Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:38:

Is scamp terug?Al lang. Maar ze schrijft niet zo veel meer.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:37:

[...]

Dat was toch ook een nick underkoffer? Of vergis ik me nu?Nu snap ik het zelf niet meer.
De negeer helpt niet echt als mensen quoten. Één keer geprobeerd, nooit meer. Ik forum er wel omheen. En als ik dat niet doe, dan krijg ik direct een sneer, ook goed
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 19:36:

[...]

Ja, dat. Ik ben heel goed in negeren-zonder-knop als mensen iets schrijven wat me echt zou kunnen raken, maar als het bij een beetje gezellig ergeren blijft wil ik ze niet eens negeren.

Ik heb ooit 1 iemand onder de negeer gehad, maar na een nickchange niet meer en omdat ik die persoon toch bijna niet tegenkom laat ik het maar zo. En ik ben ook wel nieuwsgierig, dus al ik die persoon tegenkom en zie dat ze onder de negeer staat ga ik toch het bericht lezen.

Maar voor sommige mensen die echt fitties hebben is het wel handig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 19:37:

[...]

Ja dat vroeg ik ook al Ben eigenlijk ook wel ben benieuwd...

[...]

Dat was toch ook een nick underkoffer? Of vergis ik me nu?Idd, dus eigenlijk hintte ik onbedoeld naar een andere nick. Word ik nu geband?
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Dat was toch ook een nick underkoffer? Of vergis ik me nu?

Ja! Daarvan weet ik zelfs nog welke nick diegene daarvoor had. Ava was een vrouw die een koffer vasthield.

Scamp mis ik wel.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:34:

[...]

Ik heb niemand onder de negeer, maar kan (vind ik zelf) best goed mensen zo negeren. En soms is het stiekem ook wel leuk om je een beetje te ergeren.Helemaal mee eens.
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:39:

[...]

Nu snap ik het zelf niet meer.Volgens mij was er ooit een forumster met de nick underkoffer. Die had een ava met een koffer. Maar dat is een tijdje geleden en ik wil niet suggereren dat die nu een andere nick heeft, maar zoiets herinner ik me wel.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 19:37:

[...]

Ja dat vroeg ik ook al Dat weet ik! Best trots op mezelf.
quote:doornroosje9 schreef op 17 januari 2015 @ 19:40:

[...]

Idd, dus eigenlijk hintte ik onbedoeld naar een andere nick. Word ik nu geband?

Ik heb je in ieder geval gestaft.

Ik ben wel zo weg, vriend is nog extra drank halen en krijg zo visite. Als ik nog terugkom dan typ ik vast niet zo netjes meer
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 19:39:

[...]

Al lang. Maar ze schrijft niet zo veel meer.Ja jammer.
Ik hoef persoonlijk geen oude nicks van huidige posters te weten. Maar stiekem zou ik wel graag weten wie die permabannelingen zijn die steeds terugkomen. Dacht dat je veel post doen om een perma te krijgen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Maar wie was jij dan Fangtasia? Als je Scamp mist, kan je niet nieuw zijn.
quote:doornroosje9 schreef op 17 januari 2015 @ 19:40:

[...]

Idd, dus eigenlijk hintte ik onbedoeld naar een andere nick. Word ik nu geband? Nee, jij moet voor straf nu een chocoladefondu voor ons allemaal maken. Ik wil graag pure chocolade en verse aardbeien
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:42:

[...]

Volgens mij was er ooit een forumster met de nick underkoffer. Die had een ava met een koffer. Maar dat is een tijdje geleden en ik wil niet suggereren dat die nu een andere nick heeft, maar zoiets herinner ik me wel.Die heb ik nog wel gezien hoor niet zo lang geleden.
Ik mis Scamp ook, ze is een fijn mens.
quote:ThunderassMan schreef op 17 januari 2015 @ 19:41:

[...]

Helemaal mee eens.Hoi TAM!
quote:doornroosje9 schreef op 17 januari 2015 @ 19:43:

Maar wie was jij dan Fangtasia? Als je Scamp mist, kan je niet nieuw zijn. Ik lees al jaren mee en Scamp was natuurlijk wel heel aanwezig (op een leuke manier) en had een hele leuke ava.
Ik ga me ook zo opkalefateren. Worden om 21.00 in de kroeg verwacht.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:43:

Ik mis Scamp ook, ze is een fijn mens.Ja ik ook! Was toen ook op een beetje lullige manier weggegaan. Ik schreef mee in het betreffende topic. Vond het echt sneu dat ze het zich zo aantrok (lief bedoeld is dit, niet snerend, zo kan het ook opgevat worden natuurlijk).
Klinkt goed Bieb. Wat trek je aan?
quote:Fangtasia schreef op 17 januari 2015 @ 19:43:

[...]

Nee, jij moet voor straf nu een chocoladefondu voor ons allemaal maken. Ik wil graag pure chocolade en verse aardbeien
tam!
Jammie!!! Nu krijg ik zin in zomerweer, lang buiten zitten en aardbeien uit de tuin. En dat terwijl ik de winter eigenlijk mis en het idee heb dat het pas oktober is (want dan hoort het zo te stormen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven