Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35
zondag 25 januari 2015 om 09:41
quote:Tamara111 schreef op 25 januari 2015 @ 07:33:
Hoi,
Wij verwachten binnenkort ons tweede zoontje. Wij twijfelen tussen Olivier of Jurre. Onze andere zoon heet Hidde.
Wat vinden jullie van deze namen? Welke past het beste?
Groetjes TamaraJurre vind ik veel beter passen bij hidde en tevens en wat stoerdere naam. Olivier meer kak/brallerig. Qua klank op zich wel mooi.
Hoi,
Wij verwachten binnenkort ons tweede zoontje. Wij twijfelen tussen Olivier of Jurre. Onze andere zoon heet Hidde.
Wat vinden jullie van deze namen? Welke past het beste?
Groetjes TamaraJurre vind ik veel beter passen bij hidde en tevens en wat stoerdere naam. Olivier meer kak/brallerig. Qua klank op zich wel mooi.
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 25 januari 2015 om 09:46
quote:roosroos84 schreef op 24 januari 2015 @ 23:41:
Nog een paar weekjes te gaan en nog steeds zijn wij op zoek naar dé naam bij Thijs. Opties tot nu toe:
Jongen: Cas, Niels, Wout(er)
Meisje: Emma, Ella, Lise, Nine/Nina
Van geen van de namen zijn we echt overtuigd. Suggesties?
Ik zou voor Cas en Ella gaan. Andere suggesties (vind ik eigenlijk alle namen wel passen bij Thijs):
Stan
Jorg
Stef
Fedde
Lucas
Vic
Vigo
Jorn
Ise
Yara
Veere
Marèl
Manèl
Laure
Lina
Lori
Anna
Jolijn
Karlijn
Nog een paar weekjes te gaan en nog steeds zijn wij op zoek naar dé naam bij Thijs. Opties tot nu toe:
Ik zou voor Cas en Ella gaan. Andere suggesties (vind ik eigenlijk alle namen wel passen bij Thijs):
Stan
Jorg
Stef
Fedde
Lucas
Vic
Vigo
Jorn
Ise
Yara
Veere
Marèl
Manèl
Laure
Lina
Lori
Anna
Jolijn
Karlijn
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 25 januari 2015 om 09:58
quote:roosroos84 schreef op 24 januari 2015 @ 23:41:
Cas en Niels vind ik leuk en ook prima passen bij Thijs. Voor een meisje vind ik Nine het leukst, uit jouw rijtje.
Andere opties;
Fenne
Stella
Veerle
Ninthe
Marit
Lana
Bente
Janne
Jara
Lauren
Mara
Sofie
Jasper
Joost
Casper
Nathan
Sven
Jurgen
Bjorn
Luuk
Bram
Jens
Mats
Ralf
Lex
Jonas
Cas en Niels vind ik leuk en ook prima passen bij Thijs. Voor een meisje vind ik Nine het leukst, uit jouw rijtje.
Andere opties;
Fenne
Stella
Veerle
Ninthe
Marit
Lana
Bente
Janne
Jara
Lauren
Mara
Sofie
Jasper
Joost
Casper
Nathan
Sven
Jurgen
Bjorn
Luuk
Bram
Jens
Mats
Ralf
Lex
Jonas
zondag 25 januari 2015 om 12:55
zondag 25 januari 2015 om 19:50
quote:anoniem14880 schreef op 11 januari 2015 @ 19:57:
Nou daar zijn we weer: inmiddels bijna 32 weken zwanger en nog geen definitieve namen
Dus herkansing 3 hier
We hebben een zoon Kyan.
Als hij een zusje krijgt wordt het Yara of Faya. Op dit moment krijgt Faya een lichte voorkeur omdat Yara wel heel erg populair aan het worden is. Enige dubio is het exotische karakter bij een oer Hollands kind maar misschien is dat wel gewoon dóen?!
Maar dan de jongensnaam :0
We hebben nu nog meerdere suggesties maar nog niet overtuigd. Dus óf ik moet overtuigd worden óf iemand van jullie heeft dé naam
Wat nu staat:
Demy/Damy (als deemie)
Lyem (als Liejem)
Yori
Nyka
....
De achternaam is met een lange a klank
Faya: heel erg leuk. Ik ken ook een hele leuke Faya.
En wat jongensnamen betreft: ik ken een jongen die Nika heet. Kan ook prima voor jongens hoor.
En zoals jij het schrijft, Nyka, heeft het dezelfde letters als Kyan alleen in een andere volgorde, leuk!!
Nou daar zijn we weer: inmiddels bijna 32 weken zwanger en nog geen definitieve namen

Dus herkansing 3 hier
We hebben een zoon Kyan.
Als hij een zusje krijgt wordt het Yara of Faya. Op dit moment krijgt Faya een lichte voorkeur omdat Yara wel heel erg populair aan het worden is. Enige dubio is het exotische karakter bij een oer Hollands kind maar misschien is dat wel gewoon dóen?!
Maar dan de jongensnaam :0
We hebben nu nog meerdere suggesties maar nog niet overtuigd. Dus óf ik moet overtuigd worden óf iemand van jullie heeft dé naam
Wat nu staat:
Demy/Damy (als deemie)
Lyem (als Liejem)
Yori
Nyka
....
De achternaam is met een lange a klank
Faya: heel erg leuk. Ik ken ook een hele leuke Faya.
En wat jongensnamen betreft: ik ken een jongen die Nika heet. Kan ook prima voor jongens hoor.
En zoals jij het schrijft, Nyka, heeft het dezelfde letters als Kyan alleen in een andere volgorde, leuk!!