Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 16 januari 2015 @ 22:43:

Wat ben je aan het doen Hats?Mn motto veranderd. Maar de eerste paste niet :(
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ohww same old same old
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Neehee een nieuwe!
Dat 'Heu' topic is grappig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk, 5x hetzelfde topic. Doet een beetje aan vroeger denken. Die goede oude tijd met Max.
Test
quote:Istar_ schreef op 16 januari 2015 @ 21:43:

[...]

O Jee, ik ben wel eens naar een concert van haar geweest. Heb ik het nu ook?

Jouw antibiotica helpt tegen alles

Ook die soa,

Echt
Je bent zelf een theepot
Goodmorning!

Fijne dag allemaal.
Goedemorgen Stein Dank voor je lieve woorden!!!! Ik heb al een hele lange wandeling gemaakt. Heerlijk weer, net boven het vriespunt, geen wind en natte zooi en de modder was redelijk bevroren. Nu ga ik even opwarmen
quote:Fangtasia schreef op 17 januari 2015 @ 07:51:

Goedemorgen Stein Dank voor je lieve woorden!!!! Ik heb al een hele lange wandeling gemaakt. Heerlijk weer, net boven het vriespunt, geen wind en natte zooi en de modder was redelijk bevroren. Nu ga ik even opwarmen

Ik ga er zo uit, het wordt heel mooi vandaag, heerlijk winterweer.

Fijne dag Fang
Je zult maar langstudeerder zijn en uiteindelijk moeten besluiten te stoppen met je studie. Dat is al erg lijkt me.

Maar als je dan een huisgenoot hebt die toevallig op jouw hogeschool werkt en even lekker jouw gegevens gaat controleren om zeker te weten dat je je hebt uitgeschreven, terwijl je daarover helemaal niet wil praten. En dan gaat aandringen om vooral toe te geven dat je je hebt uitgeschreven want dat weet zij allang. En dan ook nog eens beweert dat ze zo'n goede vriendin is.

Met zulke vrienden heb je echt geen vijanden nodig.

Als ik die huisgenoot was zou ik een klacht indienen. Volgens mij gaat TO met haar controle acties echt over de schreef.

(liegende huisgenoot)
Goedemorgen.

Klinkt idd gezellig Stein.

Ik moet steeds maar lezen in dat 'Wordt mishandeld door mijn 18 jarige zoon', terwijl ik echt een rood waas voor mijn ogen krijg van die pejeka, maar ik word gewoon gedwongen (door mijn onderbewuste denk ik) om er te lezen. Gelukkig gaan er aardig wat mensen tegen hem in.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 17 januari 2015 @ 08:13:

Goedemorgen.

Klinkt idd gezellig Stein.

Ik moet steeds maar lezen in dat 'Wordt mishandeld door mijn 18 jarige zoon', terwijl ik echt een rood waas voor mijn ogen krijg van die pejeka, maar ik word gewoon gedwongen (door mijn onderbewuste denk ik) om er te lezen. Gelukkig gaan er aardig wat mensen tegen hem in.

Hoi Solo,

Dat ken ik, dat is net als wanneer als je een wondje hebt met een korst of een pijnlijke kies, je weet dat je er niet aan moet komen, maar kan het toch niet laten.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 08:19:

[...]

Hoi Solo,

Dat ken ik, dat is net als wanneer als je een wondje hebt met een korst of een pijnlijke kies, je weet dat je er niet aan moet komen, maar kan het toch niet laten. Juist. Jij begrijpt mij.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Pejeka is een vrouw toch. Een hele zure.

Ik lees haar liever niet.
Die liegende huisgenoot heeft de OP gewist.
Waar stond daar in dan? Gemist.
Wat Steinbeck hierboven schrijft.
Dit Yasmijn.quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 08:07:

Je zult maar langstudeerder zijn en uiteindelijk moeten besluiten te stoppen met je studie. Dat is al erg lijkt me.

Maar als je dan een huisgenoot hebt die toevallig op jouw hogeschool werkt en even lekker jouw gegevens gaat controleren om zeker te weten dat je je hebt uitgeschreven, terwijl je daarover helemaal niet wil praten. En dan gaat aandringen om vooral toe te geven dat je je hebt uitgeschreven want dat weet zij allang. En dan ook nog eens beweert dat ze zo'n goede vriendin is.

Met zulke vrienden heb je echt geen vijanden nodig.

Als ik die huisgenoot was zou ik een klacht indienen. Volgens mij gaat TO met haar controle acties echt over de schreef.

(liegende huisgenoot)
quote:merano schreef op 16 januari 2015 @ 19:31:

[...]

Holy crap. Wat is er met jou gebeurd?Zo zie ik er uit na een rondje boksen
Owow, hoe fout.
Steinbeck geniet ervan! En die TO gaat (als ik uitga van jouw verhaal) ver over de schreef. Ik zou daar in ieder geval melding van maken en haar met kop en kont uit mijn huis en leven gooien.
quote:yasmijn schreef op 17 januari 2015 @ 10:12:

Owow, hoe fout.Mijn ava of het topic?
quote:Bieb2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 10:00:

Die liegende huisgenoot heeft de OP gewist.En er nog steeds niets van begrepen.
Is er al een zaterdagtopic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven