Entertainment alle pijlers

JinekLive brrr

06-01-2015 23:44 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik kan er niet naar kijken.. Eva heeft haar kortste rokje aangedaan en hangt ongemakkelijk in een fauteuil. Waarom??
Jeroen komt toch wel terug? Dacht dat Eva de tijdelijke vervangster was...

Ik vind Jeroen Pauw ook de leukste.
Geef mij ook maar Jeroen Pauw.
Volgens tvgids.nl en tt komt vanavond Jinek weer op tv, wat een teleurstelling.
quote:ronniemitchel schreef op 12 januari 2015 @ 12:50:

Volgens tvgids.nl en tt komt vanavond Jinek weer op tv, wat een teleurstelling.

Tot Maart zitten wij er mee opgescheept Ronnie.

Maar we hebben een alternatief, Humberto is er weer
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 12 januari 2015 @ 12:52:

[...]

Tot Maart zitten wij er mee opgescheept Ronnie.

Maar we hebben een alternatief, Humberto is er weer Jemig en dan klagen als we na maart vergeten zijn dat er om 23.00 op maandag avond zijn programma is,nou ja en als Humberto niks is kijk ik wel naar de moord programma's op TLC Eindeloos, wie weet wat we er van kunnen leren
quote:ronniemitchel schreef op 12 januari 2015 @ 12:56:

[...]

Jemig en dan klagen als we na maart vergeten zijn dat er om 23.00 op maandag avond zijn programma is,nou ja en als Humberto niks is kijk ik wel naar de moord programma's op TLC Eindeloos, wie weet wat we er van kunnen leren

Ik ben daar stapelgek op.

Hoop ook ervan te leren, je weet nooit of het nog eens van pas komt

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 12 januari 2015 @ 13:00:

[...]

Ik ben daar stapelgek op.

Hoop ook ervan te leren, je weet nooit of het nog eens van pas komt

De pest is dat als wij er van leren anderen het allang geleerd hebben ,word dus extra moeilijk om de sporen te wissen
quote:ronniemitchel schreef op 12 januari 2015 @ 13:09:

[...]

De pest is dat als wij er van leren anderen het allang geleerd hebben ,word dus extra moeilijk om de sporen te wissen

En ja hoor..............................

12

RTL LATE NIGHT

RTL4

1.014.000

24

JINEK

NPO1

546.000

Dag Eva..........................
quote:Eindeloos schreef op 13 januari 2015 @ 12:53:

[...]

En ja hoor..............................

12

RTL LATE NIGHT

RTL4

1.014.000

24

JINEK

NPO1

546.000

Dag Eva..........................
quote:ronniemitchel schreef op 13 januari 2015 @ 12:55:

[...]

Ik zie het zo Ronnie, er zijn meer mensen die van lekkere wàrme chocolademelk houden,

al dan niet met iets lekkers erin ( whiskey),

En de rest gaat voor een plens koud bier.
Ik zag gisteren een stukje van haar gesprek met RTLbaas Galjaard. Het leek wel of ze op d'r rug aan het solliciteren was. Al kirrend was ze aan het vissen naar het bestaansrecht van haar show. Was niet om aan te zien.
Ze zal wel gedacht hebben; wat Wendy kan kan ik ook!
Man, man, wat een ellende weer..
quote:LouisaVuitton schreef op 12 januari 2015 @ 08:29:

Ik vind Eva er best stijlvol uitzien. Waar ik niet tegen kan is haar stem...dat knarrige...het doet mij denken aan met je nagels over het schoolbord, of over een ballon; piepschuim dat je uit elkaar trekt. Daarom kan ik niet naar haar kijken.

Humberto vind ik ook niks. Zijn show is een uithangbord voor de programma's van RTL4. En die show met Afrojack: wat een dieptepunt! Die jongen had werkelijk waar niets om te vertellen, maar kwam wel een heel uur om zijn CD te promoten.

Nee dan Jeroen. Wat een leuke man! Hij is rustig, met af en toe een (onderhuids) grapje en dan die pretogen. .En ook al heeft hij soms gasten die ik niet interessant vind, dan vind ik het toch een leuk en boeiend gesprek. Ik wil Jeroen terug!Dit dus. Verschrikkelijk.
Gister iets anders gekeken. Was het zo erg?
quote:lila01 schreef op 13 januari 2015 @ 19:37:

Gister iets anders gekeken. Was het zo erg?http://tvblik.nl/jinek/12-januari-2015

Ik heb ook niet gekeken gisteren, maar toen ik bovenstaande commentaar las heb ik het opgezocht vandaar deze link waar ik maar heel even met gekromde tenen naar heb zitten kijken.

Dit was echt de allerlaatste keer dat ik Eva gezien heb.
quote:waterplant schreef op 13 januari 2015 @ 13:26:

Ik zag gisteren een stukje van haar gesprek met RTLbaas Galjaard. Het leek wel of ze op d'r rug aan het solliciteren was. Al kirrend was ze aan het vissen naar het bestaansrecht van haar show. Was niet om aan te zien.Heb naar aanleiding van jouw post even gekeken, inderdaad vreselijk
Mij viel vooral de Dönercodicil op in het gesprek met de andere gasten.
Man, man, wat een ellende weer..
Ik probeer het nog steeds een kans te geven maar ik word telkens afgeleid door haar schoenmaatje 45.
verba volant, scripta manent.
Ik kan niet tegen haar stem. Krassend en een zichzelf aangeleerd accent, brrr.

Ik snap niet hoe ze überhaupt ooit door een screentest is gekomen.
Ik vind die Jinek een prima mens en ook nog intelligent. Volgens mij zijn jullie gewoon heel vet jaloers omdat ze Freek heeft.
En een huis vol slangen en schorpioenen waar zij voor mag zorgen als Freek de hort op is.
quote:MarianneDavids schreef op 15 januari 2015 @ 23:11:

Ik probeer het nog steeds een kans te geven maar ik word telkens afgeleid door haar schoenmaatje 45. dat is geen schoenmaatje meer maar een rijnaak.
Ik sla het programma nog steeds regelmatig over, ik heb een slordige 200 kanalen en als ik helemaal niets kan vinden wil ik, nadat ik eerst heb gekeken wie de gasten zijn, soms een poging wagen.

Overigens vond ik Pauw in het begin ook vreselijk maar dat werd na verloop van tijd beter. Ligt er natuurlijk ook aan wie er aan tafel zitten, of bij Jinek op de bank hangen.
verba volant, scripta manent.
Ze heeft trouwens en pruik/toupet op , het zit op het achterste gedeelte van haar hoofd niet helemaal tot aan de voorkant , je moet goed kijken wil je het zien, maar ik weet het zeker....
quote:sateofmayo schreef op 16 februari 2015 @ 12:34:

Ik vind die Jinek een prima mens en ook nog intelligent. Volgens mij zijn jullie gewoon heel vet jaloers omdat ze Freek heeft. Je hebt volkomen gelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven