Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waar kunnen we napraten over dingen die worden geschreven in Napraat? Opver andere topics kan ongezouten kritiek geleverd worden hier, mag dat ook wanneer wr hier iets geschreven wordt waar je het jouwe van denkt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ja hoor hats!
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:28:

[...]

Dan lijkt het me goed als je voet bij stuk houdt, want als hij weigert iets te ondernemen blijft de situatie dus zoals hij is. En hoe lang ga je dan nog door?

En als je in therapie zit dan kan een goede therapeut ook wel iets doen met die negativiteit, daar prikt zo iemand wel doorheen. Wat ik wel eens gehoord heb in psychologenland en waar volgens mij veel waarheid in zit is dat boosheid (en sterke negativiteit) altijd iets anders maskeren, angst of verdriet. Of depressie. En daar zou hij iets mee moeten.Bij mijn man was het een depressie, en onverwerkte zaken uit het verleden die begonnen op te spelen toen hij zelf kinderen kreeg. Relatietherapie hebben we nooit in overweging genomen, want daar lag het niet aan. Hij moest er echt zelf wat mee, en het duurde inderdaad verdomde lang voor hij dat inzag. Maar toen hadden we ook wat, want door de hulp begon hij hier ook te praten en dat scheelde weer een jas voor het begrip van mijn kant.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:28:

[...]

Dan lijkt het me goed als je voet bij stuk houdt, want als hij weigert iets te ondernemen blijft de situatie dus zoals hij is. En hoe lang ga je dan nog door?

En als je in therapie zit dan kan een goede therapeut ook wel iets doen met die negativiteit, daar prikt zo iemand wel doorheen. Wat ik wel eens gehoord heb in psychologenland en waar volgens mij veel waarheid in zit is dat boosheid (en sterke negativiteit) altijd iets anders maskeren, angst of verdriet. Of depressie. En daar zou hij iets mee moeten.Klopt. Boosheid is een veilige emotie, maar daar ligt een andere emotie aan ten grondslag. Je wordt boos, omdat iets je raakt. Het is daarom ook altijd goed om te onderzoeken waarom je boos bent
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:33:

Waar kunnen we napraten over dingen die worden geschreven in Napraat? Opver andere topics kan ongezouten kritiek geleverd worden hier, mag dat ook wanneer wr hier iets geschreven wordt waar je het jouwe van denkt?Nou lucht je hart.

Waar kunnen we napraten over dingen die worden geschreven in Napraat? Opver andere topics kan ongezouten kritiek geleverd worden hier, mag dat ook wanneer wr hier iets geschreven wordt waar je het jouwe van denkt?Dat gebeurt toch al?
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 21:34:

[...]

Bij mijn man was het een depressie, en onverwerkte zaken uit het verleden die begonnen op te spelen toen hij zelf kinderen kreeg. Relatietherapie hebben we nooit in overweging genomen, want daar lag het niet aan. Hij moest er echt zelf wat mee, en het duurde inderdaad verdomde lang voor hij dat inzag. Maar toen hadden we ook wat, want door de hulp begon hij hier ook te praten en dat scheelde weer een jas voor het begrip van mijn kant.Fijn dat hij wel de kans heeft aangegrepen om iets met zijn issues te doen.
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:23:

Ennn wat als larva nu ketller was en ketller nu maackii??Weer een bewijs dat ik totaal niet goed ben in mensen herkennen na een nickchange. Ik meende je herkend te hebben, maar zat er helemaal naast.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:37:

[...]

Dat gebeurt toch al?Is dat zo? Ik vraag het me af.

Waar kunnen we napraten over dingen die worden geschreven in Napraat? Opver andere topics kan ongezouten kritiek geleverd worden hier, mag dat ook wanneer wr hier iets geschreven wordt waar je het jouwe van denkt?Ook hier?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Wie dacht jij dan dat Maackii was, MissJ?
Life is short. Eat dessert first.
Kom maar weer even binnenvallen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:MissJodiF schreef op 17 januari 2015 @ 21:38:

[...]

Weer een bewijs dat ik totaal niet goed ben in mensen herkennen na een nickchange. Ik meende je herkend te hebben, maar zat er helemaal naast.

Hahaha toen ik larva anonimiseerde (niet om proxies of gekke redenen), toen riepen vele; we herkenen je toch zo weer.

I proved them wrong (behalve die nu gaan zeggen:" ik wist het echt wel hoorrr" :p )
Hi Dot
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:40:

[...]

Hahaha toen ik larva anonimiseerde (niet om proxies of gekke redenen), toen riepen vele; we herkenen je toch zo weer.

I proved them wrong (behalve die nu gaan zeggen:" ik wist het echt wel hoorrr" :p )

Haha, ik wist het wel hoor!

(omdat je het zelf hebt verteld )
Ik denk wanneer iemand hier onomwonden een mening geeft over het huidige onderwerp (net zoals hier soms over andere topics wordt geschreven) hij of zij de hele Napraat-goegemeente over zich heen krijgt. En niet zo'n klein beetje ook
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:41:

[...]

Haha, ik wist het wel hoor!

(omdat je het zelf hebt verteld )Maar jij bent ook nog altijd mijn all time favorite!!
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:39:

[...]

Is dat zo? Ik vraag het me af.Het ligt er denk ik ook aan of je de behoefte hebt om je mening te geven. Ik zie zelf ook wel dingen hier voorbij komen die ik niet zo tof vind, maar dat laat ik meestal aan me voorbij gaan. Soms niet, maar dan spreek ik mensen ook wel aan op zaken die me niet bevallen. Maar niet zo hard als ik in sommige andere topics reageer, dat dan weer niet.
Ik wist dat wel hoor.
*knip*
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:38:

[...]

Fijn dat hij wel de kans heeft aangegrepen om iets met zijn issues te doen.

Ik ben daar inderdaad nog steeds heel blij mee, en ik hoop heel erg dat Gingers man het licht ook gaat zien.

Het is zo gemakkelijk he, om dan te roepen van 'ga dan weg'. Maar met een klein beetje medewerking van zijn kant hoeft dat helemaal niet, en dat lijkt me voor iedereen beter.
Waarom denk je dat hats?

Of ben je ieder aan het voorbereiden zodat er later wellicht gezegd kan worden: "zie nou wel"? Just my 2 cents.. No offence
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:43:

[...]

Maar jij bent ook nog altijd mijn all time favorite!! Ik voel me vereerd!
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:42:

Ik denk wanneer iemand hier onomwonden een mening geeft over het huidige onderwerp (net zoals hier soms over andere topics wordt geschreven) hij of zij de hele Napraat-goegemeente over zich heen krijgt. En niet zo'n klein beetje ookDat denk ik ook. Als hier iemand net zo zou reageren als bij topics over relaties die je soms leest. In de trant van het grapje dat ik eerder maakte.
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:40:

[...]

I proved them wrong (behalve die nu gaan zeggen:" ik wist het echt wel hoorrr" :p ) Larva? Dat wist ik dus echt niet. Dat je Ket was, natuurlijk wel.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven