Seniorengeluk
zondag 18 januari 2015 om 14:40
Hallo, waarom moet ik hier links een banner op het forum zien van iets dat 'Seniorengeluk' heet? Speciaal voor 50-plussers. Wie denken jullie wel dat ik ben? Een of andere uitgebluste oude man? Hallo zeg, ik neuk nog met vrouwtjes die 50- zijn. Ik heb helemaal geen seniorengeluk nodig. Wat een ontzettend grove en minachtende reclames laten jullie op mij los. Doe dat lekker bij Margriet ofzo.
zondag 18 januari 2015 om 15:34
zondag 18 januari 2015 om 16:35
zondag 18 januari 2015 om 16:37
zondag 18 januari 2015 om 16:40
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2015 @ 15:30:
Zou ik mij vervelen omdat ik af en toe een berichtje op het forum achterlaat? Kom nou zeg. Dan zouden al die mensen hier zich vervelen?
En nee, ik ben geen vrouw maar een man. Een echte man.Tuurlijk, die zichzelf loopt te masseren als hij in een winkelstraat loopt. Hoe sneu wil je zijn.
Zou ik mij vervelen omdat ik af en toe een berichtje op het forum achterlaat? Kom nou zeg. Dan zouden al die mensen hier zich vervelen?
En nee, ik ben geen vrouw maar een man. Een echte man.Tuurlijk, die zichzelf loopt te masseren als hij in een winkelstraat loopt. Hoe sneu wil je zijn.
maandag 19 januari 2015 om 10:53
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2015 @ 14:53:
Wat ik bedoel is dat ik net zo jong als Rob de Nijs wil lijken en dat ik dus niet op dit soort advertenties zit te wachten. Die bevestigen namelijk mijn leeftijd en daar raakt ik behoorlijk van in de war.
In google chrome kun je rechts bovenin (bij die drie streepjes) kiezen voor de optie 'nieuw incognito venster' . Dan surf je anoniem.
Of je installeert een goede addblocker. Ik heb helemaal geen advertenties.
Wat ik bedoel is dat ik net zo jong als Rob de Nijs wil lijken en dat ik dus niet op dit soort advertenties zit te wachten. Die bevestigen namelijk mijn leeftijd en daar raakt ik behoorlijk van in de war.
In google chrome kun je rechts bovenin (bij die drie streepjes) kiezen voor de optie 'nieuw incognito venster' . Dan surf je anoniem.
Of je installeert een goede addblocker. Ik heb helemaal geen advertenties.