Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 januari 2015 om 20:34
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:32:
[...]
?
Ja, natuurlijk ben ik er nog
Waar gaat dit over. Ik ben nog niet van plan om weg te gaan. Maar de goeroe zal zo wel komen.
Lees jij wel?
Je hebt een wrs voor dat Amerika topic. En als het goed is dus ook een voor dat weekendje weg topic. Twee wrs was altijd een 24 uurs ban. Maar jij post, dus heb je ergens een wrs niet gekregen
[...]
?
Waar gaat dit over. Ik ben nog niet van plan om weg te gaan. Maar de goeroe zal zo wel komen.
Lees jij wel?
Je hebt een wrs voor dat Amerika topic. En als het goed is dus ook een voor dat weekendje weg topic. Twee wrs was altijd een 24 uurs ban. Maar jij post, dus heb je ergens een wrs niet gekregen
donderdag 22 januari 2015 om 20:35
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:31:
[...]
JA
Maar zou jij eens willen kijken of jij mail hebt? Ik ben wel heel benieuwd namelijk of wij allevier een wrs gekregen hebben.
Mail? Kijken of ik mail heb?
Ik word dagelijks bedolven onder mail. Ik kijk daar zelf niet naar. Dat handelen mijn stafadjudanten af.
[...]
JA
Maar zou jij eens willen kijken of jij mail hebt? Ik ben wel heel benieuwd namelijk of wij allevier een wrs gekregen hebben.
Mail? Kijken of ik mail heb?
Ik word dagelijks bedolven onder mail. Ik kijk daar zelf niet naar. Dat handelen mijn stafadjudanten af.
donderdag 22 januari 2015 om 20:39
Die voorkeursbehandeling zal wel wat meevallen. Nog niet zo heel lang terug (zeker minder dan een jaar geleden, want ik schrijf hier nog geen jaar) heb ik een ban van Yas meegemaakt.
Het is toch ook wel vrij duidelijk dat mods regelmatig alleen naar het gestafte bericht kijken en niet naar de andere posts in een topic? Als alleen die van Istar gestaft is dan zien ze de rest niet eens. Kijk maar eens hoe vaak een bericht (deels) verwijderd wordt en het gewoon nog 2-3 posts later gequote staat.
Het is toch ook wel vrij duidelijk dat mods regelmatig alleen naar het gestafte bericht kijken en niet naar de andere posts in een topic? Als alleen die van Istar gestaft is dan zien ze de rest niet eens. Kijk maar eens hoe vaak een bericht (deels) verwijderd wordt en het gewoon nog 2-3 posts later gequote staat.
donderdag 22 januari 2015 om 20:42
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:32:
[...]
?
Waar gaat dit over. Ik ben nog niet van plan om weg te gaan. Maar de goeroe zal zo wel komen.Jesus Yas, naieve doos... Als je nu in het stadion had gezeten had het gehele FC Twente vak gejoeld vanwege het proberen aan te naaien van een kaart. Snap je m nu?
[...]
?
Waar gaat dit over. Ik ben nog niet van plan om weg te gaan. Maar de goeroe zal zo wel komen.Jesus Yas, naieve doos... Als je nu in het stadion had gezeten had het gehele FC Twente vak gejoeld vanwege het proberen aan te naaien van een kaart. Snap je m nu?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 22 januari 2015 om 20:42
quote:Amaqanda schreef op 22 januari 2015 @ 20:39:
Die voorkeursbehandeling zal wel wat meevallen. Nog niet zo heel lang terug (zeker minder dan een jaar geleden, want ik schrijf hier nog geen jaar) heb ik een ban van Yas meegemaakt.
Zeg dat.
Ik herinner me mijn eigen bans heel erg goed en ook de 'verwijderde posts" die gewoon gequote worden en dan alsnog blijven staan.
Zeg dat.
Ik herinner me mijn eigen bans heel erg goed en ook de 'verwijderde posts" die gewoon gequote worden en dan alsnog blijven staan.
donderdag 22 januari 2015 om 20:43
donderdag 22 januari 2015 om 20:43
donderdag 22 januari 2015 om 20:44
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:31:
[...]
JA
Meldt zich . Ik had er zelfs 2.
Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.
[...]
JA
Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.
donderdag 22 januari 2015 om 20:44
donderdag 22 januari 2015 om 20:45
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:34:
[...]
Lees jij wel?
Dus ik moet 2 waarschuwingen hebben?
Ik zal de adjudanten ter verantwoording roepen. Die hebben mij niet verwittigd.
[...]
Lees jij wel?
Dus ik moet 2 waarschuwingen hebben?
Ik zal de adjudanten ter verantwoording roepen. Die hebben mij niet verwittigd.
donderdag 22 januari 2015 om 20:47
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 20:44:
[...]
Ja, een mens komt om in alle emailadressen. Laat staan de wachtwoorden. Die checken de adjudanten niet dagelijks.
PB gaat hem niet worden, die zet ik nooit of te nimmer aan.
[...]
Ja, een mens komt om in alle emailadressen. Laat staan de wachtwoorden. Die checken de adjudanten niet dagelijks.
PB gaat hem niet worden, die zet ik nooit of te nimmer aan.
donderdag 22 januari 2015 om 20:48