zwangerschaps navelpiercing

24-01-2015 17:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 9w5d +/- zwanger en heb een navelpiercing. Mijn vraag was nu , vanaf wanneer gebruik je de zwangerschaps piercing? En wat is jullie ervaring daarmee?

Hoor graag jullie ervaringen!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Geen idee! Heb de mijne uitgedaan van het moment dat we zijn gestart met proberen. Ben ondertussen te oud voor zo`n ding, vind ik
Ja, inderdaad, als je ouder als een jaar of 16 bent wordt het raar.
quote:jo12345 schreef op 24 januari 2015 @ 17:40:

Ja, inderdaad, als je ouder als een jaar of 16 bent wordt het raar.

Dus als je 20 bent met een strak buikje staat een navelpiercing raar?

Hm.

on-topic: een vriendin van me had ook een zwangerschaps-navelpiercing, maar deze is alsnog uitgescheurd.

Volgensmij had zij deze vanaf de 4e maand.

Ligt er ook aan hoe hard je buik groeit natuurlijk.
quote:jo12345 schreef op 24 januari 2015 @ 17:40:

Ja, inderdaad, als je ouder als een jaar of 16 bent wordt het raar.Nee ben ik het echt totaal niet mee eens
quote:Pudding123 schreef op 24 januari 2015 @ 17:47:

[...]

Nee ben ik het echt totaal niet mee eens
Die van mij was er al jaren uit toen ik voor het eerst zwanger werd. Tijdens de eerste zwangerschap is het goed gegaan. Tijdens de tweede zwangerschap helemaal uitgescheurd. .. Heb echt een lelijke navel nu. .. Kan natuurlijk ook zo zijn dat het niet aan de piercing lag, maar heb verder geen striemen gehad of zo. Volgens mij moet je gewoon mazzel hebben. ..
Wanneer je merkt dat je broeken strakker gaan zitten zou ik ook de navelpiercing vervangen voor een zwangerschapspiercing, of misschien (gezien de eerdere reacties) moet je toch overwegen deze uit te laten, zo snel groeit het niet dicht toch? Wil je het piercing gaatje echt graag behouden voor na je zwangerschap, ook als je buik er dan anders uit zal zien dan voor de zwangerschap...?

Zelf heb ik mijn piercings al lang geleden uitgedaan, paste niet meer bij me, hoorde bij een andere fase van m'n leven. Momenteel (30 weken zwanger) ben ik blij dat ik de intiempiercing inmiddels ook niet meer heb, zou me toch een beetje opgelaten voelen tijdens de bevalling straks denk ik Terwijl ze daar natuurlijk vanalles zien; I know!
Ik deed hem in het begin al uit en na de zwangerschap was mijn navel lelijk geworden. Ook kreeg ik hem er niet meer in. Ik mis hem wel nog steeds, zo kaal..Maar mijn buik is toch niet meer strak genoeg dus ik laat het erbij.
Ik zou hem er uithalen als je zwanger bent en een kind gaat baren.

Dan is je buik niet meer in shape voor zo'n ding.

Dat is leuk voor een strakke buik.
quote:ponny schreef op 24 januari 2015 @ 18:12:

Momenteel (30 weken zwanger) ben ik blij dat ik de intiempiercing inmiddels ook niet meer heb, zou me toch een beetje opgelaten voelen tijdens de bevalling straks denk ik Terwijl ze daar natuurlijk vanalles zien; I know!

Haha! Ik kan het me voorstellen ja

Ik heb juist een navelpiercing genomen omdat ik mijn navel niet mooi vind. Als ik mijn piercing in heb valt dat weg. Daarnaast zie ik het ook als een versiering. Ik heb meerdere piercings met name in mn oor en vind ze helemaal bij mij passen.

Hoe mijn buik na de zwangerschap er uit ziet tja.. dat zie ik dan wel, kan dan nog voor kiezen om het uit te doen. Mn grotere zorg zou mijn nu nog mooie heup/buik tatoeage zijn
Ik had ook zo'n zwangerschapsnavelpiercing gekocht, maar kon uiteindelijk gewoon mijn normale piercing inhouden. Combinatie van geen grote buik en een hele diepe navel. (had dus ook geen uitstekende navel) Nu heb ik hem helemaal niet meer. Vond mezelf er toch wat te oud voor geworden.
Ja ik heb ook zo diepe vandaar dat ik hem toen had laten zette.
overigens is mijn navel nog niet veel veranderd in de afgelopen periode, maar ik had voor de zwangerschap al geen strakke buik. Hoe jouw buik en navel gaat groeien of uitrekken is van tevoren niet echt te voorspellen denk ik, maar als je piercing uitscheurt ben je natuurlijk wel te laat. Misschien kan de verloskundige er iets over adviseren? Zij zullen dit wel vaker tegenkomen lijkt me.
Een piercing nemen omdat je navel niet mooi is.... de wereld wordt echt steeds gekker....
Trouwens, iedereen heeft het wel over dat je buik niet meer strak is nadat je een kind hebt gekregen maar dat hoeft toch niet perse?

Ik heb eigenlijk best veel vrouwen gezien die een paar maanden na de bevalling weer best een strakke buik hadden.
Ik dacht dat ik die van mij wel uit kon doen voor een maand of vier. Hij zat toen al 15 jaar. Binnen twee dagen was het gaatje dicht :((

Ik vind het soms nog jammer maar laat hem niet opnieuw zetten.
quote:spectral schreef op 24 januari 2015 @ 19:10:

Een piercing nemen omdat je navel niet mooi is.... de wereld wordt echt steeds gekker....Och God. Dat is raar. en je neemt een piercing, omdat je het mooi vind. Meer toevoeging heeft dat ding namelijk niet.
Haal hem eruit. Als je hem na je bevalling terug wil laat je hem zo opnieuw zetten. Zo gedaan.
Toen ik de eerste keer zwanger werd heb ik hem uitgedaan.
Ook nooit meer in gedaan?
Ik heb m er uit gehaald toen ik wist dat ik zwanger was.

Vind het zelf niet zo florissant een dikke buik met een ring. Of na bevalling; een niet zo hele strakke buik met ring.

Hoop niet dat het gat mee uitrekt straks. Dan is het florissante er ook snel af..
quote:pommiaan schreef op 24 januari 2015 @ 19:10:

Trouwens, iedereen heeft het wel over dat je buik niet meer strak is nadat je een kind hebt gekregen maar dat hoeft toch niet perse?

Ik heb eigenlijk best veel vrouwen gezien die een paar maanden na de bevalling weer best een strakke buik hadden.Tja ik zet nogal uit als ik zwanger ben, van de 2e kwam ik 30 kilo aan en het wurm zelf woog 10 pond..Dus mijn huidje is toch wat slapper dan eerst.
Ik ben nu 21 weken en de navelpiercing past nog steeds goed! Maar ik heb ook geen uitpuilende navel.

Heb wel alvast een zwangerschap piercing gekocht via Internet, maar vind deze niet fijn. Vaag lang en plastic staafje met 2 zielige balletjes, even groot.

De enige reden waarom ik het ding laat zitten is omdat ik toch 15 jaar terug veel pijn heb geleden, moest nog weer opnieuw doorgeprikt worden etc.

Ja, ik hoor jullie zeggen,..wacht maar tot je de bevalling kan gaan doen.

Ik hou van lichaamsversiering en zou hem graag houden! Als ik hem achteraf nog laten zetten ook wel een goed idee.

Nja over de slappen huid, denk dat dat per persoon heel verschillend is en denk ook inderdaad hoeveel je aankomt. Ieder pondje gaat door het mondje dus probeer dat al in te houden. Ik smeer ook al met bio-oil

Maar weinig dus ervaring met zwangerschapspiercing verder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven