Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 januari 2015 om 07:56
quote:Fangtasia schreef op 17 januari 2015 @ 07:51:
Goedemorgen Stein Dank voor je lieve woorden!!!! Ik heb al een hele lange wandeling gemaakt. Heerlijk weer, net boven het vriespunt, geen wind en natte zooi en de modder was redelijk bevroren. Nu ga ik even opwarmen
Ik ga er zo uit, het wordt heel mooi vandaag, heerlijk winterweer.
Fijne dag Fang
Goedemorgen Stein Dank voor je lieve woorden!!!! Ik heb al een hele lange wandeling gemaakt. Heerlijk weer, net boven het vriespunt, geen wind en natte zooi en de modder was redelijk bevroren. Nu ga ik even opwarmen
Ik ga er zo uit, het wordt heel mooi vandaag, heerlijk winterweer.
Fijne dag Fang
zaterdag 17 januari 2015 om 08:07
Je zult maar langstudeerder zijn en uiteindelijk moeten besluiten te stoppen met je studie. Dat is al erg lijkt me.
Maar als je dan een huisgenoot hebt die toevallig op jouw hogeschool werkt en even lekker jouw gegevens gaat controleren om zeker te weten dat je je hebt uitgeschreven, terwijl je daarover helemaal niet wil praten. En dan gaat aandringen om vooral toe te geven dat je je hebt uitgeschreven want dat weet zij allang. En dan ook nog eens beweert dat ze zo'n goede vriendin is.
Met zulke vrienden heb je echt geen vijanden nodig.
Als ik die huisgenoot was zou ik een klacht indienen. Volgens mij gaat TO met haar controle acties echt over de schreef.
(liegende huisgenoot)
Maar als je dan een huisgenoot hebt die toevallig op jouw hogeschool werkt en even lekker jouw gegevens gaat controleren om zeker te weten dat je je hebt uitgeschreven, terwijl je daarover helemaal niet wil praten. En dan gaat aandringen om vooral toe te geven dat je je hebt uitgeschreven want dat weet zij allang. En dan ook nog eens beweert dat ze zo'n goede vriendin is.
Als ik die huisgenoot was zou ik een klacht indienen. Volgens mij gaat TO met haar controle acties echt over de schreef.
(liegende huisgenoot)
zaterdag 17 januari 2015 om 08:13
Goedemorgen.
Klinkt idd gezellig Stein.
Ik moet steeds maar lezen in dat 'Wordt mishandeld door mijn 18 jarige zoon', terwijl ik echt een rood waas voor mijn ogen krijg van die pejeka, maar ik word gewoon gedwongen (door mijn onderbewuste denk ik) om er te lezen. Gelukkig gaan er aardig wat mensen tegen hem in.
Ik moet steeds maar lezen in dat 'Wordt mishandeld door mijn 18 jarige zoon', terwijl ik echt een rood waas voor mijn ogen krijg van die pejeka, maar ik word gewoon gedwongen (door mijn onderbewuste denk ik) om er te lezen. Gelukkig gaan er aardig wat mensen tegen hem in.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 17 januari 2015 om 08:19
quote:Solomio schreef op 17 januari 2015 @ 08:13:
Goedemorgen.
Hoi Solo,
Dat ken ik, dat is net als wanneer als je een wondje hebt met een korst of een pijnlijke kies, je weet dat je er niet aan moet komen, maar kan het toch niet laten.
Goedemorgen.
Hoi Solo,
Dat ken ik, dat is net als wanneer als je een wondje hebt met een korst of een pijnlijke kies, je weet dat je er niet aan moet komen, maar kan het toch niet laten.
zaterdag 17 januari 2015 om 08:27
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 08:19:
[...]
Hoi Solo,
Dat ken ik, dat is net als wanneer als je een wondje hebt met een korst of een pijnlijke kies, je weet dat je er niet aan moet komen, maar kan het toch niet laten. Juist. Jij begrijpt mij.
[...]
Hoi Solo,
Dat ken ik, dat is net als wanneer als je een wondje hebt met een korst of een pijnlijke kies, je weet dat je er niet aan moet komen, maar kan het toch niet laten. Juist. Jij begrijpt mij.
The best things in life are the ones you can't afford.
zaterdag 17 januari 2015 om 10:08
Dit Yasmijn.quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 08:07:
Je zult maar langstudeerder zijn en uiteindelijk moeten besluiten te stoppen met je studie. Dat is al erg lijkt me.
(liegende huisgenoot)
(liegende huisgenoot)