Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 18:00
zondag 18 januari 2015 om 18:01
zondag 18 januari 2015 om 18:01
quote:hatsetats schreef op 18 januari 2015 @ 17:58:
[...]
maar zat ie alleen in zijn kruis te graaien of werd hij ook handtastelijk bij de dames?Nee hoor. Ik liep alleen maar over straat met mijn hand in mijn jaszak. Dat is niet eens in je kruis graaien. Kom nou zeg, ik ben een fatsoenlijke man hoor.
[...]
maar zat ie alleen in zijn kruis te graaien of werd hij ook handtastelijk bij de dames?Nee hoor. Ik liep alleen maar over straat met mijn hand in mijn jaszak. Dat is niet eens in je kruis graaien. Kom nou zeg, ik ben een fatsoenlijke man hoor.
zondag 18 januari 2015 om 18:03
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2015 @ 18:01:
[...]
Nee hoor. Ik liep alleen maar over straat met mijn hand in mijn jaszak. Dat is niet eens in je kruis graaien. Kom nou zeg, ik ben een fatsoenlijke man hoor.
Ik vroeg het alleen maar
Of het vulgair was weet ik niet want niet gelezen dus geen mening.
[...]
Nee hoor. Ik liep alleen maar over straat met mijn hand in mijn jaszak. Dat is niet eens in je kruis graaien. Kom nou zeg, ik ben een fatsoenlijke man hoor.
Ik vroeg het alleen maar
Of het vulgair was weet ik niet want niet gelezen dus geen mening.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 18 januari 2015 om 18:09
quote:ThunderassMan schreef op 18 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Hoezo? Geldt hier soms geen vrijheid van meningsuiting?
*gaat klaarzitten voor klein relletje*
Ja ja, maar je durfde mij pas uit te dagen nadat ik had geschreven dat ik er vandoor was.
*insert smiley met knuppel die ik zelf nog niet mag plaatsen*
[...]
Hoezo? Geldt hier soms geen vrijheid van meningsuiting?
*gaat klaarzitten voor klein relletje*
Ja ja, maar je durfde mij pas uit te dagen nadat ik had geschreven dat ik er vandoor was.
*insert smiley met knuppel die ik zelf nog niet mag plaatsen*
zondag 18 januari 2015 om 18:12
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2015 @ 18:01:
[...]
Als je gewoon met je handen in je zakken loopt kun je je piemel niet kneden.
En ik vind niet dat het topic weg moest, maar ik vind het wel bijzonder onfatsoenlijk om piemelspelend achter vrouwen aan te lopen.
[...]
Als je gewoon met je handen in je zakken loopt kun je je piemel niet kneden.
En ik vind niet dat het topic weg moest, maar ik vind het wel bijzonder onfatsoenlijk om piemelspelend achter vrouwen aan te lopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 januari 2015 om 18:13
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2015 @ 17:54:
Ik schreef niet dat ik met mijn blote knuppel over straat liep. Wat denken jullie wel. Maar blijkbaar kunnen mensen weinig hebben van mij.
Ik heb even gegoogled op je topic en dan kun je de OP nog lezen.
Jij schreef dat je lekker in je piemel liep te knijpen terwijl je achter leuke vrouwtjes aan liep en je fantasie er flink op los liet.
En je voelde al aankomen dat het verwijderd zou worden, want je hebt zelfs de Mod aangesproken in je OP.
Gezien het verhaal en het feit dat je zelf ook wel verwachtte dat het zou worden verwijderd vind ik het dus wel redelijk dat ze het hebben verwijderd 'wegens vulgair'.
Ik schreef niet dat ik met mijn blote knuppel over straat liep. Wat denken jullie wel. Maar blijkbaar kunnen mensen weinig hebben van mij.
Ik heb even gegoogled op je topic en dan kun je de OP nog lezen.
Jij schreef dat je lekker in je piemel liep te knijpen terwijl je achter leuke vrouwtjes aan liep en je fantasie er flink op los liet.
En je voelde al aankomen dat het verwijderd zou worden, want je hebt zelfs de Mod aangesproken in je OP.
Gezien het verhaal en het feit dat je zelf ook wel verwachtte dat het zou worden verwijderd vind ik het dus wel redelijk dat ze het hebben verwijderd 'wegens vulgair'.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 januari 2015 om 18:21
quote:Fangtasia schreef op 18 januari 2015 @ 18:17:
MissI, wat is er veranderd in de inbox? Volgens mij is deze sinds 'het nieuwe' forum toch zo?
Voorheen was het een zooitje qua layout, zeker als je pb-wisselingen van meerdere pagina's had.
Nu is het gewoon heel overzichtelijk, prima leesbaar allemaal.
MissI, wat is er veranderd in de inbox? Volgens mij is deze sinds 'het nieuwe' forum toch zo?
Voorheen was het een zooitje qua layout, zeker als je pb-wisselingen van meerdere pagina's had.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 januari 2015 om 18:26
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 18:21:
[...]
Dan heb ik het vast niet gemerkt door de weinige pb's
Al denk ik dat dadelijk mijn inbox overloopt van boze posts van een niet nader te noemen eitje.
[...]
Dan heb ik het vast niet gemerkt door de weinige pb's
Al denk ik dat dadelijk mijn inbox overloopt van boze posts van een niet nader te noemen eitje.
zondag 18 januari 2015 om 18:26
zondag 18 januari 2015 om 18:30
Willem, wat jij met je geslachtsdelen uitspookt op straat zal me eerlijk gezegd jeuken, zo lang niemand er maar last van heeft. Maar voor mij verloor je je geloofwaardigheid (zo die er al was), toen je begon te zeuren over dat er altijd de raarste topics worden geopend op seks en waarom ze dan nu ineens zo moeilijk deden, snik snik boehoehoeh. Ik schreef het daar al, maar hier dan nog maar een keer: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg. Die niet aflatende stroom van zure 'wat een stom forum is dit toch' topics wordt echt heel erg vermoeiend.
zondag 18 januari 2015 om 18:31
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 januari 2015 @ 18:30:
Willem, wat jij met je geslachtsdelen uitspookt op straat zal me eerlijk gezegd jeuken, zo lang niemand er maar last van heeft. Maar voor mij verloor je je geloofwaardigheid (zo die er al was), toen je begon te zeuren over dat er altijd de raarste topics worden geopend op seks en waarom ze dan nu ineens zo moeilijk deden, snik snik boehoehoeh. Ik schreef het daar al, maar hier dan nog maar een keer: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg. Die niet aflatende stroom van zure 'wat een stom forum is dit toch' topics wordt echt heel erg vermoeiend.Ik had al een slotje op dit onderwerp geplaatst.
Willem, wat jij met je geslachtsdelen uitspookt op straat zal me eerlijk gezegd jeuken, zo lang niemand er maar last van heeft. Maar voor mij verloor je je geloofwaardigheid (zo die er al was), toen je begon te zeuren over dat er altijd de raarste topics worden geopend op seks en waarom ze dan nu ineens zo moeilijk deden, snik snik boehoehoeh. Ik schreef het daar al, maar hier dan nog maar een keer: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg. Die niet aflatende stroom van zure 'wat een stom forum is dit toch' topics wordt echt heel erg vermoeiend.Ik had al een slotje op dit onderwerp geplaatst.