mannen, dus hoop toch op een leuke leeftijdsgenoot.
Koekse, wat leuk! Jij bent echt een van de succesverhalen van dit forum. Althans, zolang ik meelees. Ik zeg dit normaal nooit maar: YOU GO GIRL! (snapt met vingers en geeft een overdreven knipoog)

Rasa, er is niets mis met kieskeurig zijn, maar je moet ook een beetje in het moment blijven. Klinkt enorm cliche, maar cliches zijn er omdat er vaak toch een kern van waarheid inzit. Misschien minder zoeken en meer van date tot date bekijken? Misschien een beetje het loslaten van verwachtingen of zo. Als je niet veel verwacht kan je alleen maar lol hebben.

Amy, misschien is jouw date van zondag net zo'n rare snuiter dan die van mij Ik probeer me sinds mijn leermomentje van afgelopen weekend voor te nemen om meer uit te gaan van wat ik vind en niet van wat ik denk dat hij van mij vindt. Of dat lukt is natuurlijk een tweede.....

Renske, weet die man van jouw gevoelens? Of van jouw gevoelens in het verleden? Als dat zo is klinkt het zeker als een hele foute man. En dan zou ik hem die eer niet meer geven. (al snap ik natuurlijk we dat je je behoeftes hebt)

Famke, happy hunting! en inderdaad bedankt voor het organiseren!
@ Famkej: weer aan de Tinder? Ben benieuwd of er iets uitkomt!

@ Koekske: leuk! Een succesverhaal! :D

Nu de rest nog!

Ik heb zaterdag een date. Kwam een ex van me tegen op Tinder. Hij heeft me ook naar rechts geswiped. Het is geen standaard date. Hij komt mijn tv op de slaapkamer installeren. Verbreek hier wel een regel van mezelf om met een eerste date niet thuis af te spreken. Maar hey, ik ken hem wel al jaren.

Ben benieuwd. Zal in het begin wel een tikkeltje raar zijn denk ik.
Carpe Diem!
@ famke, bedankt!

@ koekske, succes is wat wij graag horen!

@ efelide, ik vind het eigenlijk een beetje zielig dat een man van 50 blijkbaar zo eenzaam is geweest dat hij geen idee heeft hoe hij het met een vrouw moet aanleggen. Al kom je het bij vrouwen ook tegen...

@ systeemkast, sorry dat ik het niet helemaal meer uit elkaar hou. Je hebt een verse date en een oude date naast elkaar of zijn het dezelfde vrouw. Al klinkt het allebei als goed nieuws.

@ amy, wil je de stille date nu toch even proberen, nu hij belangstelling toont.

@ reske, ik zou niet zwichten voor de verleiding. Ik denk dat hij terug komt omdat hij weet dat je moeilijk weerstand kan bieden.
Pfff....ik hou het allemaal niet meer bij hoor haha!

Koekse! Wat leuk!! Ben blij voor je!

Ik heb donderdagavond date 4 met mn leuke man!
@koekske, wat heerlijk!!

@efelide, my god... wat een vent. Ik had me in jouw plaats zó opgelaten gevoeld. Wilde je hem het voordeel van de twijfel geven, of was je toch nog verrast toen je hem ontmoette? Wel sneu, dit soort types.

@Qian, ik vind het moeilijk om iemand lang in de ogen te kijken. En dan vind ik dus anderhalve seconde al erg lang. Ik ga het misschien eens proberen met Kerstman!

@famke en @Amy, dat klopt hoor, 60 à 70 dates in 16 jaar is inderdaad niet extreem veel. Er zitten ook veel periodes bij dat ik helemaal niet gedate heb. Sowieso de eerst jaren niet, toen ik net vrijgezel was en dolgelukkig met die status.

@famke en @Renske, ik geniet er zeker van hoor! En ik verwonder me er over. Weet ook nog echt niet welke kant het op gaat. Maar dat maakt niet uit. Voorlopig geldt: zolang het leuk is, is het leuk.

@winkje, veel plezier! Ben benieuwd hoe je hem nu vindt.
Over verliefd worden..:

http://mobile.nytimes.com ... -this.html?referrer=&_r=0
By the way ik moet mn mail checken maar er is niets! Heb wel de datumprikker ingevuld paar dagen geleden!!
@Rasa

Ik wilde hem het voordeel van de twijfel geven. Ik ben verschillende types aan het daten omdat ik niet zo goed weet wat mijn type is. Dit type dus niet. En ik vind het ook best zielig voor hem, maar ik voel me niet geroepen om hem wegwijs te maken in vrouwenland

@Imogen

Boeiend artikel! Vooral die vragen. Lijkt me best leuk om zo'n experiment te doen. Maar moet je ook maar durven, ik zie me al aankomen met zo'n lijst vragen en dan ook nog 4 (!) minuten elkaar in de ogen aankijken. Maar ik ga wel even door de vragen heen, morgen weer een date, wie weet krijg ik wat inspiratie.
Ik vind het ook interessant, imo! Misschien maar voorstellen als tijdverdrijf bij de 4e date met Kerstman. Ik zou best head over heels voor hem willen vallen. Snap overigens wel waarom het kan werken. Zeer persoonlijke gesprekken leiden volgens mij snel tot intimiteit. En efelide, ik het de vragenlijst even snel gescand. Er zitten best een paar leuke bij als het gesprek stokt met een first date
@Imo, sorry ik bedoelde pb hier! Ik zal het voor de zekerheid ook naar je mail sturen. Ik heb jouw antwoord echt nodig als ik wil gaan prikken i.v.m. je 'maren' op beide data. Hopelijk lukt dat vanavond?
Heb t gelezen en ook replied. Beide data voor mij geen optie, dus plan maar zonder mij.
Nee, dan ga ik nu @Amy mailen. Geef nog niet op hoor :-)

@Amy, wil jij je PB/mail checken? En z.s.m. antwoorden? Thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven