Naaimachine kopen

12-01-2015 20:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil een naaimachine kopen maar kan en wil niet zo veel mee doen: een broek korter maken, af en toe een knuffel voor mijn dochter maken, niks ingewikkeld. Waar moet ik op letten bij het kopen?

Ik heb dit gezien. Wat vinden jullie ervan? Ik wil niet veel meer dan 100 euro uitgeven.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:sandt2.0 schreef op 12 januari 2015 @ 21:01:

[...]

Bij mijn vorige naaimachinebedrijf dus niet. Die man nam zulke machines niet meer in, omdat hij daarvan de kwaliteit niet kon garanderen. Mijn eerste machine was 25 jaar oud toen ik het ding kocht, wel een hele degelijke! Ding is nu 50 jaar en doet het nlg altijd. Mijn zus heeft hem inderdaad voor reparatie klusjes. Ding wordt jaarlijks een paar keer gebruikt maar nog altijd als een zonnetje! Ding heeft geen mogelijkheden, kan vooruit, achteruit en zigzag.

Ik heb hem wel ingeruild, dus er zijn plekken die dat nog wel doen. Maar ik snap het wel hoor, ik vond de kwaliteit dus niet geweldig.

Succes met zoeken! Het lijkt me altijd handig een naaimachine te hebben, al gebruik je hem maar heel weinig.
Leimuiden? Dat is bijna mijn achtertuin. Heb je een adres?
Bedoel je los naaimachines
http://www.losnaaimachines.nl/

alsjeblieft!
Ja, dus!

Je achtertuin? Waar woon je dan? Ik woon precies aan de andere kant van de Haarlemmermeer. Ik rijd dus de brug over, door de Haarlemmermeer, weer de brug over en ik ben er!
Dank je wel. Ik zie te dure machines, maar ik ga morgen even bellen.
Ik 20 minuten van Leimuiden rijden.
Ik heb je een pb gestuurd
http://www.losnaaimachines.nl/occassion-3810.html

ik vind dit wel wat, en bevalt het niet, kun je inruilen en iets anders kiezen!
Die lijkt me geweldig. Zeg, behalve advies, geef je ook naailes ?
quote:Heksie schreef op 12 januari 2015 @ 21:30:

Die lijkt me geweldig. Zeg, behalve advies, geef je ook naailes ?

Wel gedaan! Dingen leren aan anderen deed ik op school al, ik kon soms beter uitleggen dan de leerkracht. Via die naailessen en vele omwegen nu toch in het onderwijs terecht gekomen. Mijn passie gevonden!

Ik leer nu als onderwijsassistent kinderen lezen in groep drie!
Oh en pb terug!
quote:Heksie schreef op 12 januari 2015 @ 20:45:

Bedankt voor de tip. Ik ga kijken of er in de buurt een winkel is. Anders ga ik vrijdag naar Amsterdam.

Als je naar amsterdam gaat dan moet je naar de van wou straat. Echt ouderwetse service. Jammer alleen als je ver weg woont want dan hobbel je er niet ff snel naar toe. Maar als je het niet snapt of het lukt niet kun je er zo binnen lopen.

Ik had nogal wat opstart problemen met het inrijgen van een lock machine. Ben 3 keer terug geweest

Ook sneed dat ding op een gegeven moment niet meer en heeft hij er tussendoor ff snel naar gekeken. Alles kosteloos.

Ze hebben ook tweedehandsjes en geven cursussen als je er beter mee om wilt leren gaan.
quote:Heksie schreef op 12 januari 2015 @ 20:51:

Ik ben een beetje huiverig over een tweede hands ding. Zoiets kan je niet zien of die het goed doet en je hebt geen garantie.Dat heb je dus wel hoor.
Mocht je bij die ander niet slagen en toch naar amsterdam uitwijken houd dan die van wou ff in de gaten. Echt een fijne klantgerichte winkel.
Ik werk in Amsterdam. Mijn advocaat zit zelfs daar in de buurt. Maar ik heb een hekel aan Amsterdam, vooral erin te rijden. Ik ga naar Leimuiden. Mocht het niet lukken, kan ik Amsterdam overwegen.
Ik heb het gedaan! Ik heb een naaimachine gekocht Ik ben in Leimuiden geweest. Erg leuk. Ze heeft me een klein les gegeven en dan heb ik een 2de hands gekocht. Als ik eruit kom met zo'n ding en ik het leuk vind, kan ik binnen een jaar het voor een nieuwe ruilen. Nu staat daar op tafel. Het is mooi! Hahaha, ik lijk wel een kindje.
Leuk! Gefeliciteerd. Wat heb je nu gekocht?

Hoop dat je hem ook echt gaat gebruiken. Misschien vind je het wel heel leuk!
quote:Heksie schreef op 14 januari 2015 @ 16:34:

Ik heb het gedaan! Ik heb een naaimachine gekocht Ik ben in Leimuiden geweest. Erg leuk. Ze heeft me een klein les gegeven en dan heb ik een 2de hands gekocht. Als ik eruit kom met zo'n ding en ik het leuk vind, kan ik binnen een jaar het voor een nieuwe ruilen. Nu staat daar op tafel. Het is mooi! Hahaha, ik lijk wel een kindje.Gefeliciteerd met je aankoop! Hopelijk heb je er veel plezier van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven