Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Denk maar aan New York en alle mooie dingen die je daar gaat zien en leuke dingen die je gaat doen.

Musea? Winkels? Lekker eten?
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 11:19:

Controle. En misselijk omdat ik heel erg bang ben.Denk aan leuke dingen! Controle is maar een paar minuten. Goed te vullen met je ogen dicht aan New York denken!
Istar, hier wat afleiding.

Life is short. Eat dessert first.
Istar, kijk ook even in Het Paleis.
Feeksje1977 in "Hoe denken vrouwen van 60-70 jaar oud?"

Snel voordat ie weg is.
Man heeft een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een gesprek en verwijzing, wil graag dat ik meega. Ben benieuwd. Is in ieder geval stap 1.
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 12:07:

Man heeft een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een gesprek en verwijzing, wil graag dat ik meega. Ben benieuwd. Is in ieder geval stap 1.Dat is heel goed !
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 11:20:

[...]

Komt goed Istar, het duurt echt maar eventjes.

Heb je een fijne tandarts?

Een nieuwe tandarts en ze is fijn en lief en geduldig!

Ze heeft beloofd niets te doen vandaag en dat heeft ze ook niet gedaan. Helaas wel weer een verborgen gat, dat wordt mss een wortelkanaal, mss niet, dat ziet ze pas als de kies opengeboord is. Over 2 weken weer terug :(

Maar ik heb er wel vertrouwen in, in die zin, dat ze stopt als ik het aangeef en dat ze alles uitlegt.

Deze keer gewoon niet gehuild in de stoel

De NY plaatjes zag ik te laat, maar die hou ik in gedachte voor de volgende keer
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 12:07:

Man heeft een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een gesprek en verwijzing, wil graag dat ik meega. Ben benieuwd. Is in ieder geval stap 1.Zo, dat is een drempel over zeg. Wat fijn!
Ik zit te denken om de enen fijne meneer in te ruilen voor de ander:

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
O. Nou, dan doe ik het straks thuis even plakken. Jullie houden die fijne meneer nog tegoed. Dan maar even deze, als troost:

quote:hatsetats schreef op 21 januari 2015 @ 12:17:

O. Nou, dan doe ik het straks thuis even plakken. Jullie houden die fijne meneer nog tegoed. Dan maar even deze, als troost:

[img]http://www.bellydestroyer.com/wp-conten ... 2884_n.jpg[/img]Jak.
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 12:07:

Feeksje1977 in "Hoe denken vrouwen van 60-70 jaar oud?"

Snel voordat ie weg is.Hij is weg! Best jammer, in het topic kreeg de TO best veel goede tips voor haar nieuwe enquette!
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 12:10:

[...]

Een nieuwe tandarts en ze is fijn en lief en geduldig!

Ze heeft beloofd niets te doen vandaag en dat heeft ze ook niet gedaan. Helaas wel weer een verborgen gat, dat wordt mss een wortelkanaal, mss niet, dat ziet ze pas als de kies opengeboord is. Over 2 weken weer terug :(

Maar ik heb er wel vertrouwen in, in die zin, dat ze stopt als ik het aangeef en dat ze alles uitlegt.

Deze keer gewoon niet gehuild in de stoel

De NY plaatjes zag ik te laat, maar die hou ik in gedachte voor de volgende keer Niet fijn dat je terug moet, maar klinkt als een prettige tandarts! Hm, dat is eigenlijk een contradinges hè.
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 12:21:

[...]

Niet fijn dat je terug moet, maar klinkt als een prettige tandarts! Hm, dat is eigenlijk een contradinges hè.Ja, dat denk ik ook, dat ze een fijne tandarts is Al is dat idd een contradictie
Istar fijn dat je tandarts hebt overleefd. Ik ben ook bang voor de tandarts hoor. Het is niet mijn hobby.

Ginger voor jou ook fijn dat man een afspraak hebt gemaakt met de arts. Begin is er!
Ik ga mijn kind van school halen. Kijken of ik nu laat genoeg ben om de plakouders te vermijden
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 12:26:

Ik ga mijn kind van school halen. Kijken of ik nu laat genoeg ben om de plakouders te verwijden

Vast niet! Een goede plakouder, plakt met dit weer door tot 13.00 uur, het is woensdag dus geen haast

Tja en ik heb dan weer een 'plakkind' is om 12.30 uit en vaak pas om 13.00 thuis, of later! Dus als hij ergens heen moet, ga ik hem nog wel eens halen. Tandarts, kapper oid! Groep 8, geen kleuter, zo ontaard ben ik nou ook weer niet!
Hier ook een plakkind dat sinds vorige week alleen naar huis komt. Wat een verademing, niet meer op dat schoolplein hoeven hangen
Haha, ik was heel snel weer terug (wonen 2 min lopen van school) maar wel zonder kind! Die ging maar meteen mee spelen.
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 12:20:

[...]

Jak.Tssssssk
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 12:44:

Haha, ik was heel snel weer terug (wonen 2 min lopen van school) maar wel zonder kind! Die ging maar meteen mee spelen.

Lekker, vrije middag!

Hier moet het kind verder aan zijn werkstuk. En hij vindt zijn onderwerp zo interessant, dat hij alles wat hij te weten komt eerst aan mij moet vertellen voor hij het op kan schrijven Dus is hij gerust 1,5 uur bezig met 1 hoofdstuk.
Erkend plakmoeder hier. Gelukkig zaten mijn kinderen op een school waar het heel normaal was dat ouders mee de klas ingingen. Wel werd er streng de hand aan gehouden dat om 8.25 alle ouders de klas uit moesten zijn.

Ik heb een tenniselleboog. Zonder ooit een tennisracket te hebben aangeraakt.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven