Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 20 januari 2015 om 17:16
dinsdag 20 januari 2015 om 17:54
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 17:34:
Wat fijn, dat moet voor iedereen wel een opluchting zijn!
'We' * kuch* denken dat terug komen naar ons zh èn de bijzondere aktie van een paar collega's heeft geholpen
Ik sprak haar zoon kort vanmiddag, was ook erg blij. Voor hem en zijn vader ( zoon woont nu tijdelijk bij zijn vader) wordt ook goed gezorgd: buren zorgen voor warm eten enzo.
Ja, dit is wel een opluchting.
Wat fijn, dat moet voor iedereen wel een opluchting zijn!
'We' * kuch* denken dat terug komen naar ons zh èn de bijzondere aktie van een paar collega's heeft geholpen
Ik sprak haar zoon kort vanmiddag, was ook erg blij. Voor hem en zijn vader ( zoon woont nu tijdelijk bij zijn vader) wordt ook goed gezorgd: buren zorgen voor warm eten enzo.
Ja, dit is wel een opluchting.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 20 januari 2015 om 18:21
Wat fijn Suus!
Ik heb me de tandjes verveeld vanmiddag. Praatje van het management, met een uren durende powerpointpresentatie vol spelfouten, veel akelig managementjargon en slechte grappen en een ongelooflijk badinerende houding naar de wasdames ('als we een woord gebruiken dat je niet begrijpt, vraag het dan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kinderen!')
Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .
Ik heb me de tandjes verveeld vanmiddag. Praatje van het management, met een uren durende powerpointpresentatie vol spelfouten, veel akelig managementjargon en slechte grappen en een ongelooflijk badinerende houding naar de wasdames ('als we een woord gebruiken dat je niet begrijpt, vraag het dan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kinderen!')
Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .
dinsdag 20 januari 2015 om 18:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 18:21:
Wat fijn Suus!
Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .Oef! Bied jezelf aan als kwaliteitsmanager
Wat fijn Suus!
Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .Oef! Bied jezelf aan als kwaliteitsmanager
dinsdag 20 januari 2015 om 18:29
LV, dat vond ik ook altijd zo vervelend! Die uren dat je moest luisteren naar één of andere uiteenzetting die absoluut niets bijdroeg aan het beter functioneren op je werk. Ik had zo'n hekel aan al die vergaderingen waarvan ik niets leerde. Ik vrees dat dat in bijna alle bedrijven voorkomt.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 20 januari 2015 om 18:40
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 18:21:
Wat fijn Suus!
Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .Vraag en hand-out om het thuis nog even door te nemen en koop een rode pen.
Wat fijn Suus!
Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .Vraag en hand-out om het thuis nog even door te nemen en koop een rode pen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 20 januari 2015 om 19:46
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 19:39:
Hallo, hallo hallo hallo! Waar is iedereen?
Gaap.
Gelukkig heb ik van de week nog een stapel libelles van mijn tante gekregen.
Ik ben er wel, maar heb niet zo veel te melden!
Suzannesuus, wat fijn dat het beter gaat met je collega!
En LV erg altijd zulke presentaties. Weet nog wel van mijn tijd bij de bank, gelukkig waren die altijd foutloos. Scheelt een hoop ergenis!
Hallo, hallo hallo hallo! Waar is iedereen?
Gaap.
Gelukkig heb ik van de week nog een stapel libelles van mijn tante gekregen.
Ik ben er wel, maar heb niet zo veel te melden!
Suzannesuus, wat fijn dat het beter gaat met je collega!
En LV erg altijd zulke presentaties. Weet nog wel van mijn tijd bij de bank, gelukkig waren die altijd foutloos. Scheelt een hoop ergenis!
dinsdag 20 januari 2015 om 19:49