Ervaringen pabo.nl
maandag 19 januari 2015 om 17:16
quote:marana schreef op 19 januari 2015 @ 17:14:
Ik heb een stel prima bh's gekocht bij pabo.nl met zo'n groupon actie (er was toen ook nog eens een bh-actie op pabo, lekker gecombineerd )
Merk was Besired volgens mij, en dan de grote maten collectie (maat 75D zit mij prima).
Das goed om te horen, dat gaat dus prima met groupon?
Levering etc ook tevreden over?
Ik heb een stel prima bh's gekocht bij pabo.nl met zo'n groupon actie (er was toen ook nog eens een bh-actie op pabo, lekker gecombineerd )
Merk was Besired volgens mij, en dan de grote maten collectie (maat 75D zit mij prima).
Das goed om te horen, dat gaat dus prima met groupon?
Levering etc ook tevreden over?
maandag 19 januari 2015 om 17:48
maandag 19 januari 2015 om 17:50
Één keer wat besteld, ging prima. Op zaterdag besteld geloof ik en op maandag kwam het binnen in een doos, alles netjes verpakt. Was zoals gezegd wel slutty maar dat zocht ik ook De maten zijn inderdaad S-M-L en dergelijke maar mijn "pakje" in maat S paste ik prima terwijl ik qua broeken altijd maat 32 heb.
---
maandag 19 januari 2015 om 17:55
quote:diana_banana schreef op 19 januari 2015 @ 17:48:
Het grote nadeel vind ik de maten van de setjes.
S/M M/L etc.
Ik ben petite en val dus nergens tussen. Maar het kan voor een ander weer een voordeel zijn.
Levering niets op aan te merken. Maar eh. Voor alledaagse kleding zou ik niet voor een erotische webshop kiezen.Kwam er zelf ook pas later achter, was allereerst voornamelijk opzoek naar BH's
Het grote nadeel vind ik de maten van de setjes.
S/M M/L etc.
Ik ben petite en val dus nergens tussen. Maar het kan voor een ander weer een voordeel zijn.
Levering niets op aan te merken. Maar eh. Voor alledaagse kleding zou ik niet voor een erotische webshop kiezen.Kwam er zelf ook pas later achter, was allereerst voornamelijk opzoek naar BH's