Ik vertrek
zaterdag 17 januari 2015 om 21:52
zaterdag 17 januari 2015 om 21:53
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2015 @ 21:52:
Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven High Five!
Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven High Five!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 januari 2015 om 22:02
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2015 @ 21:52:
Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven Als jij de wodka meeneemt, neem ik de Jus d`orange mee.
Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven Als jij de wodka meeneemt, neem ik de Jus d`orange mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 januari 2015 om 22:10
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2015 @ 22:02:
[...]
Als jij de wodka meeneemt, neem ik de Jus d`orange mee.Altijd goed, en een paar mooie grote mannen om salsa mee te dansen .
[...]
Als jij de wodka meeneemt, neem ik de Jus d`orange mee.Altijd goed, en een paar mooie grote mannen om salsa mee te dansen .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 17 januari 2015 om 22:21
zaterdag 17 januari 2015 om 22:23
Eindje, denk dat je mij te kort hebt aangetikt hahahaha. Probeer anders mylenevalerie@hotmail.com als je wilt
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 januari 2015 om 22:23
zaterdag 17 januari 2015 om 22:32
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2015 @ 22:23:
[...]
Ohhh leuk, geen verplichtingen hoor lieverd. Ps, je hebt je instellingen zo staan bij je PB dat je niet kan ontvangen. Zie het extra icoontje van sommige hier, dan heb je staan dat je het ook van onbekenden ontvangt. Kan je aanpassen of even makkelijker mijn emailadres gebruiken
[...]
Ohhh leuk, geen verplichtingen hoor lieverd. Ps, je hebt je instellingen zo staan bij je PB dat je niet kan ontvangen. Zie het extra icoontje van sommige hier, dan heb je staan dat je het ook van onbekenden ontvangt. Kan je aanpassen of even makkelijker mijn emailadres gebruiken