Mode & Beauty alle pijlers

Isabel Marant sneakers

21-01-2015 11:40 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
ooooh ik zit zo erg te twijfelen of ik deze wel of niet moet halen, ze zijn nu voor 275 ipv 395..

wilde eigenlijk groene bobby's maar die zijn nog steeds 395,-... dus mensen doen of niet ??

ik heb de zwarte bekket's en ze lopen zoooo fijn.

http://www.mytheresa.com/ ... bel-aus-veloursleder.html hier linkje!

Doen!

Totaal aantal stemmen: 26

Ja (8%)
Nee (92%)
Da's een hoop geld voor een stel onelegante stampers

Is het geen herenschoen?
Als je het geld er voor (over) hebt... dan doen natuurlijk! Maar dan wel het paar die je heel graag wil.

Zelf vind ik ze niet zo mooi en veel te duur.
Wanneer ik het geld heb om meer dan 100 euro aan schoenen uit te geven dan zou het me geen reet boeien denk ik.

Ik zou ze niet willen ook al kreeg ik geld erbij
Smaken verschillen maar als je het geld er voor over hebt, koop je ze toch gewoon.
tja... als jij er zo weg van ben... doen.

Al heb ik door je post wel het idee dat je ze eigenlijk helemaal niet zo mooi vind, maar je favo schoen te duur is en je daarom dan deze maar neemt.

Ik vind ze overigens echt spuuglelijk.. niet charmant, niet sportief, helemaal niets..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Leg dan nog ruim ¤100,- bij en dan heb je degene die je écht leuk vindt.

Zonde om die andere te kopen, omdat ze ¤100,- goedkoper zijn, terwijl je die minder leuk vindt.

Als je dan veel geld uitgeeft, doe het dan goed!
quote:chocoladerijstwafel schreef op 21 januari 2015 @ 12:05:

Leg dan nog ruim ¤100,- bij en dan heb je degene die je écht leuk vindt.

Zonde om die andere te kopen, omdat ze ¤100,- goedkoper zijn, terwijl je die minder leuk vindt.

Als je dan veel geld uitgeeft, doe het dan goed!Ja je hebt gelijk... als k dan inderdaad toch dure schoenen koop liever die ik echt mooi vind..
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 januari 2015 @ 11:42:

Da's een hoop geld voor een stel onelegante stampers

Is het geen herenschoen?haha nu je het zegt... dit model lijkt inderdaad wel op een herenschoen..
Lekker aan het spammen!
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:tallyho schreef op 21 januari 2015 @ 12:09:

Lekker aan het spammen!euhh sorry???

Vind ik deze ietsje beter, vind de sneakers sowieso niet mooi van Isabel Marant
.
Krijg je er ook geld bij? wat een lelijke dingen :O sorry maar zulke schoenen heb je ook voor nog geen 100 euro ;) ik zou nog even verder kijken ;)
Always smile!
Je moet het doen als jij het geld er voor hebt en ze het geld waard vindt.

Mijn mening: ik zou ze niet kopen, de winter is bijna voorbij. Modisch gezien zijn ze niet trendy meer. En eigenlijk wil je liever andere schoenen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Ik vind ze spuuglelijk. Van de onderste vind ik de kleur tenminste nog mooi, maar het model vind ik vreselijk. Dus nee, ik zou het geld er never nooit voor over hebben.
Ik dacht dat er een topic uit 2012 omhoog was gehaald.
uiteindelijk maar mede door jullie reacties besloten om voor een goedkoper paar te gaan:

http://www.revolveclothin ... t%3D1%26navsrc%3Dsubshoes
Linkjes plaatsen en bezoek aan websites genereren, dat heet spammen. Alsof je dat niet weet ..............
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Wat een hoop geld voor zulke simpele gympen!

Vertel eens, wat zou hier zo bijzonder aan moeten zijn?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:tallyho schreef op 21 januari 2015 @ 14:10:

Linkjes plaatsen en bezoek aan websites genereren, dat heet spammen. Alsof je dat niet weet ..............euhhhhhhhh ik kan geen foto's plaatsen anders had ik het wel anders gedaan.
quote:diamantje123 schreef op 21 januari 2015 @ 13:46:

uiteindelijk maar mede door jullie reacties besloten om voor een goedkoper paar te gaan:

http://www.revolveclothin ... t%3D1%26navsrc%3DsubshoesDie zijn leuk!
Je moet gaan voor de gene die je het liefst wilt! Anders krijg je er spijt van als je een goedkopere variant neemt..
quote:tallyho schreef op 21 januari 2015 @ 14:10:

Linkjes plaatsen en bezoek aan websites genereren, dat heet spammen. Alsof je dat niet weet ..............

Ze was niet aan het spammen ze weet gewoon echt niet wat ze wil. Dit is ook al op een ander forum gepost maar daar was minder animo.

On topic zou ik voor die van Isa gaan.Hip of niet, ik blijf ze mooi vinden.
Ik heb deze

http://www.debijenkorf.nl ... obby-van-suede-4002010009

De zijn net wat minder druk en opvallend dooedat ze maar 1 kleur hebben, ze zitten heerlijk.

Maar smaken verschillen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven