Mode & Beauty alle pijlers

Bikerboots gezocht

14-01-2015 22:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Van een stille meelezer vandaag toch een account aangemaakt. Ik heb jullie mode-hulp nodig. Vandaag zag ik dé biker boots bij een dame, waarvan ik dacht: Wauw die wil ik ook. Uiteindelijk niet gevraagd waar deze mooie laarsjes vandaan kwamen, leek mij toch een beetje gênant. De beschrijving is als volgt, het zijn iets hogere dan de reguliere enkelmodellen, prachtig soepel zwart leer, twee ritsen aan de achterkant van de laars en ik meen twee gespen. Ik weet het, dat is een beschrijving van vele laarzen. Toch hoop ik dat iemand ze herkent. En ja, google is al ingezet voor mijn missie :-)
Ik heb wel zulke laarzen als jouw beschrijving. Gekocht bij Paul Warmer.

Kijk even op hun website of ze die nog hebben.
Ik zie ze niet staan, jij nog wel degene die je bedoelt?
Deze hebben wel 2 ritsen maar geen gespen

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom is het vragen genant? Het is hooguit toch een compliment voor haar?

Nu dacht ze misschien wel, wat zit zij naar me te kijken zeg.

Hier te koop
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Helaas, dit zijn ze ook niet de laarsjes van Nikkie komen wel in de buurt qua beschrijving. Alleen zitten de ritsjes aan de achterkant van 'mijn' laars. Wel bedankt voor het meezoeken!
De volgende keer gewoon vragen!
Never give up hope.
Laarsjes met twee ritsen aan de achterkant zijn lastig om te vinden. Vond wel een paar van Dune met ritsjes aan de zijkant. Misschien dat Dune nog modellen heeft die meer op de laarsjes lijken die je omschrijft.

Sorry, kan nog geen plaatjes plaatsen!
Dank jullie wel voor het meezoeken tot op heden. Helaas zelf ook nog niets kunnen vinden. Google laat mij in de steek......
Zijn het misschien de Zwarte Nubikk Enkelboots van LUNA PADDING? Ik kan nog geen plaatjes plakken, sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven