Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Happy new topic
Dank je wel
Bij mij op mobiel (Windows Phone, Windows 8.1) nu alleen nog 'ga naar pagina' en geen pijltjes meer? Lijkt me ook niet de bedoeling, het is alleen om een topic te openen en daarna gewoon met de pijltjes toch? Het is immers wel extra handeling met invoeren. Als je dat elke keer naar een volgende pagina toe moet doen, word je ook krankjorum.

En dat van het opnieuw inloggen en gegevens dan al ingevuld heb ik idd ook. Irritant.
quote: bij scrollen ontstaat er soms een zwabbereffect: deels opgelost, maar we doen nog analyses om dit te verbeteren.

Dit is nog steeds precies hetzelfde hoor, ondanks dat er 'iets' aan gedaan zou zijn. En is is niet 'soms' maar altijd.

iPhone, safari
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mag op het wensenlijstje ook nog navigeren naar een andere pijler vanuit een topic/pijleroverzicht op een telefoon?
ik zag dat mensen wensen dat er een optie komt dat je een pagina nummer in kan vullen waar je heen wil. als je nou eens gewoon het laatste getal in je adressenbalk vervangt naar het nummer van de pagina naar wens kom je er ook. of is het niet fijn als je eerst 1, 2 of 3 cijfertjes moet wissen...?
Ik ben blij met de OP alleen op pagina 1 op mobiel! Scheelt soms een hoop gescroll.

Nu de pijltjes nog ook aan de bovenkant vd pagina
Mods,

Eerst nog even zeggen dat ik het fijn vind dat jullie goed over de TD vorderingen communiceren en dat er best wat klussen zijn gedaan.

Wat er nog wel ligt voor later is dat als je je accountmenu aanklikt (poppetje), dit menu niet meer kunt sluiten. Het valt dan bij topics met meerdere pagina's over de cijferblokjes waardoor je daar niet bij kunt.

Het is te verhelpen door de pagina te refreshen maar zeker bij internet buitenshuis zonder wifi niet zo wenselijk. Daarbij is het onhandig.

Geen hot item, beetje lauw , maar mag het wel op het lijstje.

Ik heb het op de iPad/safari. Indien nodig kan ik het testen voor chome, FF en IE
Je bent zelf een theepot
Nog iets, ja sorry

Als je in wil loggen en je maakt bij het invoeren van je gegevens een fout kom je op een pagina waarin van alles staat maar geen nieuwe mogelijkheid om in te loggen. Dat vind ik onhandig
Je bent zelf een theepot
Ik blijf op mobiel nog altijd niet ingelogd.
Hoera, op de macbook met firefox blijft het poppetje zichtbaar na inloggen.

Blijft het vreemde menu-gedrag van menuutje MEER, hier is plots een pulldown menu, waar je een horizontaal menu verwacht zoals bij de andere menu-onderdelen (het pijltje naar beneden achter het woord MEER geeft deze indruk...)
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.
quote:*Ginger* schreef op 14 januari 2015 @ 20:07:

Ik ben blij met de OP alleen op pagina 1 op mobiel! Scheelt soms een hoop gescroll.

Nu de pijltjes nog ook aan de bovenkant vd pagina Ik niet! Ik vind het juist wel handig om als je een topic op de laatste pagina opent, de op nog even te zien. De keuze om dat weer terug te zetten, mag van mij heel snel komen!
Het koppelingetje 'naar boven' werkt ook nog niet naar behoren (telefoon). Ik kom vaak ergens halverwege uit.
Ik kan nog steeds de motto's, de onderschriften, niet lezen. Moet ik iets in de instellingen veranderen daarvoor? Ik zie het nergens bij staan als bug dus misschien doe ik zelf iets verkeerd. En ik kan ook geen paginanummers zien bij topics. Misschien maar opnieuw inloggen proberen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
De link naar dit nieuwe topic graag corrigeren in het modtopic( staat nog op deel 1)

Worden updates doorgevoerd na middernacht? ( logisch op zich)

Na 0:00 geeft het forum veel time-out foutmeldingen, zie ik rare layout dingen.
Je bent zelf een theepot
quote:Miffy schreef op 14 januari 2015 @ 22:38:

[...]

Ik niet! Ik vind het juist wel handig om als je een topic op de laatste pagina opent, de op nog even te zien. De keuze om dat weer terug te zetten, mag van mij heel snel komen!Dit idd!! Totaal niet handig. Open je iets op een andere pagina dan 1, heb je geen idee waar het over gaat.
Het continue moeten inloggen, wordt daar nou nog aan gewerkt? Dat vergrendelen aan ip-adres werkt voor geen meter. Zelfs als de compu niet uit is geweest moet ik me weer inloggen. En niet altijd, da's het rare.
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 januari 2015 @ 08:10:

[...]

Dit idd!! Totaal niet handig. Open je iets op een andere pagina dan 1, heb je geen idee waar het over gaat.waarom zou je beginnen met lezen op pagina 4? of is het geheugen zo slecht dat je niet meer weet wat je gisteren op 1 hebt gelezen.
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 09:33:

[...]

waarom zou je beginnen met lezen op pagina 4? of is het geheugen zo slecht dat je niet meer weet wat je gisteren op 1 hebt gelezen.

als ik een tt zie die me intereseert en ik zie dat er al bergen reacties zijn, ga ik naar de laatste pagina, lees de op en de laatste reacties en reageer dan. Hoef ik niet het hele topic te lezen, maar weet ik toch waar het over gaat.

En verder is het ook handig als je op pagina 2 t/m ... bent, wil reageren en nog even terug wil lezen in de op wat er precies staat. Bv qua leeftijden kind, jongen of meisje, gewoon info die in de op staat maar die ik niet allemaal heb onthouden na 6 pagina's aan reacties bv.
Dit is het eerste forum waar ik het van ken en moet eerlijk zeggen dat ik er niks blij mee ben zo telkens weer die OP opnieuw op iedere pagina.

En ik zag hier best veel mensen klagen over mobiel dataverbruik en die lange scroll en nou ja, ik zou er haast mobiel van worden. Het is dat ik van een groter scherm en normaal toetsenbord hou.

Maar jij zit dan blijkbaar veel op de kinderpijler dat je geslacht en leeftijd moet/wil onthouden?

En je bent niet bang dat je de zoveelste bent met een zelfde reactie door al die paginaas over te slaan? :D
Mods,

Ik ben blij met de paginanummering op de mobiel!

Dat is een hele fijne verbetering!
Huts!
Ja, bijmij klopt -ienu ook
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 januari 2015 @ 09:49:

[...]

als ik een tt zie die me intereseert en ik zie dat er al bergen reacties zijn, ga ik naar de laatste pagina, lees de op en de laatste reacties en reageer dan. Hoef ik niet het hele topic te lezen, maar weet ik toch waar het over gaat.

En verder is het ook handig als je op pagina 2 t/m ... bent, wil reageren en nog even terug wil lezen in de op wat er precies staat. Bv qua leeftijden kind, jongen of meisje, gewoon info die in de op staat maar die ik niet allemaal heb onthouden na 6 pagina's aan reacties bv.Eens, ik mis het ook.
Mods, ik heb het nu al een paar keer meegemaakt dat ik een heel bericht had getypt, dat wilde posten en dan een error kreeg dat ik niet ingelogd was. Bericht foetsie... Sowieso moet ik om de haverklap opnieuw inloggen. Is dit een breder bekend probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven