Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 17 januari 2015 @ 20:03:

[...]

En nog een keer, zucht. Wat ben jij hardleers zeg, kijk maar uit dat het niet direct een perma wordt!Ik gok het er op doe me graag rebels voor.
Ik moet zo nog op de fiets Dat kan niet hoor als het sneeuwt.

Ik ga ook staffen.

Laterr
Dag Bieb, veel plezier.
Veel plezier, Bieb.
Life is short. Eat dessert first.
Hier (nog) geen sneeuw, maar het ruikt buiten wel sneeuwerig. Leuk leuk leuk!
quote:Bieb2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 20:06:

[afbeelding]

Laterr
Niet leuk! Lente is leuk en weer zoals vandaag, stralende zon en winterkoud. En zomer. En soms de herfst. Maar sneeuw
Ik sneeuw. Dit jaar had ik er niet zo'n zin in, omdat ik veertien kilometer moest fietsen naar mijn werk in de rimboe en met een halve meter sneeuw leek me dat toch wat problematisch. Maar nu ik ineens op kruipafstand van mijn huis werk mag de sneeuw van mij komen hoor
Hoe is het op je werk LV? Vind je het nog leuk nu je een beetje gewend bent?
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 20:00:

[...]

Ja, over een paar jaar gaan we met zijn allen gezellig naar het bingo topic.Hier is het kienen hè
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 20:21:

Hoe is het op je werk LV? Vind je het nog leuk nu je een beetje gewend bent?Ja hoor. Het wordt zelfs leuker nu ik de boel een beetje begin te snappen (want dat valt nog niet mee hoor, al die verzorgingshuizen hebben zo hun eigen eisen en maniertjes) . Eerlijk gezegd heb ik in geen jaren zo'n relaxed, afwisselend baantje gehad. En het is nog gezellig ook. Een heel klein team, dus intussen 'ken' ik iedereen al en ik weet ook al hoe ik ze op een vrolijke manier op de kast kan jagen .
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 20:25:

[...]

Hier is het kienen hèOok leuk! Joh, we maken er een dolle Vivaforumboel van als we 80 zijn.
Evening ladies

Gaat alles hier goed?
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 20:28:

[...]

Ja hoor. Het wordt zelfs leuker nu ik de boel een beetje begin te snappen (want dat valt nog niet mee hoor, al die verzorgingshuizen hebben zo hun eigen eisen en maniertjes) . Eerlijk gezegd heb ik in geen jaren zo'n relaxed, afwisselend baantje gehad. En het is nog gezellig ook. Een heel klein team, dus intussen 'ken' ik iedereen al en ik weet ook al hoe ik ze op een vrolijke manier op de kast kan jagen .Klinkt goed LV
Kan iemand mijn wederhelft even terug naar Mars schoppen? Hij loopt al weken met een pesthumeur en ik ben het zooooo zat.
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 20:32:

Kan iemand mijn wederhelft even terug naar Mars schoppen? Hij loopt al weken met een pesthumeur en ik ben het zooooo zat. Wat heeft ie dan?
Hoi allemaal!

Wat een drukte op het forum
Huts!
Als jullie 80 zijn, ben ik "pas" 70.
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 20:32:

Kan iemand mijn wederhelft even terug naar Mars schoppen? Hij loopt al weken met een pesthumeur en ik ben het zooooo zat. Oh bah. Mijne is overmatig blij. Giet daar een beetje ADHD bij en je hebt een stuiterbaL
Hi Bella
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 januari 2015 @ 20:33:

Hoi allemaal!

Wat een drukte op het forum Waar?
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 20:03:

En donder en bliksem! En wat doen we dan Eitje??
Hi Gate

Hoi Bella

Ginger, meteen je koffers pakken en weg bij die man. Je laat je toch niet zo behandelen, wat denkt hij wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven