Napraattopic 22
vrijdag 23 januari 2015 om 21:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 24 januari 2015 om 11:55
quote:Bieb2.0 schreef op 24 januari 2015 @ 11:51:
[...]
Heb jij de uitnodiging niet gehad? Raarr.. Maar we hebben afgeblazen, stomme NS.
Nu kan ik mijn treinkaartje gebruiken om de kachel mee aan te steken. weer ¤ 15 goed besteed.
Karma.
[...]
Heb jij de uitnodiging niet gehad? Raarr.. Maar we hebben afgeblazen, stomme NS.
Nu kan ik mijn treinkaartje gebruiken om de kachel mee aan te steken. weer ¤ 15 goed besteed.
Karma.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 24 januari 2015 om 11:56
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 11:48:
[...]
Nee, het is de boomgaard van een boerderij, stukkie verderop. Was wel grappig, zowel zoon als man dachten dat ik een enorme wereldreis had gemaakt, ze hadden geen idee waar ik die foto gemaakt had. Zo met sneeuw zien de meest bekende plekjes er ineens heel exotisch uit .
Exotisch en sneeuw.
Wat klopt er niet?
[...]
Nee, het is de boomgaard van een boerderij, stukkie verderop. Was wel grappig, zowel zoon als man dachten dat ik een enorme wereldreis had gemaakt, ze hadden geen idee waar ik die foto gemaakt had. Zo met sneeuw zien de meest bekende plekjes er ineens heel exotisch uit .
Exotisch en sneeuw.
Wat klopt er niet?
zaterdag 24 januari 2015 om 11:58
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 11:50:
[...]
Ik een keer bevroren vingers, na een langdurig sneeuwballengevecht zonder handschoenen (want dan kon ik het water beter uit de ballen knijpen ). Was een zeer pijnlijke aangelegenheid.
Vreselijk pijnlijk.
Dan toch maar die theedrinkjurk van net.
[...]
Ik een keer bevroren vingers, na een langdurig sneeuwballengevecht zonder handschoenen (want dan kon ik het water beter uit de ballen knijpen ). Was een zeer pijnlijke aangelegenheid.
Vreselijk pijnlijk.
Dan toch maar die theedrinkjurk van net.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 24 januari 2015 om 12:10
Net boodschappen gedaan, het is hier gewoon zacht buiten. Buurvriendin zat in het zonnetje op haar balkonnetje (zij heeft balkon op het oosten, dus ochtendzon, ik balkon op het westen, dus nog lang geen zon).
Dus voor de rest van Nederland: geduld, het komt goed.
Dus voor de rest van Nederland: geduld, het komt goed.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 24 januari 2015 om 12:32
quote:Istar_ schreef op 24 januari 2015 @ 12:13:
Heerlijk, de zon schijnt. Zo lekker naar de markt en even de stad in voor wat benodigdheden. Kind gaat gezellig mee, die weet alleen nog niet hoeveel winkels hij af moet Hier dezelfde plannen. Kind 'gelukkig' nog in wandelwagen dus die vindt het allemaal best (tot op zekere hoogte).
Heerlijk, de zon schijnt. Zo lekker naar de markt en even de stad in voor wat benodigdheden. Kind gaat gezellig mee, die weet alleen nog niet hoeveel winkels hij af moet Hier dezelfde plannen. Kind 'gelukkig' nog in wandelwagen dus die vindt het allemaal best (tot op zekere hoogte).
zaterdag 24 januari 2015 om 13:10
Ik ben even een aflevering van 'rot op naar je eigen land' aan het terugkijken, maar wat een dom iets zeg.
Ook van die lekkere stereotype mensen, een hoogopgeleide marokaanse als voorvechter van vluchtelingenrechten en een stel laagopgeleide tokkies die lopen te blaten dat alle vluchtelingen op een eiland in de oceaan getrapt moeten worden
Ook van die lekkere stereotype mensen, een hoogopgeleide marokaanse als voorvechter van vluchtelingenrechten en een stel laagopgeleide tokkies die lopen te blaten dat alle vluchtelingen op een eiland in de oceaan getrapt moeten worden
zaterdag 24 januari 2015 om 13:24
quote:Amaqanda schreef op 24 januari 2015 @ 13:10:
Ik ben even een aflevering van 'rot op naar je eigen land' aan het terugkijken, maar wat een dom iets zeg.
Ook van die lekkere stereotype mensen, een hoogopgeleide marokaanse als voorvechter van vluchtelingenrechten en een stel laagopgeleide tokkies die lopen te blaten dat alle vluchtelingen op een eiland in de oceaan getrapt moeten worden Ik zit het nu terug te kijken. Bijzonder om te zien hoe ze allemaal een hele duidelijke mening hadden, maar doordat ze zien wat hun mening voor uitwerking heeft worden ze allemaal wat gematigder.
Ook van die lekkere stereotype mensen, een hoogopgeleide marokaanse als voorvechter van vluchtelingenrechten en een stel laagopgeleide tokkies die lopen te blaten dat alle vluchtelingen op een eiland in de oceaan getrapt moeten worden Ik zit het nu terug te kijken. Bijzonder om te zien hoe ze allemaal een hele duidelijke mening hadden, maar doordat ze zien wat hun mening voor uitwerking heeft worden ze allemaal wat gematigder.
zaterdag 24 januari 2015 om 13:36
quote:StoraHuntur schreef op 24 januari 2015 @ 11:50:
O ja,
Beste Nouschi,
Ik was gisteravond niet aan het "bier zuipen".
Ik was gast op een opening van een hoog aangeschreven kunstgalerij en voorts uitgenodigd voor een diner-dansant.Bier zuipen dus
O ja,
Beste Nouschi,
Ik was gisteravond niet aan het "bier zuipen".
Ik was gast op een opening van een hoog aangeschreven kunstgalerij en voorts uitgenodigd voor een diner-dansant.Bier zuipen dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 januari 2015 om 13:37
Geen halal geslacht vlees willen eten, omdat dat zielig is...
Maar wel 'gewoon' geslacht vlees eten
Misschien ontgaat de logica mij omdat ik helemaal geen vlees eet, maar een dood dier is een dood dier toch? Proef je verder niks van, of de keel nu doorgesneden is of er met een pistoolding in de kop geschoten wordt.
Maar wel 'gewoon' geslacht vlees eten
Misschien ontgaat de logica mij omdat ik helemaal geen vlees eet, maar een dood dier is een dood dier toch? Proef je verder niks van, of de keel nu doorgesneden is of er met een pistoolding in de kop geschoten wordt.