Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:10:

Door mensen zoals LV, heb je over een jaar compleet verzonnen forumverhalen over rellen en dergelijke andere zaken die zich de afgelopen tijd hebben afgespeeld Verwarring zaaien is één van mijn specialiteiten
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:14:

Wanneer ga jij je Ava ontkerstenen?Als het Lord Voldemort behaagt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 19:13:

[...]

Dezelfde persoon.

Ja dat zou ook nog kunnen. Er zijn nu ook weer wat "nieuwe" forummers erbij gekomen van wie ik niet precies weet wie wie is. Nou ja, dan laat ik het maar gaan.

Als ik ze voorheen kende en leuk vond zal dat vanzelf weer zo zijn ga ik van uit.
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:14:

Wanneer mag ik nou mijn valentijnsava gaan gebruiken?Wanneer je wil, hier mag alles.
Eitje, dat mag je nu al!

LV een rel starten is in 1 zin gepiept hoor. Het is dat ik mezelf heb beloofd 2015 geen rel te beginnen

Linenogwattus had toch geen masker of zo? Volgens mij had ze gewoon een foto van een vrouw, toch????
Waarom je met een nieuwe Nick gaat zitten hinten naar andere forrummers enzo snap ik ook niet.. dat doe je dan alleen om even lekker te rellen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 19:16:

[...]

Als het Lord Voldemort behaagt.Ach zo. Lief aankijken een optie?
Heeft er iemand piep gestaft? Zie net dat hij een ban heeft.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Feeksje1977 schreef op 17 januari 2015 @ 19:18:

Waarom je met een nieuwe Nick gaat zitten hinten naar andere forrummers enzo snap ik ook niet, anders dan even lekker rellen.Ben jij wie ik denk? Oude bekende hier?
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:18:

[...]

Ach zo. Lief aankijken een optie?

Met mijn gezicht?

quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:19:

[...]

Ben jij wie ik denk? Oude bekende hier?

Volgens mij kreeg jij ook de belofte een Pb te ontvangen bij terugkomst.

Ik heb hem gehad na lief vragen
quote:DorothyParker schreef op 17 januari 2015 @ 19:19:

Heeft er iemand piep gestaft? Zie net dat hij een ban heeft.We geinen er over, maar heel serieus: de mensen die hier meekletsen staffen vrijwel niet.
Feeksje, please, pretty please, pb'tje?
Wat reageer jij geprikkeld Feeksje.
quote:Feeksje1977 schreef op 17 januari 2015 @ 19:18:

Waarom je met een nieuwe Nick gaat zitten hinten naar andere forrummers enzo snap ik ook niet.. dat doe je dan alleen om even lekker te rellen.

Geen idee. De laatste en enige keer dat ik van nick gewisseld ben voelde ik niet de minste behoefte om mijn oude nick geheim te houden, dus ik kon hinten en roepen wat ik wilde zonder argwaan te wekken.

Wie was jij trouwens ?
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:21:

[...]

We geinen er over, maar heel serieus: de mensen die hier meekletsen staffen vrijwel niet.Ik wel hoor, maar meestal als er dubbele topics geopend zijn of onderzoekjes enzo. Piep heb ik niet gestafd, maar ik kom hem ook maar zelden tegen.
Dacht ik wel, maar hij was alweer even stil. Zijn laatste post waren naar mij gericht, en ik heb niet gestaft
Gelukkig heeft nog steeds niemand door wie ik was.
Oh heeft Pielemuis weer een ban? Terecht ook. Hij zat te vervelen in een topic over een vriendin die ook wel eens een vrouw wilde. En nee, ik heb hem niet gestaft maar ik heb me wel flink zitten ergeren.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:23:

[...]

Ik wel hoor, maar meestal als er dubbele topics geopend zijn of onderzoekjes enzo. Piep heb ik niet gestafd, maar ik kom hem ook maar zelden tegen.Ja maar dat is heel anders! Spam enzo staffen vind ik niet meer dan normaal. Of echte grove scheldpartijen. Maar je bent geen echte echte staffer, dat geloof ik niet! Ik wil het niet geloven!
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:23:

Gelukkig heeft nog steeds niemand door wie ik was.Gelukkig niet nee. Het huis zou te klein zijn
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:23:

Gelukkig heeft nog steeds niemand door wie ik was.Uh, maar jij wat toch die ene, die met die ene nick, je weet wel, die ene.
Even graven in mijn geheugen hoor.

Linaisa was die zuigerT.

En Larva was toch oké? Was zij dat van al die negerzoenen eten? Die vond ik leuk.

Beetje typische humor.

Eigenlijk een beetje als M
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:25:

[...]

Ja maar dat is heel anders! Spam enzo staffen vind ik niet meer dan normaal. Of echte grove scheldpartijen. Maar je bent geen echte echte staffer, dat geloof ik niet! Ik wil het niet geloven!Nee, staffen om wat mensen zeggen doe ik hoogst zelden.
Aangezien jullie hier toch heel de tijd hinten:

Piep heeft een perma ivm terugkeren tijdens een perma. Wie was Piep hiervoor dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven