Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemiddag, even bovengekomen om adem te happen.

Elfje, fijne vakantie?

Istar, zorg goed voor jezelf, niemand is erbij gebaat als je te vroeg weer gaat werken.

Bella, veel plezier bij het feest.

OLLA, always good to see you.
Haai! Zijn er highlights die ik gemist heb?

Wat is het weer een feest met alle fetisjes vandaag!
Wat voor aanbieding?
Yeah!

Mijn collega maakt het beter! Zo fijn om te zien. Ze gaat van de ICU af en dat gaat veel schelen voor haar.

De plastisch chirurgen gaan er nog een hele klus aan hebben maar ze is in ieder geval aan de beterende hand.
Je bent zelf een theepot
Wat een goed nieuws Suus!
Wat fijn, dat moet voor iedereen wel een opluchting zijn!
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 17:34:

Wat fijn, dat moet voor iedereen wel een opluchting zijn!

'We' * kuch* denken dat terug komen naar ons zh èn de bijzondere aktie van een paar collega's heeft geholpen

Ik sprak haar zoon kort vanmiddag, was ook erg blij. Voor hem en zijn vader ( zoon woont nu tijdelijk bij zijn vader) wordt ook goed gezorgd: buren zorgen voor warm eten enzo.

Ja, dit is wel een opluchting.
Je bent zelf een theepot
Wat goed om te horen Suus!

Bella, gefeliciteerd met je moeder.
Wat fijn Suus!

Ik heb me de tandjes verveeld vanmiddag. Praatje van het management, met een uren durende powerpointpresentatie vol spelfouten, veel akelig managementjargon en slechte grappen en een ongelooflijk badinerende houding naar de wasdames ('als we een woord gebruiken dat je niet begrijpt, vraag het dan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kinderen!')

Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .
Wat fijn, Suus!

Doe maar rustig aan, Istar. Als je zo moe bent, lijkt donderdag terug gaan werken wat vroeg, denk ik.

(Ik schrijf het even hier, anders krijg ik in Het Paleis naar mijn voeten )
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 18:21:

Wat fijn Suus!

Ik heb me de tandjes verveeld vanmiddag. Praatje van het management, met een uren durende powerpointpresentatie vol spelfouten, veel akelig managementjargon en slechte grappen en een ongelooflijk badinerende houding naar de wasdames ('als we een woord gebruiken dat je niet begrijpt, vraag het dan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kinderen!')

Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .Oef! Bied jezelf aan als kwaliteitsmanager
Goed nieuws Suus!
LV, dat vond ik ook altijd zo vervelend! Die uren dat je moest luisteren naar één of andere uiteenzetting die absoluut niets bijdroeg aan het beter functioneren op je werk. Ik had zo'n hekel aan al die vergaderingen waarvan ik niets leerde. Ik vrees dat dat in bijna alle bedrijven voorkomt.
Life is short. Eat dessert first.
Fijn suus!
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 18:21:

Wat fijn Suus!

Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .Vraag en hand-out om het thuis nog even door te nemen en koop een rode pen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Suus, fijn nieuws!

Hier gaat het zo-zo. Druk met werk, dus weinig nadenktijd. Is even niet zo erg eigenlijk.
Daar is werk soms echt goed voor, als je niet zoveel met andere dingen bezig wil zijn.
Hallo, hallo hallo hallo! Waar is iedereen?

Gaap.

Gelukkig heb ik van de week nog een stapel libelles van mijn tante gekregen.
Sorry hoor, ik zat met een hapje en een drankje te genieten van het topic 'Groene Afscheiding'.

Ben oesters aan het eten? Slurp, slurp?
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 19:39:

Hallo, hallo hallo hallo! Waar is iedereen?

Gaap.

Gelukkig heb ik van de week nog een stapel libelles van mijn tante gekregen.

Ik ben er wel, maar heb niet zo veel te melden!

Suzannesuus, wat fijn dat het beter gaat met je collega!

En LV erg altijd zulke presentaties. Weet nog wel van mijn tijd bij de bank, gelukkig waren die altijd foutloos. Scheelt een hoop ergenis!
Zo schattig, topic van een mannelijke maagd van 23 die bezorgd is of een spiraaltje wel echt veilig is.
Ik heb ook niet veel te melden Sandt.

Vandaag een gesprek gehad op mijn werk en ik hoor volgende week of ik mee mag doen met een leuk, spannend project. Zou het wel graag willen!
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 19:44:

Sorry hoor, ik zat met een hapje en een drankje te genieten van het topic 'Groene Afscheiding'.Dat heb ik maar niet geopend!
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 19:47:

Ik heb ook niet veel te melden Sandt.

Vandaag een gesprek gehad op mijn werk en ik hoor volgende week of ik mee mag doen met een leuk, spannend project. Zou het wel graag willen!Spannend, daar had je het pas ook al over! Tipje van de sluier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven