sunshower
maandag 19 januari 2015 om 20:28
We zijn ons aan het oriënteren op een nieuwe badkamer en al googelend kwam ik de sunshower tegen. Lijkt me heerlijk, vooral dat infrarood tijdens het douchen, zonnebank hoeft dan weer niet zo nodig voor mij.
Wie heeft er ervaring met de sunshower of bestaat er iets vergelijkbaars met alleen infrarood? Ben benieuwd!
Wie heeft er ervaring met de sunshower of bestaat er iets vergelijkbaars met alleen infrarood? Ben benieuwd!
maandag 19 januari 2015 om 20:41
De sunshower is wel geinig. Heb er een week gebruik van gemaakt in een vakantiehuis. Had niet het idee dat het echt iets deed, maar het voelde lekker luxe. Heb wel een beetje staan klooien want wilde steeds mijn ogen dicht houden tijdens het douchen, daardoor greep ik nogal mis op de shampoo en douchegel en duurde het allemaal veel langer. Dus ja, het zal niet alleen in aanschaf maar ook in gebruik een stuk duurder zijn.
maandag 19 januari 2015 om 21:39
Ik heb nog even zitten lezen en op de site van sunshower staat tussen de 3 en 6 cent aan energie per keer (10 minuten), valt me mee.
Bollinger, haha, ja er staat dat je als je de zonnebank gebruikt je met een brilletje moet douchen.... Met infrarood is het toch niet nodig om je ogen dicht te doen? Ik vind dat infrarood in de sauna echt heerlijk dus het leek me wel wat in mijn eigen badkamer.
hmm ik ga nog eens verder zoeken naar recensies...
Bollinger, haha, ja er staat dat je als je de zonnebank gebruikt je met een brilletje moet douchen.... Met infrarood is het toch niet nodig om je ogen dicht te doen? Ik vind dat infrarood in de sauna echt heerlijk dus het leek me wel wat in mijn eigen badkamer.
hmm ik ga nog eens verder zoeken naar recensies...