Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
W
@ Kruimel: schijnt inderdaad ook heel erg normaal te zijn.

@ tatje: ik heb ook gehoord dat het zou gana regenen.
@justline, kom ik weer hoor, met mijn rare vragen. maar hoe kan je nou 2x achter elkaar ongesteld worden.? Zijn dat dan allebei onttrekkingsbloedingen?

Ik wist niet dat dat kon. Ik ben altijd 2 dagen na het stoppen met de pil ongesteld, precies 6 dagen en dan precies een maand later weer.
@ kruimel

Het voordeel met deze ervaring is, dat je nu de kraamhulp en verloskundige praktijk op attent kan maken.

En anders flikken we haar/hem eruit. ik wil niet dat me kraamtijd nog keer verpest wordt.

De 1ste moet zo bijzonder zijn om dat alles nieuw is.

Nu gaan we met een andere gevoel erin voor de 2de keer.

Maar dit keer gaan we genieten.

Hoeveel pijn ik ook heb. Ik kruip mijn bed uit als er wat is.

En anders kan ze vertrekken.

Ik wil dit niet nog een keer mee maken.
W
Jus

lekker hoor een weekend vrij.

Maar wanneer ga je echt voor het eggie??

Als je eerst perode over is of niet??
@ Babymerel: Ik hoop echt voor je dat de volgende keer helemaal goed gaat! Maar dat zal vast wel, nu ben je inderdaad voorbereid op dit soort nare dingen!
@ Babymerel: Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer we beginnen, ik zou het liefst al eind augustus beginnen, maar vriend vind dat denk ik iets te snel. Dus waarschijnlijk wordt het ergens in oktober of november.
Ja, ik hoop dat het zo is.

En het zal vast wel goed komen.

Alleen de klassen foto's, daar kijk ik wel heel anders tegen aan nu.

Nu als ik haar op de foto's zie. Denk dat is die trut die alles verpest heeft

grrrrrrrrrrrrrrr

Jullie doen het nog even rustig aan.

Nou, maar hopen dat hij die condooms maar niks vind.

hihi
@Babymerel:

wat een verhaal. Echt heel vervelend. En die kraamverzorgster heeft Jacob ook gehad? Wat erg dat die kleine man er niet meer is! De ajax-fan!

@Kruimel:

lekker broeien met dit weer!

@All: gebruiken jullie trouwens maandverband, tampons, of beide? Ik overdag tampons, 's nachts maandverband of inlegkruisje.
nee jacob heeft niet de zelfde gehad.

Maar wederom heeft het wel met de zelfde behoorlijke nalatigheid van de kraamhulp+ verloskundigpraktijk te maken.

in jacob's geval ook het ziekenhuis. Bij hem is het super super super dom gegaan. Hij bleef moeilijk ademmen

Dus ze mochten nooit naar huis gestuurd worden.

Met dag 1 en 2 bleef nog zo. Dus ze moesten daar nooit weg.

Die arme jongen.
@roadster, wat een weer idd. Als ik nu trouwens naar buiten kijk, zie ik enorme donker wolken en we geen op de fiets naar het restaurant. zal een natte bedoening worden.

ik gebruik altijd tampons, ook 's nachts.

@justline, nu snap ik je. het zou ook kunnen dat je nu niet meer ongesteld wordt, omdat je lichaam denkt dat dat al is gebeurd! ik hoop het voor je. Mijn man en ik zouden eerst ook pas in december beginnen, maar dat kan snel veranderen, dus dat geeft hoop!

Volgende week moeten man en ik echt goed aan de slag, want ergens aan het eind van die week moet mijn eisprong zijn. Spannend.
t&g

Ik wil heeeeeeeeeel graag even moeder vraag stellen aan een

andere moeder.

Is bij jouw baby's altijd hun mondje uitgezongen. Vlak na de bevalling.

Of hebben ze dat bij jouw ook niet gedaan??
@ Kruimel: Ik hoop op beide dingen die je zegt

En wat spannend dat je eisprong in de buurt komt

@ Roadster: Ik gebruik altijd tampon's, ook 's nachts. Behalve als het te licht is, dan inlegkruisjes. Maandverband vind ik echt niet lekker zitten!
Jeetje wat veel hebben jullie weer geschreven vandaag!!

Ff wat ik snel heb onthouden, want SZlief kom zo thuis (bedenken jullie zelf maar wat het betekend!!)

@ Tatje, gefeliciteerd met tatjelief!!

@Mo...spannend....ik heb wel zin in een collega zwangere!!

@Merel...ik heb twee keer een keizersnede gehad, dus dat met de baby gaat dan een beetje langs je heen. Gebeurt 5 meter verderop. Maar ik geloof wel dat ik ze dat heb zien doen.

Wat een verhaal trouwens!! Ik heb twee keer een heerlijke kraamhulp gehad. Vond het twee keer verschrikkelijk dat ze weg gingen. Gewoon omdat we zo lekker konden kletsen!! Bij de tweede kraamhulp vertelde ze op de dag dat ze wegging dat ze zwanger was!! Heel leuk!!

@Roadster...dat wisselde bij mij per maand. Vaak de eerste dag maandverband, de twee dagen erna tampons (de zware dagen) en daarna weer maandverband.

@Poca...leuk joh, die voorbereidingen!!

@Just...rotcondooms!!

@ All...vanmorgen begon het. Ochtendmisselijkheid....werd middagmisselijkheid...en nu gaat het gelukkig wel redelijk. Ik dacht dat het dit keer mij bespaard zou blijven. Gelukkig is het nog niet zo heftig dat ik moet kokhalzen als ik iets ruik. Maar alles ruikt wel veel scherper en anders. Heel vies zelfs soms.

Jullie gaan nu vast heel hard lachen, maar ik ga vanavond of morgen toch wat zwangerschapsonderbroeken halen. De rand van mijn slip drukt nu nl precies elke keer op mijn buik waardoor het voelt alsof alles veel te strak zit! Mijn broek zit ook niet echt lekker, maar moet nog maar een paar weekjes!! Dit is natuurlijk ook al nummer 3, dus alles is veel slapper, en rekt veel sneller uit. Dat kan ik echt al merken!!

PS: Waar hebben ze die heks van hiernaast vandaan?? Met zulke ogen wordt je toch geen model? Wat een wallen...en die wenkbrauwen lijken wel prosessierupsen!! (heerlijk ff afgeven op iemand die er toch niets van merkt)
W
Ja, heel vervelend Tammie! Ik heb er zelf geen ervaring mee natuurlijk, dat uitrekken... Ik probeer me al wel vaak voor te stellen hoe het is als ik met een dikke buik rondloop! En misschien zelfs een tweelingbuik. Dan krijg ik er zo'n zin in. Ook als ik schatjes zie, waar verschillende kinderen compleet verpest worden Ielllllllll. Zo zonde. Ik hoop dat ik het zoveel beter ga doen!

En wat SZ betekent???? Haal me uit de nieuwschierigheid, want verder dan wat babymerel schrijft km ik ook niet.
Help help help!!!

Dan kan je mij helemaal om rollen straks. Ik heb nog zo een zwangerschap pens.

We gaan echt over 38 dagen beginnen.

Dan ben ik echt een nijlpaard, bah

Ik moest na 10 weken al een andere broek kopen. En dat bij eerste zwangerschap.

Daar komt bij dat er nog 8 kilo af moet.

Iedergeval we hebben nog 38 dagen te gaan.

Ik ben wel alvast gestart met foliumzuur.
Ik gebruik altijd tampons. Dat stomme geplak van een maandverband.

Ik heb het idee dat het dan overal zit. Bah !! Ook al gebruik ik wegvlieg maandverband (vleugels) het werkt niet.

Nee, voor mij tampons

Trouwens

Als je heeeeeeeeeeeeeeeeel erg vloeit na je zwangerschap heb ik in het begin incontinentie slip gebruikt. Tenna lady zeker 'met slapen is dat heel comfortabel. En je hoeft niet zoveel te wassen. Want die slip is gelijk je onderbroek.

En daarna gewoon kraammaandverband.
T&G

Ik heb de eerste 3maanden ook ochtend misselijkheid gehad.

En het vervelde was ik kom mijn tanden niet poetsen. Want ik ging ook over me nek van tandpasta.

Heb jij dat ook met bepaalde dingen dat je echt naar de w.c. moest rennen. Of misschien nu al

Je wild nog steeds de test doen??
Wat een vervelend verhaal Babymerel. Onvoorstelbaar zoiets.

T&G gaat hard zeg! Lekker van die dikke bui genieten hoor

Bedankt voor de weersvoorspellingen

Ondanks dat het hier nog steeds droog is, is het pizza geworden. Lekker zelfgemaakt (ja ook de bodem ) met bacon gourcette - Turkse gehakt - geitenkaas tomaat. Binnekort maar bbq-en.

Met mijn schoonzus was het erg gezellig. Gister erg fijn in de tuin zitten kletsen onder het genot van een wijntje. Vanmiddag kwam mijn zusje nog langs, gezellig meegegeten, maar die is alweer naar huis (last van een zonnesteek ).

Nog plannen voor het weekend?

Als het goed weer blijft gaan we misschien geocachen

Fijn weekend iig allemaal...
Om de vraag van Roadster te beantwoorden:

Ik gebruik altijd tampons met eventueel een inlegkruisje. Maandverband vind ik echt vervelend.

Voorheen was ik wel een aantal dagen ongesteld maar de laatste paar keer echt maar één dagje ongeveer. Dan had ik genoeg aan één of twee tampons en daarna een inlegkruisje
Even op de oude berichtje een reactie..

@Mogalie, breien? Dat kan ik niet eens meer. Als kind heb ik wel eens een sjaaltje gebreid

Snap trouwens niet dat jij nog slank bent, na al dat ijs!

@Aruba, is wel eng zo'n kijkoperatie en stel dat ze idd wat vinden. Maar aan de andere kant, misschien vinden ze wel iets wat heel goed te behandelen is en ben je er daarna vanaf!

Geeft denk ik wel wat geruststelling (is dat een woord?)
Heb net bij hunkemoller wat zwangerschaps ondergoed gehaald. Wat lijken dat nu nog tenten zeg!! En bij miss etam stiekem even een zwangerschapsbroek aangehad. Samen met mijn moeder in een hokje. Lachen joh!

Enne SZ? Hebben we het een tijdje geleden over gehad. Welke van onze mannen er van overtuigd waren dat ze

Super Zaad hebben. Nou, die van mij dus....
@Kroket, ik ben gek op de boeken van Jill Mansell en Sophia Kinsella. Echte chicklits, heerlijk!

Veel plezier op vakantie!!

@All, ik ben straks een week op cursus zonder internet en dan 2 en halve week op vakantie. Dat wordt echt een probleem met bijlezen. Kan iemand een samenvatting voor me maken?? En als er zwangeren zijn krijg ik dan een smsje??????? En wie kan ik smsen over mijn positieve of negatieve test??

Oké die samenvatting hoeft niet, maar dat smsen is eigenlijk wel serieus. Wil niks missen!

Vandaag weer veels te veel gekocht in de stad. Schoenen, korte broeken, jurkje, rok, legging, truitjes, vest. En dus weer arm...

Stiekem kijk ik zijlings ook naar de zwangerschapskleding, maar dan loop ik hard door. Hoop dat ik dat snel aanmag, dus T&G, niet zo klagen.. Lekker laten zien straks dat je zwanger bent En ja dat begint met grote onderbroeken.

@Justline, uit ervaring van dit topic blijkt dat mannen nadat de vrouw eenmaal gestopt is met de anticonceptie dat het beginnen met zwanger worden heel hard vooruit geschoven wordt. Best wetenschappelijk al zeg ik t zelf

@T&G, balen van de misselijkheid, maar het is voor een goed doel.. (als het maar niet al te lang duurt..)

Mooi hè, geblondeerd haar en donkerbruine wenkbrauwen. Epileren heeft ze idd ook nog niet uitgevonden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven