Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
of, wiens woorden waren het dan wel?
of, ken jij dan mensen die daar op kicken joh?
quote:fluim schreef op 14 januari 2015 @ 21:51:

maar je bedoelde het wel he ja natuuuuuuuurlijk bedoelde ik dat! Ik ben toch zo blij he dat er altijd iemand is die precies weet wat ik eigenlijk bedoel! Echt Fluim, ik vind dat toch zo knap van je! Ben jij helder-forummend ofzo?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
en zo kan ik nog wel 10 dingen verzinnen
oei, ik ben er vandoor, zie al welke kant je uitgaat
quote:fluim schreef op 14 januari 2015 @ 21:53:

of, ken jij dan mensen die daar op kicken joh?Ken jij ze? Joh?
Ziek geworden collega vanmiddag tijdens werk ligt nu op de icu en gaat zo voor OK, doodziek.

Met een van onze grootste angsten als ziekte / risico op het werk. Kanone!

Ze gaat het ip wel overleven maar zeker niet zonder kleerscheuren, maar het is spannend

Ze was gelukkig zelf alert en de dienstdoende anesthesioloog pakte door, lees ik in de whatsapp.

Goede dienstploeg, de whatapp's vliegen door. Kuhut!

Ik ben echt in shock merk ik
Je bent zelf een theepot
Oh man Suus wat heftig. Sterkte voor je collega en *aai*+roosvicee voor jou.
Jezus, suus, hoe kan dat nou zo??
Hè bah. dat is schrikken.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Weet je wat ik me nou zo zit af te vragen? Bente is duidelijk een gevaar voor zichzelf aan het worden, zo dwangmatig als ze nu bezig is met die champignonbouillon en dat ze niet naar haar therapeut kan omdat ze dan in de trein moet eten, geen behandeling willen omdt ze dan meer moet gaan wegen enzo. Heeft een forum dan niet de morele plicht/ de verantwoordelijkheid om haar IPadres aan de politie te geven, die dan het adres kan achterhalen en een gedwongen opname regelen?
quote:misspoez schreef op 14 januari 2015 @ 22:11:

Weet je wat ik me nou zo zit af te vragen? Bente is duidelijk een gevaar voor zichzelf aan het worden, zo dwangmatig als ze nu bezig is met die champignonbouillon en dat ze niet naar haar therapeut kan omdat ze dan in de trein moet eten, geen behandeling willen omdt ze dan meer moet gaan wegen enzo. Heeft een forum dan niet de morele plicht/ de verantwoordelijkheid om haar IPadres aan de politie te geven, die dan het adres kan achterhalen en een gedwongen opname regelen?Je zou het denken he?
Lijkt me dat de politie daar niet aan begint.

Wat onwijs heftig Suus.
quote:Istar_ schreef op 14 januari 2015 @ 22:13:

Wat onwijs heftig Suus.Hoezo niet?
quote:Istar_ schreef op 14 januari 2015 @ 22:13:

Wat onwijs heftig Suus.De politie begint daar niet aan. Maar blijkbaar mag ze hier weer gezellig haar verhaal doen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe komt dat, Suus? Is ze door het werk ziek geworden? Bah, wat naar.
Life is short. Eat dessert first.
Lijkt mij ook niet. Taak van de familie denk ik. Niet van een forum en dan nog gaat de politie zich er niet mee bemoeien. Taak van de witte jassen en rechter als er een gedwongen opname moet komen.
quote:misspoez schreef op 14 januari 2015 @ 22:14:

[...]

Hoezo niet?

Enig idee hoeveel gekken er op internet posten?

Ze heeft toch nog familie, die moeten aan de bel trekken.
quote:yasmijn schreef op 14 januari 2015 @ 22:18:

Lijkt mij ook niet. Taak van de familie denk ik. Niet van een forum en dan nog gaat de politie zich er niet mee bemoeien. Taak van de witte jassen en rechter als er een gedwongen opname moet komen.

Nou, politie speelt ook van een rol daarin. Zij kunnen dat circus ook in gang zetten.

De discussie al honderd keer geweest hier, ze hoort hier geen podium te krijgen, ze gaat langzaam maar zeker dood voor onze ogen en we staan erbij en kijken er naar.
Dan kan je iedereen wel op laten sluiten die volgens jou problemen heeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 14 januari 2015 @ 22:20:

Dan kan je iedereen wel op laten sluiten die volgens jou problemen heeft.Nee. Want zomwerkt dat dus niet. Je kunt (gelukkig) wel je bezorgdheid uiten over je medemens bij oa de politie. En die kunnen dan indien nodig de raderen laten draaien.
quote:retrostar schreef op 14 januari 2015 @ 22:20:

Dan kan je iedereen wel op laten sluiten die volgens jou problemen heeft.Dat. Weet je hoe druk de politie het dan krijgt? Er bestaan alleen al tig fora over hoe je zelfmoord moet plegen. En dan nog alle andere fora vol instabili.
quote:Istar_ schreef op 14 januari 2015 @ 22:22:

[...]

Dat. Weet je hoe druk de politie het dan krijgt? Er bestaan alleen al tig fora over hoe je zelfmoord moet plegen. En dan nog alle andere fora het vivaforum vol instabili.😂
Gruwelijk gore infectie

LG is naar het zh, mijn ex heeft telefonisch onbereikbaar kind ( volwassen) opgepikt ( woont in de straat en kent het gezin) en rijdt ook naar zh. Collega op OK ondertussen. Dienstploeg losgemaakt van extra werk, alles schuift op, ik heb nu achterwacht maar thuis. Telefoon voor me.

Dienstdoende collega was net dapper door telefoon. Ex haalt zo onze dochter op terugweg op.

Ik kan moeten werken of tot steun moeten zijn en dus ook naar zh

Voel me heel raar.
Je bent zelf een theepot
Gatver

Ze is sws stuk
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven