TV-makelaar: mission impossible
dinsdag 7 januari 2014 om 21:29
Die lui uit Hoogwoud zijn ook al in Bed & Breakfast geweest. Ik vind het hilarisch. Maar ik vraag me af of ze serieus willen verkopen of dat het gewoon aandacht trekken voor de B&B is. Als koper moet je wel exact hetzelfde leuk vinden, anders is 't niks.
Het zweverige echtpaar uit het houten huis: tsja. Verf alles wit en het is al heel anders. Maar geen CV vind ik wel heel slecht voor een huis van die prijs.
Het zweverige echtpaar uit het houten huis: tsja. Verf alles wit en het is al heel anders. Maar geen CV vind ik wel heel slecht voor een huis van die prijs.
dinsdag 7 januari 2014 om 22:49
Vaak genoeg langs die boerderij in
Hoogwoud gefietst en mij afgevraagd hoe het er van binnen uit zou zien.....
Toevallig skypte ik met een Engelse vriend en die zat verbaasd naar de dubbeldekker te kijken hahaha. Die zal vast gedacht hebben: gekke nederlanders!
Dat andere huis..... Zweverige mensen. En al dat hout, mij niet gezien! Zeker omdat er geen cv in zit!
Hoogwoud gefietst en mij afgevraagd hoe het er van binnen uit zou zien.....
Toevallig skypte ik met een Engelse vriend en die zat verbaasd naar de dubbeldekker te kijken hahaha. Die zal vast gedacht hebben: gekke nederlanders!
Dat andere huis..... Zweverige mensen. En al dat hout, mij niet gezien! Zeker omdat er geen cv in zit!