Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 20:27:

[...]

Ik viel daar toch al genoeg op, want ik wist zo maar zonder uitgebreide Jip en Janneke-uitleg wat ze bedoelden met LEAN en mijn voorbeelden waren ook nog eens een stuk duidelijker dan die van hun .

Pas maar op, straks word je nog gevraagd om aan het management mee te doen.

Of een verandertraject te gaan leiden.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:28:

[...]

Ik vind het ook nogal achterlijk. Dat soort informatie ga je toch niet op een forum zoeken.Ach, het is beter dan dat ie de boeren maar laat dorsen en uiteindelijk een sliert ongeplande kinderen achterlaat en zelf kan kwartetten met zijn SOA's.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 20:29:

[...]

Wordt er voorlichting gegeven op middelbare scholen?

Wat ik me herinner is dat er bij ons vroeger vooral veel gegiecheld werd.

Mijn zoons hebben zelfs geoefend met het omdoen van condooms.

Maar een opmerking als " zou het spiraal het nog wel doen want ze bloedt niet " vind ik wel zo dom.... Als je dan dom-logisch redeneert dan is ze ofwel zwanger of het is een superkrachtig spiraal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 20:29:

[...]

Wordt er voorlichting gegeven op middelbare scholen?

Wat ik me herinner is dat er bij ons vroeger vooral veel gegiecheld werd.Tot vervelens toe. Mijn dochter zit nu in de derde en heeft tot nu toe ieder jaar voorlichting gehad, compleet met ranzige plaatjes van druipers en zo. En ze weet intussen beter hoe een zwangerschapstest werkt dan ik.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:30:

[...]

Dat zijn dan heel gevoelige piemeltjes. Heb er tien jaar één gehad en voelde die dingen zelf niet eens.

Oh ik kan de draadjes ook voelen hoor.

En het schijnt dat als de spiraal net gezet is de draadjes net geknipt dat die best even scherp kunnen zijn (maar dan zijn ze wat te lang)

Bij opwinding wordt je baarmoederhals ook langer (of hoger?) toch? Als het goed is zitten ze dan te hoog om te botsen.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:30:

[...]

Dat zijn dan heel gevoelige piemeltjes..

Of hele grote piemels.

Of hele lange draadjes.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 20:30:

[...]

Pas maar op, straks word je nog gevraagd om aan het management mee te doen.

Of een verandertraject te gaan leiden. Gelukkig ben ik maar uitzendkracht
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 20:31:

[...]

Ach, het is beter dan dat ie de boeren maar laat dorsen en uiteindelijk een sliert ongeplande kinderen achterlaat en zelf kan kwartetten met zijn SOA's.Hij durft waarschijnlijk al niet meer, want de eerste mijn-tante-heeft-een-kind-want-haar-spiraal-viel-er-zomaar-uit zijn gearriveerd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 20:34:

[...]

Of hele grote piemels.

Of hele lange draadjes.Het zijn nylon draadjes he, geen ijzeren staven.
Wat een onnozel topic. Lichten de ouders van tegenwoordig niet meer voor? Zelfs mijn 11 jarige weet beter hoe het zit dan die TO.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:37:

[...]

Het zijn nylon draadjes he, geen ijzeren staven.Jij zou geprik van nylon draadjes op een heel gevoelig plekje niet vervelend vinden? Ook niet als het er van ging bloeden?
Mooie zin in de OPquote:Seks maakt ook een onderdeel uit van onze relatie.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:37:

[...]

Het zijn nylon draadjes he, geen ijzeren staven.Jij hebt vast geen piemel
Ik heb het 1x gehad dat iemand van me afvloog ivm stekende draadjes. En op al die keren dat ik seks heb gehad is dat verwaarloosbaar
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 20:48:

[...]

Jij zou geprik van nylon draadjes op een heel gevoelig plekje niet vervelend vinden? Ook niet als het er van ging bloeden?Ik zet mijn vraagtekens bij die van-horen-zeggen-verhalen.
quote:Bieb2.0 schreef op 20 januari 2015 @ 20:49:

Mooie zin in de OP

[...]

Keurig toch? Stuk beter te lezen dan dat piemelkneedgeneuzel van Willumpie.
quote:Bieb2.0 schreef op 20 januari 2015 @ 20:50:

[...]

Jij hebt vast geen piemel Klopt, wel een spiraal gehad. Die twee gaan meestal niet samen.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:51:

[...]

Ik zet mijn vraagtekens bij die van-horen-zeggen-verhalen.Ik heb ook even in het topic gelezen. Je (en annelaure ook) lijkt wat last van je hormonen te hebben Wat een kinderachtig gekissebis over woordjes daar.
quote:Bieb2.0 schreef op 20 januari 2015 @ 20:53:

[...]

Ik heb ook even in het topic gelezen. Je (en annelaure ook) lijkt wat last van je hormonen te hebben Wat een kinderachtig gekissebis over woordjes daar.Toe maar, van mijn hormonen nog wel.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:51:

[...]

Ik zet mijn vraagtekens bij die van-horen-zeggen-verhalen.Ik heb het rl meegemaakt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 20:52:

[...]

Keurig toch? Stuk beter te lezen dan dat piemelkneedgeneuzel van Willumpie. Ja heel keurig. Stel me zo voor dat de seks dan ook heel keurig is.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 20:52:

[...]

Keurig toch? Stuk beter te lezen dan dat piemelkneedgeneuzel van Willumpie.Ja, die heeft ook weer een 'interessant' topic.
Wij hebben nooit echt seksuele voorlichting gehad op school. Alleen in de tweede bij biologie een hoofdstuk over voortplanting en dergelijke. De bos schaamhaar van de bevallende vrouw op de film zal ik nooit vergeten, dat kon je serieus vlechten. Iedereen had een 9 of hoger voor de toets, prachtig onderwerp om je cijfer op te halen
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 18:21:

Wat fijn Suus!

Ik heb me de tandjes verveeld vanmiddag. Praatje van het management, met een uren durende powerpointpresentatie vol spelfouten, veel akelig managementjargon en slechte grappen en een ongelooflijk badinerende houding naar de wasdames ('als we een woord gebruiken dat je niet begrijpt, vraag het dan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kinderen!')

Maar goed, we hebben het weer overleefd en geld is geld .Welk doel had de presentatie?
Je bent zelf een theepot
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 21:00:

[...]

Ja, die heeft ook weer een 'interessant' topic.Niks van gemerkt. Willum staat bij mij onder de mentale negeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven