Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
gestopt met stoppen noemen wij dat hier altijd gekscherend... hart, dikke knuffel voor je!

Als jij er tevreden mee kunt zijn, met de aangegeven grenzen, en je net als Roos zegt je je verwachtingen een beetje bij kunt stellen, dan houdt niets je tegen om weer lekker van je nr2 te genieten. Leven allemaal met je mee en gunnen je een leuke, lekkere nr2. Waak er alleen wel voor dat het geen kwestie wordt dat jij steeds degene moet zijn van de twee die zich moet aanpassen en moet inleveren, zoals bij mij het geval was, want dat brak mij in ieder geval erg op. Steeds minder, minder minder, en wel wanneer het hem uitkwam.
Hart, ik wens je een fijne tijd toe met hem en dat het voor jullie zo mag worden dat jullie allebei er weer blij van worden!
quote:oranjexx schreef op 13 januari 2015 @ 19:45:

[...]

Haha!

Ik heb er zoveel aan gehad Oranje!

Het was echt exact zoals jij zei.

Ik denk dat ik je broer aan de haak heb geslagen

Roos,

Nu ik weet waar het hokje vandaan komt kan ik er beter mee omgaan.Zelfbescherming.Gepaste afstand.

Ik weet nu waarom ik er in zit dat maakt het minder klein op de 1 of andere manier.Hij probeert rekening te houden met het feit dat ik er soms niet in pas.Iets minder strak,iets meer geduld.
Zie je wel hart dat hij best wel wat om jou geeft.... Maar het moet ook werkbaar zijn (emotioneel en praktisch) in combinatie met zijn familie.
Hey Hartje, dan word je mijn schoonluster .

Ik ben blij dat je toch iets aan mijn woorden hebt gehad. Je minnaar heeft je laten merken vandaag dat je echt een speciaal plekje bij hem hebt. En zoals je zelf al schetst: dat is meestal voor jou genoeg. En soms heb je een beetje extra bevestiging nodig. Tip van Flip: het helpt als hij dat ook weet en dat je er dan om mag vragen. Zolang je dat niet iedere week doet. En ik ben zelf ook een schijtebroek hoor, als ik al grommelig en onzeker ben, durf ik het ook niet altijd te vragen omdat ik toch al onzeker ben dan en het mogelijk negatieve antwoord niet wil horen......
Komt zo maar even op eem avond weer eens binnen vallen hierzo.

Zie veel nieuwe namen. Maar zie ook dat hart weer on the move is. Met dezelfde nr2 nog altijd?

Hier giga veel gebeurt. In twee maanden tijd nauwlijks contact gehad met Bello. Ondertussen verliefd geworden, wat, zeg maar gerust gaan houden van laten we zeggen Robbinson eiland. En hele goed gesprekken thuis gehad. Toen kwam het moment van keuses maken en god wat deed dat zeer zeg! Uiteinderlijk besloten toch niet mijn huwlijk op te willrn geven. Dus Robbinson eiland los moeten laten. Robbinson eiland had dat onzichtbare touwtje met mij, en ik met hem. Nu gewoon vrienden en miss ooit minnaars, maar dat zal de tijd leren. Ik weet nog dat oranje hier schreef over 1,5. Voor mij voelde Robbinson als 1,5. Nu nog.

Thuis de gesprekken zo goed op gang gebracht dat we hebben gekozen voor een open relatie. En natuurlijk voor de nodige tijd voor elkaar. Tot nu toe gaat het ons best goed af allemaal. Ook het open relatie gedeelte.

Wat Bello betreft? Ik heb hier immers altijd geroepen dat hij een muur om zich heen had. Ik ben er nu achter dat ik al die tijd gelijk heb gehad en hij echt een zeer vreselijk iets mee heeft gemaakt. Op een of andere manier begrijp ik nu beter dat toen ik te dichtbij kwam hij mij begon af te stoten.

Affijn, dat was even een stukje over hier. Ik zal denk ik de aankomende tijd wel weer veel gaan mee lezen. En ook schrijven.
Hey Willemijntje, welcome back!

Een open relatie inmiddels, wat een ontwikkelingen. Heeft je man al wat ervaring opgedaan met buiten de deur snoepen?

En Robinson, hoe heb je die leren kennen? Lijntjes voelen kan heel fijn zijn, maar er zijn echt momenten dat ik wilde dat ze er niet waren...
Oranje, klopt. Lijntjes zijn soms fijn. Maar wat heb ik vaak gewenst dat ze er niet waren.

Man heeft nog niet buiten de deur gesnoept. Hij heeft iets meer moeite met vindnem van een leuke dame. Maar miss moet hij op een andere website?

Robbinson heb ik leren kennen via tinder.
Hart@ fijn dat het zo gelopen is en Willemijn hallo again.

Heb gisteren een leuke date gehad met minnaar, we hadden de tijd en los van sloeren ook praten en thee. Moet wel eerlijk zeggen nu mijn verliefdheid gedempt is, er een meer afgebakende situatie is gecreëerd ik het minder leuk vind. Hoef niet eens te landen. In ieder geval is het temmen van mijn liefde gelukt of het verder stand houdt, mmm ik weet het niet. Kennelijk is de heftigheid van de emoties een belangrijke drijfveer voor me. Het kan natuurlijk ook zo simpel zijn dat ik seksueel minder in hem geinteresseerd raak en dat is wel een belangrijk onderdeel van het mijn minnaar zijn.

Ga er maar niet teveel over piekeren het was leuk en fijn en ik zie wel of ik open sta voor een nieuwe afspraak. Wat ook kan meespelen is dat ik nu single ben en hij vast en getrouwd. Ik weet het niet wel dat ik dit zo ook niet verwacht had.
Hai Willem, leuk weer eens wat van je te lezen. Wat bezielt je in hemelsnaam om een man Robbinson eiland te noemen?

Is Bello/jager nu compleet uit beeld? En komt hij nog over de vloer? Ben benieuwd wat voor plausibel verhaal hij heeft opgehangen om zijn gedrag te rechtvaardigen maar dat is natuurlijk niet handig voor hier.

En nu een open relatie, nounou. Gaan jullie ook samen aan de wiebel of alleen apart daten? Dat een man lastiger dates scoort is bekend, speelt er nog geen frustratie mee?

Loui, wat werkt dat maf hè? Dan heb je de paaltjes geslagen om zeker te weten dat je niet meer verwacht dan gegeven kan worden en hop, daar gaat de spanning. Soms lijkt het één het ander in stand te houden, dat stukje onzekerheid lijkt er soms wel bij te horen om de boel compleet up and running te houden.

En ach... misschien wordt het gewoon tijd voor een nieuwe minnaar.
.
Ja Oranje,

Dat speciale gevoel...

Het is de balans tussen begeren en je begeert voelen.

Dat begeren gaat soms met mij aan de wandel.

Hij heeft dat onder controle of beter gezegd hij zal wel moeten.

Zijn thuissituatie laat het niet toe.

Vrouwelijke intuïtie zeg maar.

Dat wil ik niet.

Kan ik begrip opbrengen en in mee gaan maar communicatie is the key.

Praten,praten en nog eens praten.Een beetje geduld en een een paar kopjes begrip.Een klik,chemie en elkaar niet kwijt willen.
Loui,

Eens met Roos.Te veel rust en zekerheid haalt de spanning eraf.Ik denk ook dat de onzekerheid de spanning maakt.

Willemijn,

Lang geleden.

Wat een ontwikkelingen!

Hoe is het afscheid van Bello verlopen?

Of was robinson eiland er eerst en heeft gezorgd voor een makkelijk afscheid?
Hart, ben jij in de proza-leer geweest bij Highlander ofzo? Ik vind het heel raar lezen, al die korte zinnetjes. Ik heb even teruggezocht in je berichten en dit was eerst niet jouw schrijfstijl. Waarom doe je dit?
.
Hi Roos

Is inderdaad wonderlijk hoe dat werkt. Spanning eraf, fijn gekaderd in een hokje mag soms beetje blaffen maar vooral koest blijven.

Nieuwe minnaar daar heb ik dan weer geen zin in . Al met al heb ik er ook behoorlijk onder geleden en is rust en tijd nu het beste.

Beetje raar maar hou minnaar nu maar even achter de hand en als ik zin en tijd heb doe ik een beroep op hem. Ha ha hoe kan het verkeren.
Haha Roos...

Echt waar?

Geen idee!

Ik weet het echt niet!

Ik zal er opletten!

Wat denk jij?

Ik heb er even naar gekeken en inderdaad het leest heel raar.

Jij hebt ook echt alles in de gaten hé!Ik zal mijn schrijfstijl weer aanpassen naar lekkere lange zinnen met veel uitleg en toevoegingen en weinig punten en komma's.
Ik ben wel voor punten en komma's!
Ik noteer het Oranje!
Oei,dat was dan weer een korte zin

Ik heb er geen enkele moeite mee om rekening te houden met jouw verzoek om punten komma's te gebruiken Oranje.
Haha, sorry hartje. Ik weet niet of ik álles in de gaten heb maar dit wel. Is het sinds sinterklaas ofzo, zit je nog in de dichtmood?
.

Echt?!

Haha Roos,ik kom niet meer bij!

Ik ben wel heel blij dat je mijn moeder niet bent want dan was ik nooit ergens mee weggekomen vroeger.

Arme Doorntjes....
Eens kijken.

Of mijn posts op een gedicht lijken.

Het gaat heel vaak

om een heldere kijk op zaak.

Het hebben van een minnaar

is soms best zwaar

Dan moet je samen praten

en dicht je de gaten

Verlangen en lust

en af en toe een beetje rust

Dat recept werkt best goed

tot het weer anders moet.

Het blijft balanceren

en heel veel leren

Mijn doorns vinden mij anders hun aller allerliefste moeder hoor!

Mooi gedichtje. Volgend jaar op het pakje van je man?
.
Dat geloof ik meteen Roos!

Ehhhh.....zal ik dat maar niet doen dan hebben we ook nog een gezellige kerst volgend jaar.
Hart, dit lijkt me een prachtig gedicht voor op de eerste bladzijde van het sloerboek waarvan ik de titel ben vergeten...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven