Geld & Recht alle pijlers

Thuiswerk ervaringen?

14-01-2015 17:14 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve, wijze dames!

Begin september ben ik afgestudeerd (eindelijk!) en kort daarna heb ik een autoongeluk gehad :(! Ik was eigenlijk van plan om direct te gaan solliciteren zodra ik mijn papiertje op zak zou hebben, echter heeft de behandelende arts geadviseerd om in ieder geval nog een paar maandjes rustig aan te doen.

Het probleem is echter dat ik het verschrikkelijk vind om stil te zitten, dus dat is geen goede combi haha! Zijn er toevallig dames (heren mag ook ;)) aanwezig die ervaring hebben met thuiswerk of online werk? Ik kwam elders de site xxxx tegen en het zag er op zich wel goed uit. Iemand hier toevallig ervaring mee?

Andere tips en dergelijke zijn ook van harte welkom!!

Xxx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2015 10:00
Reden: Spam verwijderd
% gewijzigd
De enige ervaring die ik heb is dat er niet zoiets bestaat als 'snel geld verdienen' met thuiswerk.

En nee; ik ga niet op je link klikken. Want ik heb zo'n vermoeden dat het daarom gaat...
Nee, volgens mij is dat oplichting. Ik zou als ik jou was die maanden gebruiken voor dingen waar je anders nooit aan toekomt: cursus spaans (duolingo is leuk en gratis), tedtalks, boeken, etc
Ik zou maar heel snel die link weghalen, dat word als spam gezien. Mocht deze oproep serieus zijn, dan kun je ook bij tns-nipo kijken of er vacatures open staan.
Misschien kun je eens op thuiswerkbank.nl kijken. Ik heb me daar ooit aangemeld maar vrij snel een nieuwe baan gevonden. Dan kun je kleine dingetjes inpakken etc. En volgens mij brengen ze alles, en halen ze het op als je klaar bent.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:zomaardus schreef op 14 januari 2015 @ 17:36:

Nee, volgens mij is dat oplichting. Ik zou als ik jou was die maanden gebruiken voor dingen waar je anders nooit aan toekomt: cursus spaans (duolingo is leuk en gratis), tedtalks, boeken, etcBedankt voor de tips, ga ik zeker even doen. Ik wist niet dat het plaatsen van een link niet toegestaan was, ik ga hem even verwijderen ;)!
quote:ellenvlist schreef op 14 januari 2015 @ 19:24:

Bedankt voor de tips, ga ik zeker even doen. Ik wist niet dat het plaatsen van een link niet toegestaan was, ik ga hem even verwijderen ;)!Goh, waarom staat hij er dan nog? Ik heb je bericht gestaft.
quote:Crazycatlady schreef op 14 januari 2015 @ 17:58:

Misschien kun je eens op thuiswerkbank.nl kijken. Ik heb me daar ooit aangemeld maar vrij snel een nieuwe baan gevonden. Dan kun je kleine dingetjes inpakken etc. En volgens mij brengen ze alles, en halen ze het op als je klaar bent.Trap hier niet in want dit is een betaalsite.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven