Fijne zaterdag!

24-01-2015 08:36 73 berichten
Omdat velen van ons het Fijne-Zaterdag-topic van Cateautje zo misten heb ik in overleg met Cateau besloten het eventjes over te nemen.

Dus hierbij: een hele fijne zaterdag allemaal!

Hebben jullie nog leuke plannen? Hier is sneeuw gevallen en ik hoop er zo met zoon even op uit te kunnen met de slee!
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 24 januari 2015 @ 09:11:

[...]

Oh wat jammer, hipstercat! Juist voor jou als winterliefhebber was een dik pak sneeuw nu juist zo fijn geweest! Ik had de winter al bijna weggewenst maar vind het toch wel erg leuk om nog even te kunnen gaan sleeën dadelijk! Zoon staat met grote ogen voor het raam te kijken.Moet je absoluut doen NYC het is zo leuk met kleine kindjes in de sneeuw (net als met huisdieren die voor het eerst sneeuw zien, ook altijd geinig trouwens )
It's hip(ster) to be square!
Ik heb afgelopen dinsdag een kijkoperatie gehad: twee cystes bij mijn eierstokken laten verwijderen en mijn eileiders laten doorspuiten om te kijken of de doorgang goed was. Alles is godzijdank goed.

Ik heb drie dagen in het zh gelegen omdat ik zo'n pijn had, terwijl ik normaal een hoge pijngrens heb. Kreeg daar de maximale dosering pijnstillers. Ik herkende mijzelf niet. Wat dus voor veel emoties zorgde. Nu ben ik gelukkig weer thuis, maar ik zit er emotioneel even doorheen, door de pijn (mijn stoelgang heeft vanaf maandag tot vrijdagochtend stil gelegen, dat gaf ontzettend veel krampen en pijn!) maar ook door alle tegenvallers na de operatie. De pijn is sinds gisteravond gelukkig minder dankzij het op gang komen van de stoelgang en de pijnstillers. Ik was de afgelopen dagen erg moe en lig al vanaf de operatie en thuiskomst meerendeels in bed. Gister wel wat heen en weer gelopen, maar ik was erg trillerig op mijn benen. En ik heb rode plekken op mijn lichaam, mijn vriend had het over ligplekken?! Vandaag ga ik mijn bed uit en proberen om samen met mijn vriend buiten een stukje te gaan lopen. Desnoods loop ik alleen naar de brievenbus en terug (woon in een flat). Zal wel geen pretje zijn, na een paar dagen in bed te hebben gelegen. Dus dat ga ik vandaag doen.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Twee merels zitten te kleumen onder de tuintafel, vanuit een witbesneeuwde heester worden ze uitgelachen door een roodborstje en een paar mezen fladderen met een verontwaardigd gezicht rond de driepoot van de bbq (heb de pinda's net weggehaald)...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Beterschap Miss-sunshine
Ik wilde naar Amsterdam, voor een meeting.

Maar er rijden geen treinen, dus dat plan gaat niet door.

Het is hier stil, koud en het sneeuwt nog steeds.

Straks te voet op bergschoenen naar de biowinkel, brood en melk halen.
quote:hgjb266 schreef op 24 januari 2015 @ 09:30:

Beterschap Miss-sunshineDank je wel!
Het is wel de bedoeling dat je even op iedereen reageert NYC
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 09:37:

Het is wel de bedoeling dat je even op iedereen reageert NYC ik zit al steeds te refreshen, maar helaas!
Beterschap Miss-sunshine.

Dank je, NYC, ik mis Cateau e haar zaterdag topics.

Eindelijk is de sneeuw hier weg na ongeveer 3 weken.

Ik ga zo een heerlijk ontbijt maken en dan wat relaxen met Hay Day.

Mijn lichaam heeft me de laatste weken weer enorm in de steek gelaten en ik moet elke middag slapen. Dus de uren dat ik wakker ben, moet ik het ook nog rustig aan doen. Tsssk haha
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Wat een toestand mis-sunshine28

Rustig aan weer een beetje rondlopen want continue liggen is inderdaad ook een drama (weet er alles van). Veel beterschap!
quote:pejeka schreef op 24 januari 2015 @ 09:26:

Twee merels zitten te kleumen onder de tuintafel, vanuit een witbesneeuwde heester worden ze uitgelachen door een roodborstje en een paar mezen fladderen met een verontwaardigd gezicht rond de driepoot van de bbq (heb de pinda's net weggehaald)...Waarom geen pinda's meer?
Goedemorgen!

Beterschap aan alle zieken en herstellenden!

Wat ik vandaag ga doen weet ik nog niet. Even naar de winkel lopen in elk geval. Ben al een paar dagen niet buiten geweest, veel te koud voor mij. Hier ligt nog een klein laagje sneeuw, maar het dooit al.
Leuk weer een happy zaterdag topic!

Hier geen sneeuw, strakblauwe lucht.

Ik ben bezig met (zwaar) trainen en goed eten, dus ga vandaag gezonde kokoscupcakes en muesli repen maken.

Moet er wel beetje aan wennen haha, gisteren al het snoep e.d. verbannen uit huis

Fijne zaterdag!
Ik krijg straks visite van een vriend. We gaan uitgebreid koken. Samen de boodschappen halen en de hele avond in de keuken met wijntjes, muziek en gezellige gesprekken.

Ik heb er zin in
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 januari 2015 @ 08:51:

[...]

Wat zijn de horrorseizoenen? Voor mij is dat juist nu en waarom kan het dan niet meer?De lente en de zomer... Dan wil ik niet buiten zijn, te fel licht (doet pijn aan mijn ogen) en te warm. Te warm is echt vervelend, tegen kou kun je je kleden, maar te warm.... Brrrrr
Sterkte Reisa

Hier ligt er sneeuw, maar regent het ook wat.

Vandaag ga ik een wasje draaien en ik heb een avonddienst.
Never give up hope.
quote:O.L.L.A schreef op 24 januari 2015 @ 09:41:

Beterschap Miss-sunshine.

Dank je, NYC, ik mis Cateau e haar zaterdag topics.

Eindelijk is de sneeuw hier weg na ongeveer 3 weken.

Ik ga zo een heerlijk ontbijt maken en dan wat relaxen met Hay Day.

Mijn lichaam heeft me de laatste weken weer enorm in de steek gelaten en ik moet elke middag slapen. Dus de uren dat ik wakker ben, moet ik het ook nog rustig aan doen. Tsssk hahaDank je wel, jij ook veel beterschap!
quote:viavia2013 schreef op 24 januari 2015 @ 09:52:

[...]

De lente en de zomer... Dan wil ik niet buiten zijn, te fel licht (doet pijn aan mijn ogen) en te warm. Te warm is echt vervelend, tegen kou kun je je kleden, maar te warm.... BrrrrrIs dat een aandoening of aanstelleritis?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hipstercat schreef op 24 januari 2015 @ 09:44:

Wat een toestand mis-sunshine28

Rustig aan weer een beetje rondlopen want continue liggen is inderdaad ook een drama (weet er alles van). Veel beterschap! Nou zeg dat wel, gelukkig krabbel ik weer langzaam omhoog! Heb sinds gisteravond 22:00 uur geen pijnstiller meer gehad en ik moet zeggen dat het aardig te doen is. Ik doe ook rustig aan, heb geen andere keus.
Dank je wel lechatrose!

Ik doe net de gordijnen open en wat zie ik buiten: een dikke laag sneeuw.

Ik ben gek op sneeuwballengevechten, maar die sla ik nu maar even over.
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 10:22:

[...]

Is dat een aandoening of aanstelleritis?Ik heb het ook. Komt doordat ik te veel druk op mijn oogzenuwen heb gehad. Aandoening dus!
quote:hipstercat schreef op 24 januari 2015 @ 10:29:

[...]

Ik heb het ook. Komt doordat ik te veel druk op mijn oogzenuwen heb gehad. Aandoening dus!Ah ok, vervelend lijkt me!
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 10:31:

[...]

Ah ok, vervelend lijkt me!

Het is lastig en in het begin lijkt het alsof je je bij de maffia hebt aangesloten omdat je overal je zonnebril op hebt (ook als de zon niet schijnt maar het licht wel heel scherp is)

Ik heb nu ook twee brillen met gele glazen die je ook binnen kunt dragen, ziet er een stuk vriendelijker uit omdat andere mensen zo je ogen kunnen zien.
Ik ga zo met met de hond naar het park. Hij is gek op balletjes apporteren maar die worden vandaag vervangen door sneeuwballen.

Als we thuis komen, wordt hij lekker afgedroogd, krijgt hij een grote bak brokken en dan ligt die binnen 5 minuten op de bank te snurken als een bootwerker.

De rest van de middag is lekker voor mezelf, boek lezen en een beetje uitrusten. Aangezien ik nu in een periode van chemo's zit, ben ik snel moe maar ik geniet elke dag van de mooie momenten.

Fijn weekend allemaal!
Enjoy the little things in life
Beterschap Miss sunshine!
Never give up hope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven