Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 januari 2015 om 20:28
maandag 19 januari 2015 om 20:31
quote:Solomio schreef op 19 januari 2015 @ 19:50:
[...]
Ja, mss is mijn praaivussie aan gort, nou ja, dat was toch al zo.
Oudste vindt jouw nick gaaf en vroeg of jij leuk was. Zei ik dat hij je kende. Maar dat weet hij niet meer (geheugen van een goudvis dat kind).Haha, wat leuk die belangstelling! Ik neem het hem niet kwalijk hoor, dat hij het niet meer weet. Het is nou ook weer niet alsof we uuuuren hebben zitten praten en het is al een jaar of vijf geleden. Het probleem is meer dat ik een geheugen heb als een ijzeren pot voor mensen. In dit geval is dat leuk (want je zoon is leuk) maar soms is het ook lastig .
[...]
Ja, mss is mijn praaivussie aan gort, nou ja, dat was toch al zo.
Oudste vindt jouw nick gaaf en vroeg of jij leuk was. Zei ik dat hij je kende. Maar dat weet hij niet meer (geheugen van een goudvis dat kind).Haha, wat leuk die belangstelling! Ik neem het hem niet kwalijk hoor, dat hij het niet meer weet. Het is nou ook weer niet alsof we uuuuren hebben zitten praten en het is al een jaar of vijf geleden. Het probleem is meer dat ik een geheugen heb als een ijzeren pot voor mensen. In dit geval is dat leuk (want je zoon is leuk) maar soms is het ook lastig .