Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zaterdag 2 augustus 2008 om 03:00
Iry, ik heb het wel eens gevraagd, maar dan krijg je antwoorden als 'Anders moet je zoveel moeite doen joh". "Nee joh dat hoeft niet".
Mijn analyse:
Mensen die niet kunnen ontvangen. Geen liefde of zorgzaamheid kunnen ontvangen. En tevens acceptatie zoeken, en denken dit te kunnen bereiken door de ander vooral niet tot last te zijn.
Mijn analyse:
Mensen die niet kunnen ontvangen. Geen liefde of zorgzaamheid kunnen ontvangen. En tevens acceptatie zoeken, en denken dit te kunnen bereiken door de ander vooral niet tot last te zijn.
zaterdag 2 augustus 2008 om 03:00
zaterdag 2 augustus 2008 om 19:10
(Ik weet dat het topic eigenlijk nog helemaal niet geopend is, maar ik wilde dan ook alleen maar even meedelen dat ik nog leef alleen een beetje internet-deprived hier in het buitenland. Oh, ik ben trouwens ook snel weer terug voor de nachtelijke voorstellingen.)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0