Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:33
zaterdag 17 januari 2015 om 22:33
zaterdag 17 januari 2015 om 22:35
Ik was al niet echt onder de indruk van het boek en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik van de film moet verwachten.
En dat terwijl ik toch echt wel van het dominantiespel hou. Maar ik las al dat er gefluisterd werd dat de film softer is dan het boek.
En dat terwijl ik toch echt wel van het dominantiespel hou. Maar ik las al dat er gefluisterd werd dat de film softer is dan het boek.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 januari 2015 om 22:35
zaterdag 17 januari 2015 om 22:43
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 22:32:
[...]Ik kan er naar spugen vanaf hier, is het dan ook niet een beetje van mij?
Alleen als je het volkslied kan meefluiten en 'les lacs du Connemara' helemaal kan meezingen. Dat laatste met bijbehorend zwaaien met servetten.
https://www.youtube.com/watch?v=l11GyqVu_-o
[...]Ik kan er naar spugen vanaf hier, is het dan ook niet een beetje van mij?
Alleen als je het volkslied kan meefluiten en 'les lacs du Connemara' helemaal kan meezingen. Dat laatste met bijbehorend zwaaien met servetten.
https://www.youtube.com/watch?v=l11GyqVu_-o
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:43
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 22:26:
[...]
Weljaat, Lommel mag blijven. Zetten we er een leuke palmboom op, kunnen de Nederlanders ook eens goedkoop vakantie vieren op een klein pesteilandje.Wat is de fascinatie met Lommel?
[...]
Weljaat, Lommel mag blijven. Zetten we er een leuke palmboom op, kunnen de Nederlanders ook eens goedkoop vakantie vieren op een klein pesteilandje.Wat is de fascinatie met Lommel?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:48
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 22:46:
[...]
Geen idee. Doornroosje wordt er ineens helemaal nationalistisch van, maar ik heb zelfs geen idee waar het ligt eerlijk gezegd.Ik ook niet . Tstad ist stad en al de rest is parking! (En ik woon op de parking )
[...]
Geen idee. Doornroosje wordt er ineens helemaal nationalistisch van, maar ik heb zelfs geen idee waar het ligt eerlijk gezegd.Ik ook niet . Tstad ist stad en al de rest is parking! (En ik woon op de parking )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.