Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

quote:annelies2012 schreef op 12 januari 2015 @ 21:35:

[...]

Ik lees al een hele tijd mee en een minnaar lijkt me heel spannend, maar waarom nu al je man "pijn" doen voor dit soort verzetjes? Laat staan als hij er ooit achter komt. Ik geloof namelijk dat men zich onoverwinnelijk voelt, maar dat het ooit wel een keer uit zal komen. Denk je niet?

T

Annelies, in jouw geval zou ik zeggen: de vraag stellen is hem beantwoorden. Jouw partner kwam toch achter jouw minnaar? En je weet dus hoe spannend een minnaar is, hoe onoverwinnelijk je je voelt. En je weet hoeveel pijn het je man heeft gedaan en hoe hard je nu moet werken om het weer goed te krijgen. Dus: wat wil je met bovenstaande post zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:hart01 schreef op 12 januari 2015 @ 19:31:

Theemok,

Dat is voor mij ook de reden dat ik kies voor niets.Zelfbescherming.

Ik bespaar mezelf ook de teleurstelling.

Hij heeft wel vaker beslissingen gemaakt voor zichzelf zonder mij op de hoogte te brengen.Bang dat ik het niet zou begrijpen.Als ik ze er dan uit had getrokken bleek dat ik het heel goed begreep,zelfs dat ik blij was dat we dat zo gingen aanpakken.

Ik wil best meedenken maar ik kan niet in je hoofd kruipen.Je zal echt moeten communiceren.Als dat er niet meer in zit houdt het op.

Het is wel zo fair om te praten over het hokje waar mijn verlangen in moet passen.

Nu is het altijd gissen,aanvoelen en aftasten.Ik was er moe van.Dat is denk ik juist het probleem Hart communiceren,het is net wat Max zegt,ik denk dat hij dan naar zijn idee,toclose met je word.Dat kan in zijn kamertje problemen geven,stel dat je net zo dicht komt als zijn vrouw wat dan.Dan heeft hij een groot probleem,als die er al niet is,mannen slaan vaak eerder dicht dan wij.
Fruitschaaltje,

Ik ben al veel dichterbij geweest dan zijn vrouw.Dat probleem is er al geweest.Een heel groot probleem zelfs.Zoals Oranje zegt zijn wij net op tijd geweest om geen gezinnen om zeep te helpen.

En nu zit ik dus in dat kamertje.En het is er heel klein.Mijn verlangen naar hem past er gewoon niet in.Ook niet met geweld.

En hij kan niet meer geven dan dat kleine kamertje.

Soms zijn dingen gewoon niet anders en kan je er ook niets aan veranderen.Ik heb dat verlangen en hij die kleine ruimte.

En het past niet hoe graag ik ook zou willen.
Het gevoel wat je nu hebt herken ik (zoals je misschien gelezen hebt)heel goed nu.Ik merk dat je heel gevoelig bent,als het werkelijk niets meer word(ik hoop voor je van wel)geef je zelf de tijd om het teverwerken.Er gaat nu zoveel door je heen,dat je sommige dingen alleen maar somber ziet.Ik vind het zelf als ik het mag zeggen een soort van rouw,maar maak niet dezelfde fout als die ik gedaan heb..Ik ben naar al die jaren van iemand gaan houden,die het eigenlijk niet waard is,en toch ben ik erin getrapt.
quote:annelies2012 schreef op 12 januari 2015 @ 21:35:

[...]

Ik lees al een hele tijd mee en een minnaar lijkt me heel spannend, maar waarom nu al je man "pijn" doen voor dit soort verzetjes? Laat staan als hij er ooit achter komt. Ik geloof namelijk dat men zich onoverwinnelijk voelt, maar dat het ooit wel een keer uit zal komen. Denk je niet?Voor ik weer verkeerd lees....valt dit onder het sarcasme emoticon mannetje en wijzende vinger hoofdstuk of is het een serieuze vraag?
...

Ik denk dat deze wel serieus is bedoelt is Bambhigs.

Hoe ist met de hangover?
.
Lol Bambhigs!
Hart ook ik wil je even een dikke knuffel geven en dat het verdriet doet is volkomen logisch. Jank wanneer je er zin in heb, eet chocholade en luister naar janknummers. Maar verwijt je zelf niets.

Bahmbigs wat heerlijk zo'n baan dat je niet al te moeilijk moet doen om een smoes te verzinnen..hoe is het inderdaad met het after gevoel ?

Aan dit front alles in rustig vaarwater mis wel de spanning van mijn nr. 2 maar ach geduld is een schone zaak.

Ons app verkeer is heel braaf op dit moment al was mijn nr. 2 wel minder braaf om iets te liken op facebook van mijn nr. 1 ( ik was getagt)..godzijdank geen vragen over gehad. What was he thinking ?
Oef, je nr 2 is FB-vriendjes met je nr 1?! What were you thinking?!
Nee Mok gelukkig is dat niet het geval hahahaha
Lol sorry...haha ik geloof niet dat ik echt een passend antwoord heb op de vraag van annelies2012, volgens mij lost ze het vraagstuk in haar schrijven zelf al op toch?

Het after gevoel is gemengd, ik vind dat ik het nu wel heel dicht bij huis heb gebracht...en dat voelt niet oke.

Een beetje dat "buikpijn" gevoel. ..
...
Omdat het nu op een zondag was Bam ?
Maar wel facebookvrienden met jou dus? Sorry maar dat vind ik dus ook dom. Waarom die vermenging van beide werelden? Waar is de discretie gebleven, dat je hem bedondert is lullig genoeg toch?

Bambhigs, ik snap je rare gevoel wel. Waarschijnlijk spreek je voornamelijk af als je partner nauwelijks iets in de gaten heeft en nu ben je uit je gezin (aangenomen dat je kinderen hebt) weggestapt, heb je een smoes moeten bedenken en had je daarna nog te kampen met een pissige man. Logisch dat dit niet helemaal lekker voelt.
.
Niet perse om de zondag maar wat Roos zegt, normaal spreek ik ver van te voren met 2 een datum af en pakken we het in als vergadering, klanten bezoek etc. Dan ben ik voor 11 uur savonds weer thuis en worden er geen vragen gesteld.

Dat ik zondagavond om 9 uur op mijn paasbest de deur uit loop voelde als een extra verraad...heel raar want het klopt überhaupt natuurlijk niet wat ik doe. Het voelde alsof ik weer die opstandige puber was die loog tegen haar ouders over vriendjes bezoek.

geen kinderen trouwens roos...
...
Oké, genoteerd (ik ga het waarschijnlijk nog tig keer vragen, mijn excuses alvast).

Als je niet al te hevig geconfronteerd wordt met je "fout" is het makkelijker struisvogelen. Ik noem maar wat, als je inbreekt in een leeg huis is alles voor Bassie. Als je de net ontwaakte bewoners eerst slaapdronken aan elkaar moet vastbinden voor je je zakken vol laadt voelt dat vast heel anders!

Ik denk dat je een eigen grensje bent overgegaan Bambhigs, goed om te weten, niet meer doen
.
Soms is het best handig om eens met iemand te praten.....

Gewoon omdat dan blijkt dat dingen anders zijn dan voor jezelf had gedacht

Misschien een grote fout maar we zijn weer on the move zeg maar...

Beide water bij de wijn.Grenzen besproken en duidelijkheid waarom die er moeten zijn.
Ah, nummer 2 is terug?
.
Hart! Wat fijn!

Roos, wil je mijn grens noteren naast "geen kinderen" want grote kans dat ik die ook weer vergeet....
...
Ja Roos!

Hardnekkig verslaafd?

Voelt alsof ik heel standvastig had besloten te stoppen met roken.

Jullie allemaal dagenlang hebben geroepen hoe goed dat was en ik toch weer die sigaret heb opgestoken....
Ben heel benieuwd wie van jullie twee het eerste contact heeft opgenomen en wat zijn kant van het verhaal is, eigenlijk, Hart.
Ik,Lena

Dat was te verwachten.Het is niets voor mij om op zo'n manier uit elkaar te gaan.

Er werd wel a la minute gehoor aan gegeven.

Zijn verhaal?

Oranje!knippen en plakken
En Hart weer helemaal gelukkig

Volg je hart Hart, ook al gaat dat soms tegen rationele dingen in.

Het is jouw leven en jij moet er mee verder.

And keep talking !!!!!!

Kan er toch weer afgesproken worden in de kroeg
Tja Hart, stoppen met roken is nu eenmaal niet eenvoudig.

Voor nu is de hartzeer weer even vertrokken en dat is fijn. Denk je dat je je verwachtingen een tikje bij kunt stellen?

Bambhigs, als jij je eigen grenzen niet belangrijk genoeg vindt om te onthouden dan zie ik ook weinig noodzaak.
.
Hart, wat fijn dat jullie weer on speaking turns zijn. Haha misschien moet je je naam veranderen in spinsels 2 Het is goed om ze af en toe eens weg te werken. Ik hoop voor je dat ze weg blijven.

Bam, dat was behoorlijk gevaarlijk spel van het weekend. Haha een grens die de moeite waard is om te bewaken.

Klomp, goed te lezen dat bij jullie alles rustig is. Heerlijk genieten van je nr 2.
quote:hart01 schreef op 13 januari 2015 @ 17:24:

Ik,Lena

Dat was te verwachten.Het is niets voor mij om op zo'n manier uit elkaar te gaan.

Er werd wel a la minute gehoor aan gegeven.

Zijn verhaal?

Oranje!knippen en plakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven