Preston palace

19-01-2015 13:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij denken erover na om in de voorjaarsvakantie 2/3 dagen naar preston palace te gaan met onze kinderen van 9&6, iemand ervaringen?
Ja. Wel van een paar jaar geleden.

Leuk zwembad en activiteiten.

Maar het is een (vr) eetschuur qua eten.
Not my circus, not my monkeys
1 x geweest. Op uitnodiging en niet zelf betaald, want hou niet van dit soort concepten. Maar de kinderen hebben genoten.
Ik ben er een dagje geweest een aantal jaren geleden. Ik vond het echt een verschrikking.

Druk, vies eten en veel ordinair en a sociaal publiek.

Mijn kinderen ( toen 12 en 15) vonden het overigens wel erg leuk.
Jaren geleden met de familie geweest. Ik vond het vooral duur.

Het zwembad is wel leuk. Voor de rest is het erg druk, wij konden toen steeds nergens bij (kegelen enzo). Ach ja, ik wil er in elk geval niet meer naar toe.
Mijn kinderen van 8 en 5 vinden het geweldig, die gaan er elk jaar een paar dagen heen met oma. Mijn schoonouders zijn er ook helemaal weg van namelijk.

Ik vind het zelf helemaal niks, het zwembad is wel mooi, maar ik hou niet zo van dat binnen rondhangen en maar eten en drinken en activiteiten doen. Gelukkig hoef ik er meestal niet heen, haha.
..
Leuk voor alle leeftijden.
Voor 2 dagen en de belevenis wel een keer leuk. Voor volwassenen is de cafestraat 's avonds erg gezellig, maar daar kom je met jonge kinderen misschien niet aan toe? Voor de kids is de indoorkermis, het zwembad en overal eten en drinken pakken natuurlijk een waar paradijs. Voor het geld dat je eraan uitgeeft zou ik nu misschien iets anders overwegen...
Wij gingen altijd naar de bioscoop in preston palace. Film kijken en onbeperkt drinken. Had je telefoon voor je staan. Mag ik 4 bier..hik.
Gruwelijk.
Meneer Tats ging daar nogal eens met vrienden naar toe. Zuipen en vreten en nog meer zuipen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dit zijn juist de dingen waar ik mijn kinderen tegen wens te beschermen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
De kinderen hebben er weleens een feestje gehad, niet mijn ding en ook nog eens erg duur. Kinderen vonden het wel leuk.
Je kinderen beschermen tegen een leuk weekend? Apart
quote:fbjewel schreef op 19 januari 2015 @ 15:20:

Je kinderen beschermen tegen een leuk weekend? ApartHet punt is nou juist denk ik dat niet iedereen hier dezelfde definitie van een leuk weekend heeft ;)
quote:saaaaar81 schreef op 19 januari 2015 @ 15:02:

Dit zijn juist de dingen waar ik mijn kinderen tegen wens te beschermen.Naaaaaah, jij gunt ze ook niks
Jaren geleden eens geweest, kon er niet echt onderuit, was een vrijgezellenfeest. Afschuwelijk, nooit weer. Vooral die kroegenstraat in de avond, verschrikkelijke ervaring. We waren dus met een groep dames, waarvan een paar enorm mooi zijn. Maar daar hebben de heren daar nogal moeite mee, een dame is echt de hele avond lastig gevallen. We hebben echt enorme ruzies gehad daar en ook echt mannen hardhandig van haar weg moeten duwen, echt te absurd voor woorden, nog nooit zoiets mee gemaakt.
Er komt een euh...hoe zal ik dat zeggen, een speciaal soort publiek.
Ik lees steeds meer redenen om daar eens een kijkje te gaan nemen..
Pissen in de wasbak, kotsen op de gang. Gezellig hoor.
En zo op de site te zien is het ook niet echt goedkoop..
quote:yasmijn schreef op 19 januari 2015 @ 15:44:

Er komt een euh...hoe zal ik dat zeggen, een speciaal soort publiek.

Ik vond het er altijd heel leuk

Ben er meerdere keren geweest. Laatste keer nu zo'n 14 jaar terug, denk ik.
Later is nu
Heb de zooover recensies gelezen, zijn ook niet al te best.

Ben bang dat ik net als in center parcs500 euro betaal voor een oud uitgewoond huisje(kamer), met slecht eten.

En al die verhalen over dronken jeugd, Brrrr ga op zoek naar iets anders.
quote:lattemachiato schreef op 19 januari 2015 @ 15:28:

Jaren geleden eens geweest, kon er niet echt onderuit, was een vrijgezellenfeest. Afschuwelijk, nooit weer. Vooral die kroegenstraat in de avond, verschrikkelijke ervaring. We waren dus met een groep dames, waarvan een paar enorm mooi zijn. Maar daar hebben de heren daar nogal moeite mee, een dame is echt de hele avond lastig gevallen. We hebben echt enorme ruzies gehad daar en ook echt mannen hardhandig van haar weg moeten duwen, echt te absurd voor woorden, nog nooit zoiets mee gemaakt.Ik vind het wel apart dat het dan aan de locatie ligt en niet aan de mensen, die je in principe natuurlijk overal tegen kunt komen?
Later is nu
quote:yasmijn schreef op 19 januari 2015 @ 15:44:

Er komt een euh...hoe zal ik dat zeggen, een speciaal soort publiek.Mijn innertokkie wil dat graag allemaal een keer meemaken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven