Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Rasa* schreef op 17 januari 2015 @ 21:41:

Het is wel Hollandsche burgertruttigheid to the max hè? Je verwacht elk moment dat ze de spruitjes op gaat zetten...
Maar hebben ze nou daar nog wat sociale contacten naast hun dochter?
Nou ze hebben het wel leuk he
Handig om je geld uit te geven op terrasjes elders eten als je eigen bedrijf nog niet loopt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2015 @ 21:45:

Handig om je geld uit te geven op terrasjes elders eten als je eigen bedrijf nog niet loopt.Ze doen een marktonderzoek
Ze hebben totaal geen humor hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Groot gelijk even iets anders doen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nou ik weet t niet hoor...
Nou, oké...
Ik wil ook wel truttigheid in de zon.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Tot volgende week. Ga nu janken bij Robert
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Phoolan schreef op 17 januari 2015 @ 21:46:

[...]

Ze doen een marktonderzoek
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Nouschi schreef op 17 januari 2015 @ 21:48:

Tot volgende week. Ga nu janken bij Robert JankerT
Ze zij niet duur, maar met al die optionele kosten kom je nog duur uit.

Airco optioneel vind ik vreemd. Je kan de airco toch gewoon nuitzetten als je wilt.
Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2015 @ 21:52:

Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven High Five!

Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven Double high five!

Wat een dodelijk saaie mensen. Verschrikkelijke burgerlijke lui. Ik gooide er elke dag een fles vodka in....... Moest ik daar verblijven Als jij de wodka meeneemt, neem ik de Jus d`orange mee.
Thanx Lady's.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2015 @ 22:02:

[...]

Als jij de wodka meeneemt, neem ik de Jus d`orange mee.Altijd goed, en een paar mooie grote mannen om salsa mee te dansen .
MV,ik had je even "aangetikt" op Fb.
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2015 @ 22:10:

[...]

Altijd goed, en een paar mooie grote mannen om salsa mee te dansen .

Ik heb een cursus salsa gedaan

*ik kijk even*
Eindje, denk dat je mij te kort hebt aangetikt hahahaha. Probeer anders mylenevalerie@hotmail.com als je wilt
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2015 @ 22:21:

[...]

Ik heb een cursus salsa gedaan

*ik kijk even*Ohhh leuk, geen verplichtingen hoor lieverd.
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2015 @ 22:23:

[...]

Ohhh leuk, geen verplichtingen hoor lieverd. Ps, je hebt je instellingen zo staan bij je PB dat je niet kan ontvangen. Zie het extra icoontje van sommige hier, dan heb je staan dat je het ook van onbekenden ontvangt. Kan je aanpassen of even makkelijker mijn emailadres gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven