Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 00:09
quote:Istar_ schreef op 17 januari 2015 @ 23:48:
[...]
Ik heb hem wel met Engelse ondertiteling gevonden.
O, ook goed ('t gaat erom dat geluid alleen lastig is ivm man die hier ook tv kijkt enzo)
Kun je anders een linkje per pb sturen?
[...]
Ik heb hem wel met Engelse ondertiteling gevonden.
O, ook goed ('t gaat erom dat geluid alleen lastig is ivm man die hier ook tv kijkt enzo)
Kun je anders een linkje per pb sturen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 januari 2015 om 00:25
quote:Guru Meditation is an error notice displayed by early versions of the Commodore Amiga computer when they crashed. It is analogous to the "Blue Screen Of Death" in Microsoft Windows operating systems, or a kernel panic in Unix. It has later been used as a message for unrecoverable errors elsewhere, such as Varnish, a reverse proxy, and HTTP accelerator,[1] and VirtualBox, a Hypervisor environment.[2]
zondag 18 januari 2015 om 00:33
LV, die guru van jou lijkt heel ontspannen, maar heb je de stand van die tenen gezien??!! Dat is niet zennn hoor! en ik kan het weten, want ik heb mijn schoenen uitgedaan en het geprobeerd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 januari 2015 om 00:42
Dat is een tuinkabouter die met de mode mee probeert te gaan, geen guru. (Ik ben zwanger van hem weet je nog, ik heb iets te verliezen hier)
En jij hebt ook je schoenen uitgetrokken begrijp ik?
(Ga nu snel naar bed voor jullie plaatjes van de spit gaan plaatsen)
En jij hebt ook je schoenen uitgetrokken begrijp ik?
(Ga nu snel naar bed voor jullie plaatjes van de spit gaan plaatsen)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 januari 2015 om 00:47
quote:yasmijn schreef op 18 januari 2015 @ 00:41:
Gadver.
En dan heb je ook eens een zaterdagavond zonder verplichtingen en dan wil je forummen en dan gaat zo'n enge guru je tegenhouden.
Nee, lachen is dat.
Belachelijk trouwens, altijd om 00.00 uur breekt hier de pleuris uit.Dat klopt wel ja. Je kunt er de klok op gelijk zetten.
Gadver.
En dan heb je ook eens een zaterdagavond zonder verplichtingen en dan wil je forummen en dan gaat zo'n enge guru je tegenhouden.
Nee, lachen is dat.
Belachelijk trouwens, altijd om 00.00 uur breekt hier de pleuris uit.Dat klopt wel ja. Je kunt er de klok op gelijk zetten.
zondag 18 januari 2015 om 00:48