Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 23:16:

[...]

Geen idee, ik heb hier nooit lolDroogkloot, zonder natte dromen zeker?
Je bent zelf een theepot
Ik denk dat er best veel mannen meelezen op seks. En dan dus daarom daar hun vraag stellen.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 23:40:

[...]

Droogkloot, zonder natte dromen zeker?Natte dromen zijn voor kinderen die niet weten hoe hun lichaam werkt
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 23:39:

[...]

Dat begrijp ik prima. Voor een deel zie ik dan juist een fapmogelijkheid in jouw post hier.

Ff serieus hè: stel stel dat de man met de natte dromen echt is, deze man het zich echt afvraagt. Hoe komt deze man er in hemelsnaam bij om die vraag hier te plaatsen?

Sommige dingen vraag je als stoere onzekere jongen niet aan vrienden of ouders.

En als je al naar je ouders gaat, dan naar je moeder. Nog beter zou zijn: een anonieme moeder. En waar vind je een hele kast vol anonieme oude vrouwen? Precies
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 23:42:

[...]

Natte dromen zijn voor kinderen die niet weten hoe hun lichaam werkt

Mee eens

Over natte dromen bestaan veel verkeerde ideeën

Net als over de vrouwelijke cyclus, ac
Je bent zelf een theepot
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 23:45:

[...]

En als je al naar je ouders gaat, dan naar je moeder. Nog beter zou zijn: een anonieme moeder. En waar vind je een hele kast vol anonieme oude vrouwen? Precies

Zit wat in

Dan had gatekeeper, onze zwangere doos met moedergevoelens, een goede post
Je bent zelf een theepot
Nou, ik heb mijn zaterdagboodschappen besteld. Wat een drama. Tot ik de AH ontdekte, die site is makkelijk!
Albert is ideaal. Jammer dat je geen kleine hoeveelheden kan bestellen.
Ik snap niet waarom andere supermarkten niet via het systeem van de AH kunnen werken

Ik heb nu voor de hele week boodschappen, dus dan kom ik makkelijk aan die 70euro. Al zal ik tussendoor vast wel wat moeten halen, ik ben namelijk een behoorlijke zeef. Lijkt me wel fijn dat ik niet met flessen drinken en andere zware bende moet gaan sjouwen!

Bedenk me nu al dat ik niks qua drank besteld heb Gelukkig mag ik de bestelling nog aanpassen
Ik heb niet genoeg voorraadruimte voor zo'n bestelling. Wel jammer, want het is echt ideaal.
Dat is inderdaad wel jammer. Wij hebben 2 koelkasten, in ons oude huis hadden we er één en in deze keuken zat er eentje ingebouwd. Dus nu hebben we een extra koelkast in het washok staan.

Toch haal ik vaak maar voor 1 of 2 dagen boodschappen, omdat ik geen zin heb om met een kar anderhalf uur door de winkel te sjouwen, dan inladen, weer uitladen enz. Ik ben gewoon lui Vriend opperde bestellen, dus dat nu maar eens proberen.
Buiten te weinig ruimte vind ik het ook te ingewikkeld om te bedenken wat ik voor een week aan boodschappen nodig heb
Dat vind ik ook wel een beetje, daarom ga ik er ook van uit dat ik nog een paar keer heen moet

Ik heb geen geordend hoofd.
Volgens mij houdt Albert wel bij wat je besteld en kan je de volgende keer dus van daaruit aanklikken.
Goedemorgen, fijne dag allemaal.

Ik ga vandaag over de grens boodschappen doen, altijd leuk.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 22:46:

[...]

Bizar dat je dan nu nèt ff binnen komt vallen.het is een gave
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 23:45:

[...]

En als je al naar je ouders gaat, dan naar je moeder. Nog beter zou zijn: een anonieme moeder. En waar vind je een hele kast vol anonieme oude vrouwen? PreciesMaar weet jij veel als jong jochie. Dan denk je dat volwassen vrouwen dit wel zullen snappen. Helaas... Pubers zitten vaak met zoveel vragen, daar hebbben ouders denk ik geen idee van. Ik zie dat aan mijn nichtjes en neefjes, ik heb alle vragen wel voorbij horen komen. En ondanks dat ze tegenwoordig zelf alles op het web kunnen opzoeken, ze gaan toch eigenlijk liever in gesprek. En de vragen worden wel steeds explicieter, dat merk ik wel.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 22 januari 2015 @ 06:52:

[...]

Maar weet jij veel als jong jochie. Dan denk je dat volwassen vrouwen dit wel zullen snappen. Helaas... Pubers zitten vaak met zoveel vragen, daar hebbben ouders denk ik geen idee van. Ik zie dat aan mijn nichtjes en neefjes, ik heb alle vragen wel voorbij horen komen. En ondanks dat ze tegenwoordig zelf alles op het web kunnen opzoeken, ze gaan toch eigenlijk liever in gesprek. En de vragen worden wel steeds explicieter, dat merk ik wel.Precies, en zo komen ze ook op dit forum. Waar zichzelf overschattende dames dan niets beters kunnen verzinnen dan "fap fap"
Ik geloof ook niet zo veel van al dat gefap, zo geyl zijn die reacties hier nou ook weer niet. Ik geloof wel dat er een flinke categorie giechelende pubers tussen zit, maar of dat nou echt vreselijk erg is.... Wij belden dan vroeger stiekem sekslijnen, dus weinig nieuws onder de zon lijkt me.
quote:eldorado schreef op 22 januari 2015 @ 06:56:

[...]

Precies, en zo komen ze ook op dit forum. Waar zichzelf overschattende dames dan niets beters kunnen verzinnen dan "fap fap"
Waarom noemen we het trouwens niet gewoon aftrekken?
'Aftrek aftrek' klinkt veel minder cool en eigentijds dan 'fap fap'.
Goedemorgen.

Mijn afspraak met vriendin gaat niet door vanwege een ziek kind (haar kind, de mijne doen niet aan griepjes ). Wat zal ik es gaan doen vandaag?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Toch fijn om te weten dat ik zwakbegaafd ben...
quote:Feeksje1977 schreef op 22 januari 2015 @ 08:56:

Toch fijn om te weten dat ik zwakbegaafd ben...Wij zijn allen zwakbegaafd op bepaalde punten. Join the club.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven