Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 15:48:

[...]

Mooi gezegd El Dorado, al mis in in je opsomming wel een beetje het hart.Precies!!!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:hatsetats schreef op 21 januari 2015 @ 15:32:

[...]

Gelukkig sluit het één het ander niet uit. Mooie is dat werken je uiterlijk meestal heel positief doorwerkt in je persoonlijkheid. Moet je eens proberen ;)Erg vriendelijk is dat niet.
quote:Fangtasia schreef op 21 januari 2015 @ 15:44:

Hats, ik heb heel wat jaren samengewoond met een topsporter. Diverse disciplines en heel erg afgetraind en ik kan je vertellen, het hoeft echt niet samen te gaan hoor. Been there, done that...

Mijn ervaring vanuit de diverse sportscholen waar ik lid van ben geweest waren de meest afgetrainde mannen vaak verreweg de grootste eikels qua gedrag. En dat is pas een echte afknapper, brrrrrrrrr.

Wat hoeft niet samen te gaan?

De mannen waar jij het over hebt ken ik ook. Net zoals de dikke vrouwen die lopen te janken en zich tegelijk volproppen. (been there) De gym waar ik nu kom trekt gelukkig een heel ander soort publiek en dat is erg leuk. Zowel super afgetraind als moddervet staan daar samen keihard te werken en motiveren elkaar, helpen de ander, inspireren elkaar. Niet alleen qua sporten, dat werkt op heel veel andere fronten door.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 15:33:

[...]

In tegendeel. Ik heb niet de minste behoefte de indruk te wekken dat ik een testosteronoverschot heb, en zo mogelijk heb ik nog minder behoefte aan het opwekken van enige warme gevoelens in de onderbuik van enige medemens, man of vrouw.

Sorry

Je wekt bij mij allerlei warme gevoelens op hoor!

Veel zonnen enzo
Ondeugend, plagen. Ook aantrekkelijk.
quote:hatsetats schreef op 21 januari 2015 @ 15:51:

[...]

Wat hoeft niet samen te gaan?

De mannen waar jij het over hebt ken ik ook. Net zoals de dikke vrouwen die lopen te janken en zich tegelijk volproppen. (been there) De gym waar ik nu kom trekt gelukkig een heel ander soort publiek en dat is erg leuk. Zowel super afgetraind als moddervet staan daar samen keihard te werken en motiveren elkaar, helpen de ander, inspireren elkaar. Niet alleen qua sporten, dat werkt op heel veel andere fronten door.Wat fijn voor jou.
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 15:46:

Mens sana in corpore sano. Ik volg Hats helemaal. Niet dat je een superlichaam nodig hebt om aantrekkelijk te zijn, wel dat aandacht voor je geest, je verstand en je lichaam elkaar versterken als je goed bezig bent, en elkaar zeker niet hinderen.

Ik heb op het gebied van fysieke aantrekkelijkheid weinig te bieden, en ik vraag ook weinig, maar zowel ikzelf als mijn partner hebben aandacht voor lichaam, verstand en geest. Voor onszelf en voor elkaar.

Jij snapt het inderdaad!

Er sport bij mij een vrouw die mij enorm inspireert. Niet vanwege haar strakke lijf want dat heeft ze niet, ze heeft morbide obesitas. Wel vanwege haar inzet, moed en keiharde werken. Juist het feit dat ze nu ook aandacht aan haar fysiek besteed en hoe. En of dat resulteert in een strak lijf of te dik of mollig maakt dan niet zoveel uit. Iedereen die beweert dat dit slechts oppervlakkigheid is en blablabla die lult uit zijn nek.
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 15:53:

[...]

Wat fijn voor jou.Ja. Voor iedereen daar. Hele fijne omgeving.
Weet je we zijn allemaal maar mensen. Ik ben het eens met de omschrijving van Eldorado. Wat ik bedoel met hoeft niet samen te gaan is fysieke ontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling. Ik heb ook mogen meemaken dat de fysieke training een wel zeer verderfelijk effect had op iemands persoonlijkheid. Gelukkig vinden anderen dat wel aantrekkelijk, iets met postjes en deksels. Helemaal prima.
Zo, ik mag weer eens een lange wandeling gaan maken. Herkennen jullie dit: als ik 's ochtends naar buiten ga, dan kan het vriezen dat het kraakt, maar dan heb ik het nooit koud. Als ik 's middags ga en het is zoals nu, dan wel. Rara, hoe kan dat????
Je kunt nog zo mooi zijn, maar als je onvriendelijk, arrogant, betweterig enzovoort bent dan blijft er alleen maar een mooie schil over. En daar koop ik persoonlijk niets voor.

Liever iemand die niet mooi is, maar wel aardig en medemenselijk.
quote:Fangtasia schreef op 21 januari 2015 @ 15:57:

Zo, ik mag weer eens een lange wandeling gaan maken. Herkennen jullie dit: als ik 's ochtends naar buiten ga, dan kan het vriezen dat het kraakt, maar dan heb ik het nooit koud. Als ik 's middags ga en het is zoals nu, dan wel. Rara, hoe kan dat????

Geen idee.

Het is nu hier wel heel mooi weer. Zondag ga ik weer lekker lopen. Vorige week niet geweest en dan mis ik het echt, voel me de rest van de week minder prettig. Tijdens het lopen heb ik het nooit koud, maar vaak naderhand wel, als ik ga zitten en dan duurt het soms tijden voor ik weer op temperatuur kom.

Wandel ze!
quote:Fangtasia schreef op 21 januari 2015 @ 15:55:

Weet je we zijn allemaal maar mensen. Ik ben het eens met de omschrijving van Eldorado. Wat ik bedoel met hoeft niet samen te gaan is fysieke ontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling. Ik heb ook mogen meemaken dat de fysieke training een wel zeer verderfelijk effect had op iemands persoonlijkheid. Gelukkig vinden anderen dat wel aantrekkelijk, iets met postjes en deksels. Helemaal prima.O zo. Kan natuurlijk. Het is ook geen wet van meden en perzen. Ik zie mooie voorbeelden de laatste jaren van dat het wel kan.

Dat heeft alles te maken met je interne kacheltje

Flink doorlopen dan maar, daar word je weer warm van!
Mijn man heeft alles!

Zo, ik mag weer eens een lange wandeling gaan maken. Herkennen jullie dit: als ik 's ochtends naar buiten ga, dan kan het vriezen dat het kraakt, maar dan heb ik het nooit koud. Als ik 's middags ga en het is zoals nu, dan wel. Rara, hoe kan dat????Vandaar het cup-a-soup-momentje om 16 uur.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 15:36:

Wat ik heel aantrekkelijk vind zijn mannen die zo met zichzelf in het reine zijn en zoveel zelfvertrouwen hebben dat ze het niet nodig vinden om te bewijzen dat ze "echte mannen" zijn.

Sommige mannen hebben zo'n uitstraling. Krachtig zonder macho te zijn, zelfverzekerd zonder arrogant te zijn en aimabel omdat ze het niet nodig hebben zich superieur te voelen of met anderen concurrentiestrijd aan te gaan.

En dat heeft niets met uiterlijk te maken. (overigens ook niet met opleidingsniveau, sommige mannen hebben dat van zichzelf lijkt wel)Dat is mijn man die jij beschrijft. Echt.
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 15:36:

Wat ik heel aantrekkelijk vind zijn mannen die zo met zichzelf in het reine zijn en zoveel zelfvertrouwen hebben dat ze het niet nodig vinden om te bewijzen dat ze "echte mannen" zijn.

Sommige mannen hebben zo'n uitstraling. Krachtig zonder macho te zijn, zelfverzekerd zonder arrogant te zijn en aimabel omdat ze het niet nodig hebben zich superieur te voelen of met anderen concurrentiestrijd aan te gaan.

En dat heeft niets met uiterlijk te maken. (overigens ook niet met opleidingsniveau, sommige mannen hebben dat van zichzelf lijkt wel)

Deze posting had ik helemaal gemist.

Je hebt helemaal gelijk. Wat mij betreft kan dit een onaantrekkelijke man zelfs aantrekkelijk maken.
Als je in een post aangeeft dat je een tegenprestatie wil doen voor iets waar iemand je mee kan helpen, en je krijgt van een man een pb waarin staat: "wat wilde je als tegen prestatie doen *knipoog*" wat denken jullie daar dan van?
quote:Maackii schreef op 21 januari 2015 @ 17:03:

Als je in een post aangeeft dat je een tegenprestatie wil doen voor iets waar iemand je mee kan helpen, en je krijgt van een man een pb waarin staat: "wat wilde je als tegen prestatie doen *knipoog*" wat denken jullie daar dan van?

Dat ie iets sexueels in gedachte heeft.

Anders had hij het wel meer toegelicht.
quote:Maackii schreef op 21 januari 2015 @ 17:03:

niks geks hoor.

die man wil gewoon weten of jij bij het kamp 'je mag in mijn gezicht spuiten' hoort.

Of dat hij kan rekenen op een zelfgemaakte taart.

Je weet het tegenwoordig niet.
Nou, ik heb de eerste aflevering van House of Cards gekeken, maar ik loop er nog niet echt warm voor, zeg maar.

Wordt het spannender op één of andere manier, want anders haak ik toch echt af, vrees ik.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 17:10:

Nou, ik heb de eerste aflevering van House of Cards gekeken, maar ik loop er nog niet echt warm voor, zeg maar.

Wordt het spannender op één of andere manier, want anders haak ik toch echt af, vrees ik.Ja.
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 17:12:

[...]

Ja.

Nou, dan probeer ik aflevering 2 ook nog wel.

Ik ben er zelfs bij in slaap gevallen, kun je nagaan
De buitenlandse mevrouw met een ontwikkelingsgestoord kind is een Noorse denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven