Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 januari 2015 om 20:59
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 20:56:
Bella, niet bot hoor, je verwoordt het nog aardiger dan ikzelf momenteel kan.
Sorry, ik wil de napraat niet helemaal overnemen en deprimeren! Maar dank voor de knuffels, dat is fijn.Als we dit al niet meer kunnen doen met elkaar dan kun je napraat wat mij betreft wel opdoeken. Er wordt wel een geginnegapt over groepjes. Maar er is natuurlijk wel een vaste groep forummers die vaak op de napraat te vinden is. Dat wij dan dingen delen en elkaar steunen, daar zie ik niets verkeerds in.
Bella, niet bot hoor, je verwoordt het nog aardiger dan ikzelf momenteel kan.
Sorry, ik wil de napraat niet helemaal overnemen en deprimeren! Maar dank voor de knuffels, dat is fijn.Als we dit al niet meer kunnen doen met elkaar dan kun je napraat wat mij betreft wel opdoeken. Er wordt wel een geginnegapt over groepjes. Maar er is natuurlijk wel een vaste groep forummers die vaak op de napraat te vinden is. Dat wij dan dingen delen en elkaar steunen, daar zie ik niets verkeerds in.