Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen clarisonic

20-01-2015 18:29 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam de clarisonic tegen. Een roterende gezichtsborstel. Op diverse blogs las ik veel positieve resultaten. Maar ik vraag me af.. zou het echt verschil maken?

Dus de vraag.. zijn er hier mensen die zo'n apparaat hebben? En is ie het geld waard? Er zit een behoorlijk prijskaartje aan namelijk!
Ik heb een aantal maanden de visa pure gebruikt, mijn huid kan er niet tegen,

Vind ze in elk geval prijzig, maar Olaz heeft een betaalbare, rond de 30 euro!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
ze hebben nu bij het kruidvat een ayvo voor 7 euro.

gister geprobeerd, maar iets te fanatiek en nu nog steeds rode wangetjes.

Mensen vonden het wel fris staan ,maar gelijk EN het hardere borsteltje EN scrub is dus geen aanrader
Ik gebruik de Clarisonic Mia al een tijdje.

Ik vind hem echt heel fijn!

Maar ik gebruik hem niet twee keer per dag,gewoon een keer per dag of soms dagen niet.

De eerste keren kreeg ik juist last van wat puistjes,alle vuil werd naar boven gehaald.

Ik gebruik de vloeibare reiniger van Philosophy icm de Clarisonic(ook te koop bij Ici Paris XL)

Je kunt er niet je ogen mee reinigen,die met je eerst reinigen.

En af en toe Angels on Bare Skin van Lush icm Clarisonic!
quote:haakje schreef op 20 januari 2015 @ 20:09:

ze hebben nu bij het kruidvat een ayvo voor 7 euro.

gister geprobeerd, maar iets te fanatiek en nu nog steeds rode wangetjes.

Mensen vonden het wel fris staan ,maar gelijk EN het hardere borsteltje EN scrub is dus geen aanrader Angels on Bare Skin kan wel hoor
quote:kiddootje schreef op 20 januari 2015 @ 20:35:

[...]

Angels on Bare Skin kan wel hoor ga ik zeker proberen!
Een hele goedkope zou ik zelf niet kopen.

Het materiaal wat er voor gebruikt word is goedkoop,en je zet het wel op je gezicht.

Dus dat je met rode wangen rondloopt,vind ik niet gek.

Clarisonic borsteltje is ook anti-bacterieel .

En je kunt hem onder de douche gebruiken.
Ik heb al een jaar denk ik een goedkope (wel 3 hele dollars) en vind 'm nog altijd geweldig. Zoveel verschil zal er echt niet zitten tussen de dure en de goedkope. Maar goed, mijn huid kan ontzettend veel aan dus wellicht heb ik makkelijk praten.

Ook de mijne kan gewoon onder de douche gebruikt worden.
Ik heb een Clarasonic gehad en mijn huid kon er ook niet tegen. Zelfs niet tegen de extra zachte borstel.
ik gebruik de clarisonic met Philosophy Pure made Simple elke dag. Al een jaar...
Die van het kruidvat zag ik ook in de folder . Kan je daar ook nog aparte borstels bij kopen zachtere?

Weet iemand dat.
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 januari 2015 @ 18:28:

Ik heb een Clarasonic gehad en mijn huid kon er ook niet tegen. Zelfs niet tegen de extra zachte borstel.Ook niet als je het gaat opbouwen?
Ik denk dat ik m toch ga kopen
Ik heb een Mia 2. Geweldig ding. Echt een aanrader!
Ook ik gebruik m sinds een aantal weken en ben er erg over te spreken! In t begin kreeg ik wel meer pukkels, net of alle viezigheid naar boven kwam of zo. Maar nu paar weken later ziet mn huid er al beter uit, zachter en kleinere poriën. Ik gebruik m icm Philosophy, ook erg fijn spul.

Vond het wel een hele investering, maar tot nu is ie zn geld wel waard gebleken.
Ik zie het nut er niet van in, volgens mij is dat geschrob overdreven en eerder schadelijk.

Ik heb ooit een borsteltje bij de Hema gekocht en vond dat niet fijn.

Misschien kun je het op die manier eerst testen.
heb nu met die goedkope van het kruidvat het zachtere borsteltje geprobeerd. Met lóreal derma expert reinging plus borsteltje, nu gezichtsolie. voelt lekker.
Bij de clarisonic zijn ook hele zachte borstels verkrijgbaar, dus zelfs voor het meest gevoelige huidje is er een bijpassende borstel beschikbaar. Bovendien draait de clarisonic geen rondjes, maar pulseert deze van links naar recht. Op die manier wordt de huid ook niet "uitgerekt".

Schoonmaken met de clarisonic zou (uit mn hoofd) 6 x effectiever zijn dan met de hand en ik zie dat verschil wel degelijk aan mn huid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven