Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:riannerianne schreef op 12 januari 2015 @ 10:49:

[...]

De eerste negatieve recensies zijn ook al het internet op geslingerd. Een van de commentaren was dat het restaurant wel kon sluiten zonder de frituur.

Heb je gezien dat een van die juichende recensies van "Harald uit Rotterdam" is? Die welgeteld 2 x op Tripadvisor gepost heeft, beiden over Druidenstein.....

De andere juichende recensies zijn ook allemaal van Nederlandse mannen, lijkt me de vriendenkring die ze een kontje probeert te geven.

Ik ben nu al benieuwd naar de "hoe gaat het nu met"uitzending over een paar jaar. Dit stel is pas 2 jaar samen, had een weekendrelatie en dan nu in dat boerengat 7 dagen per week samen in dat hotel aan de slag, lijkt me een recept voor ellende.
Ik vond het trouwens ook een vreselijk hotel, zo klein en gedateerd en de locatie ook echt niet leuk. Ik snap ook niet dat ze niet iets langer hebben gewacht tot er wat leukers voorbij kwam. Volgens mij is dit echt heel snel besloten. Ze hebben er naar mijn idee ook erg weinig aan opgeknapt, het was echt kopen - die kant opgaan - meteen open zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
We gaan naar Curaçao!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hopelijk met ondertiteling
Omg, een andere voice over!
Hoe krijg ik de cedille onder de c?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:StoraHuntur schreef op 17 januari 2015 @ 21:04:

Omg, een andere voice over!Nee toch?
quote:Nouschi schreef op 17 januari 2015 @ 21:04:

[...]

Nee toch?Echt wel! Volgens mij zou dit wel 's Daniël Dekker kunnen zijn.
Ja idd andere voice over
Deze klinkt minder smeuïg
Heb de cedille en idd andere stem
quote:StoraHuntur schreef op 17 januari 2015 @ 21:06:

[...]

Echt wel! Volgens mij zou dit wel 's Daniël Dekker kunnen zijn.Het is zeker weten Daniel Dekker. Jammer, want die heeft niets sneerderigs in zijn stem.
Hello ladies
Oh god dat tegeltje
Ik dat niet die glazen huis vent met die grote handen?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Een lied! had ik maar zulke familie.
Weird.

Heerlijk naar Curaçao.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Nouschi schreef op 17 januari 2015 @ 21:08:

Ik dat niet die glazen huis vent met die grote handen?Neehee, dat was Hans Schilfers!
quote:Nouschi schreef op 17 januari 2015 @ 21:08:

Ik dat niet die glazen huis vent met die grote handen?Nee, Daniel Dekker heeft hazentanden en deed vroeger de Gouden Uren. Voorliefde voor het Hollandsche lied (de enige op radio 2) en een echte Trosman
quote:Phoolan schreef op 17 januari 2015 @ 21:08:

Hello ladies
Och hemel wat een klein burgerlijkheid. Het hangt weer van klisjees aan elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven